|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Immolation zuigt! Wat een kut-herrie was dat zeg ?! |
|
quote: |
|
Mijn conclusie van de avond: Cradle, een uitje voor het hele gezin. Ik heb 2 volledige gezinnen (vaders lekker aan het bier) en 2 moeders met kinderen gezien. Die arme mensen.... hulde dus voor alle ouders Immolation was veel van hetzelfde, maar waarschijnlijk wel de hardste band die ooit in de HMH stond. Cradle, ja ach... ik zal wel een oud lijk zijn, maar ik vond ze toch leuker toen ze zonder meelopende band (waar haalde Daantje al die stemmen vandaan, hoe kon die toetsenist 3 dingen tegelijkertijd en zonder handen spelen?)met belabberd geluid in een gruizig zaaltje voor 300 man stonden te spelen. Het oude werk wat ze speelden was onherkenbaar door de overpompeuze toeters en bellen. We zijn na een paar nummers weggegaan. "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
quote: |
|
immolation kwam in 013 ook niet over, omdat de nummers in de mix bijna onherkenbaar waren. waarschijnlijk hadden ze daar nu weer last van, aangezien de hmh niet echt goed klinkt en de voorprogramma's van cradle of filth doorgaans een slecht geluid schijnen te hebben. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Het was echt verschrikkelijk gaaf! Het geluid was goed te pruimen!!! Dat zijn we niet van Cof gewend! Trouwens ik was ook met mn ouders!!! Die gingen wel vrijwillig mee en ze vonden Immolation ook super(dat waren ze ook! ) Cradle was daarnaast ook erg goed! En natuurlijk was Sarah weer de bom! Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote: nounou, zomaar zeggen dat een opmerking "onzin uitslaan" is is ook niet erg netjes ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik vonze wel goed enzow, beter als de vorige keer dak ze live zag (TTP 2001) toen moezze ze opschieten voor slayer en bleek achteraf dazze totaal geen zin hadde... ik bedoel.ja ...ga dan gewoon GEEN concert planne ofzow... maar dit keer vonk ze zeker wel owkee enzo en die immolation was wel lollig. alleen probeert die gitarist een klein beetje wel heel erg op jack owen te lijken... al met al een wel geslaagde avond... |
|
ik vond het gaaf!!!! het geluid was goed, er was sfeer, de band had er echt zin in, leuke danseres, ze speelden strak, stukje dvd van te voren bij het wachten, goeie supportacts; autumn en immolation "you are better than fucking belgium, come on!" en... iemand bood 50 euro voor m'n vempire shirt hehehe |
|
quote: Ja ik weet niet wat dat over de band zegt, het zegt eerder wat over jou. Je snap hun intelligente muziek gewoon niet, dat maakt het dus nog geen kut-herrie! Plus je kent de nummers niet eens "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Nouu dat vind ik niet echt, ik kon wel degelijk nummers redelijk goed volgen terwijl ik toen hun materiaal niet zo goed kende. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ehms zou het niet sarcasme zijn van die gast "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nou sorry, maar Immolation zuigt dus echt niet, het is gewoon teringgaaf en op goede vrijdag dus gewoon heerlijk. you say you're men, we know you're cowards |
|
Ik was ook aanwezig op cradle, en ik heb genoten . Bier, ben$jerry's ijs . En immolation was naar mijn mening erg goed. Voor cradle trouwens het zelfde. oja, ik had een discussie met een vriend die ook mee was. Hij zei dat die chick op het podium haar topje/beha even had uitgedaan maar ik had niks gezien terwijl ik wel op haar gelet had . Iemand wat gezien? (alleen om mijn glijkte krijgen ) grrr |
|
Ik vond cradle niet goed spelen, ben na een paar nummers uit frustratie maar op de tribune gaan zitten. Men had Immolation hoofdprogramma moeten maken, ik vond ze zeer goed spelen We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
het was ff schrikken om te zien dat autumn er ook was maarja ik had het kunnen weten. immolation is niet mijn band maar beukte zoals normaal er weer flink op los, bij x-mass waren ze wel iets beter en de pit stelde ook niets voor. en tja het klinkt ongeloofwaardig maar cradle was gewoon goed. Jammer van de nieuwe nummers maar het geluid was goed en werd strak gespeelt en dani was best goed bij stem. ps: uitgaan in a-dam zuigt dikke neger piemels. |
|
Tsja wat zal ik er van zeggen het was een lekker feestje. Autumn speelde op zich helemaal niet verkeerd alleen het was niet echt mijn favo muziekstijl. Immolation rockte gewoon lekker alleen vond ik ze bij x-mass net ff iets beter. Cradle Heersch damn wat speelden die gasten lekker. Dani was een keer redelijk goed bij stem sarah zong lekker mee en dat danseresje was natuurlijk helemaal mooi!!! Alleen de afterparty zoog maar dat kan ook zijn omdat mijn nek het een beetje aan het begeven was heb der nou nog last van maar zeker wel een hele goeie avond gehad daar in Amsterdam |
|
Ben jij gay? |
|
owja dat danseresje was zeker goed te doen |
|
quote: euhh leek het niet op "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik neem mijn oppas-oma ook mee naar Watain binnenkort!! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Die danseres is niet bloot gegaan voor zover ik heb kunnen zien Eukaryoot ofzoiets! Sarah was echt super!!!(en dat terwijl ze zich al 3 weken niet lekker voelt...) Ze vond zichzelf slecht zingen!!! Anyway: Sarah= Gangrad: [Dit bericht is gewijzigd door Impaler Lord op 21-04-2003 18:50] Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
wie de neuk is die sarah? heeft iemand trouwens me broer gezien op het podium tijdens Immolation? Hij was die jongen met het Bombsqaud tshirt (en camera in zijn hand) |
|
Grappig trouwens dat alle forum newbies in dit topic aan het posten zijn Zenial |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |