|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
The Village people !! Ik, Wil Schuurman |
|
Voor de liefhebbers die naar het concert in de HMH gaan: Het voorprogramma zal worden verzorgd door IMMOLATION!! |
|
Baroeg gaat niet meer door (en dat optreden in het Oosten ook niet meer) Ze komen wel met Malevolent Creation en Aborted in Belgie half mei... |
|
quote: *slaakt een diepe, diepe zucht* Maar mooi niet dat ik naar die HMH ga. Dan maar weer me ergeren in de 013 (heb nog een munt of vijf voor die pleuristent). Jesus fucking christ. Wat een afkalving weer. |
|
Ik heb het ook pas vandaag vernomen.. Wel een mooie kans voor Immolation om zich wat meer in de kijker te spelen... |
|
quote: Speelt Immolation dan ook in de 013? Ik kan er namelijk niets van vinden. Ik hoop het wel, de HMH is echt een verschrikkelijke zaal. Dus daar begin ik niet aan. Don't blush when I rip you open |
|
Ik heb sinds gisteren de nieuwe Cradle en ik moet zeggen dat, ondanks al het gezeik omtrent deze groep, ze toch wel echt een goede cd hebben afgeleverd (naar mijn persoonlijke smaak uiteraard). Terug heel wat extremer dan Midian. Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik geef ze gelijk dat ze naar een major zijn overgestapt. Het groter budget hebben ze zeer goed gebruikt. En van de kritiek dat de cd\'s nu heel wat duurder zouden zijn heb ik niets gemerkt: 16 € + gratis poster . ik snap ook niet dat iedereen nu zo overdreven reageert op het feit dat ze een single uitbrengen, de meeste grote groepen doen dat toch? (Marduk, In Flames, Tiamat, Amorphis,Paradise Lost, Anathema,...) |
|
quote:dat was ook nie zo moeilijk lijkt mij. maar klinkt positief toch maarés gaan luisteren dan. |
|
quote: pfffff, wat is dit voor een bullshit, niemand zijkt hier over dat ze een single uitbrengen of een clip maken, het enige gezijk ik de geldlust en de baggermuziek die meneer filth maakt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Sorry, dat stond in die andere discussie over Cradle op dit forum, heb het nu pas gemerkt dat er 2 aan de gang, got a bit mixed up |
|
hun nieuwe album is wel ok.. Kep wel zin in de 18de |
|
quote: Hahahahaha wat een lompe spelfout in je naam! Zenial |
|
quote: Wrom? check heidenland lyrics maar eens |
|
Hmmmm... je bent geen 15 jarig posertje... zelfs ouder dan ik... *twijfelt* *checkt lyrics* Kan het woord niet vinden, maar nog lijkt me dat die 'j' op een andere plek moet staan... Zenial |
|
quote: Eigenlijk om eerlijk te zijn wist ik het ook nie LOL, ik moest een nickname in vullen en dit schoot me zo te binnen. De lyrics van Heidenland zijn wel cool maar hun muziek is met net effe iets te TRUE |
|
Ik ga! En NEE! ik ben GEEN poser! Ik draai al een jaartje of 5-6 mee in de metalscene, ookal ben ik pas 16. Mn favo CoF cd is Dusk and her Embrace...Midian en Bitter Suites vond ik maar nix...Damnation and a Day is wel weer onwijs gaaf Keep metalling! Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
poser Zenial |
|
quote: |
|
Triest Baseer je dat ook ergens op? [Dit bericht is gewijzigd door Impaler Lord op 10-03-2003 18:43] Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
lees 2 topics + stuk of 20 reeds gesloten topics maar na... we blijven herhalen Je moeder. |
|
cradle zuigt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: We zijn blijkbaar tot een algemeen aanvaardbare conclusie gekomen! Hehe, nah, de muziek van hun oude albums is nog wel aardig, als ze die kat die daar dood aan het gaan was nou even uit de studio hadden getrapt, en in de plaats daarvan een beer neer hadden gezet, dan zou ik de oudere cd's misschien wel NOG een keer luisteren! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Als ik ik de prijsvraag van de Aardschok win, ga ik. Live's a bitch, live's a whore, nothing less nothing more. |
|
quote: *zucht* Djeez man,aanvaard nu eens dat smaken kunnen verschillen. Sommige vinden het goed, anderen vinden het slecht, so be it. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |