IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Cradle of Filth 18 april Heineken Music Hall Vorige pagina | Volgende pagina
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 31-01-2003 14:13 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2003 14:04 schreef campske666 het volgende:
Nee nee, Brittney spears heeft haar "muziek " aangepast aan het grote publiek. Het grote publiek heeft nog nooit van Cradle gehoord.
ik denk dat jij t nog niet helemaal begrepen hebt. maakt nie uit, komt wel.

campske666
Usericon van campske666
Posted 31-01-2003 14:17 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

as you wish.

Dani heeft een vette stem, het imago is tenminste beter als het tot het belachelijke gedreven stoere black-metal imago, en de muziek en teksten zijn stukken beter dan 80 procent van de metal die er op de markt is.
Voila, mijn mening.

impaled succubus
Posted 31-01-2003 14:20 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2003 14:17 schreef campske666 het volgende:
as you wish.

Dani heeft een vette stem, het imago is tenminste beter als het tot het belachelijke gedreven stoere black-metal imago, en de muziek en teksten zijn stukken beter dan 80 procent van de metal die er op de markt is.
Voila, mijn mening.
ik vind de stem van dani ook vet en over zijn imago heb ik geen mening.
wel ben ik het met je eens dat veel bm bands een overdreven puberaal imago proberen op te bouwen.
maar de muziek van cof op de laatste 3, met de nieuwste 4, heeft nog weinig met (black)metal te maken en komt meer in de richting van leuke shock pop ofzo, net als marilyn manson.

campske666
Usericon van campske666
Posted 31-01-2003 14:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2003 14:20 schreef impaled succubus het volgende:

maar de muziek van cof op de laatste 3, met de nieuwste 4, heeft nog weinig met (black)metal te maken en komt meer in de richting van leuke shock pop ofzo, net als marilyn manson.

Echte black metal kan je het inderdaad niet meer noemen, maar zo commercieel en soft als Marilyn Manson is het nu ook weer niet.

impaled succubus
Posted 31-01-2003 14:27 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2003 14:25 schreef campske666 het volgende:
Echte black metal kan je het inderdaad niet meer noemen, maar zo commercieel en soft als Marilyn Manson is het nu ook weer niet.
soft niet, commercieel wel. maar het was ook maar een vergelijking.

campske666
Usericon van campske666
Posted 31-01-2003 14:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

OK, de laatste albums klinken dan misschien wel commercieler, maar " the principal of evil..." is toch gewoon goed. Nee ?

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 31-01-2003 14:31 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Vempire is vet

impaled succubus
Posted 31-01-2003 14:36 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2003 14:29 schreef campske666 het volgende:
OK, de laatste albums klinken dan misschien wel commercieler, maar " the principal of evil..." is toch gewoon goed. Nee ?
ik zei toch al dat ik t/m cruelty cewl vond?, ja oke in andere woorden maar je had t kunnen opvangen.

campske666
Usericon van campske666
Posted 31-01-2003 14:47 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2003 14:36 schreef impaled succubus het volgende:
ik zei toch al dat ik t/m cruelty cewl vond?, ja oke in andere woorden maar je had t kunnen opvangen.

Sorry, dat had ik er echt niet uitgehaald.
Kijk, daar kan ik wel inkomen, na Cruelty is het inderdaad wel " commercieler" geworden.
Hopen dat hun nieuwe album een beetje meer naar hun " roots" gaat hé.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 31-01-2003 17:41 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2003 14:25 schreef campske666 het volgende:
Echte black metal kan je het inderdaad niet meer noemen...
*grin* het is geen Black, het is Gothic Metal

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

campske666
Usericon van campske666
Posted 31-01-2003 20:32 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2003 17:41 schreef suzanne het volgende:

Uit interesse, welke bands vallen dan nog onder Gothic metal ?

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 31-01-2003 20:49 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

blurrrrrrrrrrrrrrrrp!

changed to 'ouwe'

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 01-02-2003 13:57 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2003 20:32 schreef campske666 het volgende:
Uit interesse, welke bands vallen dan nog onder Gothic metal ?
Naar mijn idee onder anderen Tristania, The Sins of thy Beloved en dergelijke bands. Qua muziek en sfeer vind ik Cradle daar prima tussen passen, alleen de zang is anders

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

impaled succubus
Posted 02-02-2003 17:26 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2003 17:41 schreef suzanne het volgende:
nee, de eerste 4 zijn best black, het werk na cruelty = wannabe blacxk net als a dead poem van rotting christ

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-02-2003 17:30 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2003 14:17 schreef campske666 het volgende:
as you wish.

Voila, mijn mening.

Jij kent meer dan 80 procent van de metal bands niet eens.
En de lyriek van cof is gewoon weg belachelijk.
Voila, mijn mening

campske666
Usericon van campske666
Posted 02-02-2003 18:43 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 17:30 schreef wladimir het volgende:
Jij kent meer dan 80 procent van de metal bands niet eens.
En de lyriek van cof is gewoon weg belachelijk.
Voila, mijn mening

Voor iemand die mij totaal niet kent lijk je wel goed op de hoogte te zijn van mijn CD collectie.
De teksten van Cradle of Filth zijn gebaseerd op 19de eeuwse poezie en dergelijke, dat lijkt me toch niet echt iets om belachelijk te noemen, in tegenstelling tot veel "echte black metal". Varg Vickerness ( of hoe schrijf je dat) van Burzum kan er nog al eens royaal naast slaan als je het mij vraagt.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-02-2003 19:22 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 18:43 schreef campske666 het volgende:
Voor iemand die mij totaal niet kent lijk je wel goed op de hoogte te zijn van mijn CD collectie.
De teksten van Cradle of Filth zijn gebaseerd op 19de eeuwse poezie en dergelijke, dat lijkt me toch niet echt iets om belachelijk te noemen, in tegenstelling tot veel "echte black metal". Varg Vickerness ( of hoe schrijf je dat) van Burzum kan er nog al eens royaal naast slaan als je het mij vraagt.
Je hoeft alleen al naar de t-shirts van cof te kijken.
Je zei net toch echt 80% van de metal. Weet je wel hoe groot de metal scene is. Je kent echt niet 80% van de metal.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-02-2003 19:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 18:43 schreef campske666 het volgende:
De teksten van Cradle of Filth zijn gebaseerd op 19de eeuwse poezie en dergelijke
Je moeder!
Laat eerst maar eens zien waar jij dit gelezen/gehoord hebt, want ik geloof er geen bal van.

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 02-02-2003 19:30 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Ik weleens een interview met Dani gelezen, waar hij in zei, dat hij inspiratie haalde uit 19de eeuwse poezië.

De teksten van COF zijn vooral erg 'sprookjesachtig'

[Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 02-02-2003 19:31]

Don't blush when I rip you open

Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 02-02-2003 19:34 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 2 februari 2003 19:30 schreef JaneDoe het volgende:
Ik weleens een interview met Dani gelezen, waar hij in zei, dat hij inspiratie haalde uit 19de eeuwse poezië.

De teksten van COF zijn vooral erg 'sprookjesachtig'

Joepie JaneDoe... jou moet ik net hebben... hoe zit het met het feit dat ik nog een cd voor je heb van Slayer - Decade of Aggression ??? in de zin van: ik heb nog steeds geen geld op mijn rekening gezien... wil je mij svp even mailen op: cyriis@hotmail.com

If you can't eat it or fuck it, then kill it...

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 02-02-2003 19:40 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 2 februari 2003 19:34 schreef Sarjenka het volgende:
Joepie JaneDoe... jou moet ik net hebben... hoe zit het met het feit dat ik nog een cd voor je heb van Slayer - Decade of Aggression ??? in de zin van: ik heb nog steeds geen geld op mijn rekening gezien... wil je mij svp even mailen op: cyriis@hotmail.com

Offtopic: Ik maak het morgen over, ik dacht dat SnaacK dat al had gedaan!

Don't blush when I rip you open

ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 02-02-2003 20:03 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

ik ga ook
of het nou fout is of niet
en misschien krijg ik minder commentaar omdat ik een jonge single vrouw ben

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-02-2003 20:08 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

ik ga niet, lijkt me niks, en als ik ze perse een keer moet zien, zie ik ze wel op een festival ofzo

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-02-2003 20:12 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 1 februari 2003 13:57 schreef suzanne het volgende:
Naar mijn idee onder anderen Tristania, The Sins of thy Beloved en dergelijke bands. Qua muziek en sfeer vind ik Cradle daar prima tussen passen, alleen de zang is anders

Pfff
Deze bands klinken lang niet zo nep en kinderachtig als dat cradle, wat een grap zeg

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

campske666
Usericon van campske666
Posted 02-02-2003 20:26 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 19:22 schreef wladimir het volgende:
Je hoeft alleen al naar de t-shirts van cof te kijken.
Je zei net toch echt 80% van de metal. Weet je wel hoe groot de metal scene is. Je kent echt niet 80% van de metal.

Drie dagen na dat ik mij ingeschreven heb op dit forum moet ik toch tot de conclusie komen dat er hier een serieus bekrompen sfeertje heerst. Ik wist echt niet dat de metal-scene zo een hoop stoer-doenerij was. Wat een bende meelopers hier.

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com