IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Cradle of Filth 18 april Heineken Music Hall Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 19-04-2003 10:05 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 18:35 schreef Claw het volgende:

Daarnaast is Cradle of Filth een band waar een heleboel mensen mee beginnen; en het is dan zonde om er te blijven steken. Daarom adviseer ik om zo snel mogelijk je blikvel te verruimen en de echte juweeltjes in de gothic/black metal te ontdekken....
Ze bestaan al 10 jaar ofzo en nog steeds komen er geen goeie riffs uit.

Wat een belachelijke opmerkingen zeg. Als je het niet graag hoort, luister er dan niet naar ipv deze onzin uit te slaan.

campske666
Usericon van campske666
Posted 19-04-2003 10:08 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 18 april 2003 20:43 schreef 0Tolerence het volgende:
Jammer dat zo'n goeie band als immolation bij een mindere band zoals cof gaat staan, maarja het is goed voor hun inkomsten

Immolation zuigt! Wat een kut-herrie was dat zeg ?!

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-04-2003 10:08 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 10:08 schreef campske666 het volgende:

LunaChick
brains, bitch, best
Usericon van LunaChick
Posted 19-04-2003 10:31 by LunaChick Wijzig reactieProfiel van LunaChickQuote dit berichthttp://www.hollandsmetaal.nl

Mijn conclusie van de avond: Cradle, een uitje voor het hele gezin. Ik heb 2 volledige gezinnen (vaders lekker aan het bier) en 2 moeders met kinderen gezien. Die arme mensen.... hulde dus voor alle ouders

Immolation was veel van hetzelfde, maar waarschijnlijk wel de hardste band die ooit in de HMH stond.

Cradle, ja ach... ik zal wel een oud lijk zijn, maar ik vond ze toch leuker toen ze zonder meelopende band (waar haalde Daantje al die stemmen vandaan, hoe kon die toetsenist 3 dingen tegelijkertijd en zonder handen spelen?)met belabberd geluid in een gruizig zaaltje voor 300 man stonden te spelen. Het oude werk wat ze speelden was onherkenbaar door de overpompeuze toeters en bellen. We zijn na een paar nummers weggegaan.

"I'll try being nicer if you'll try being smarter. "

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 19-04-2003 10:34 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 19-04-2003 10:44 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

immolation kwam in 013 ook niet over, omdat de nummers in de mix bijna onherkenbaar waren. waarschijnlijk hadden ze daar nu weer last van, aangezien de hmh niet echt goed klinkt en de voorprogramma's van cradle of filth doorgaans een slecht geluid schijnen te hebben.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 19-04-2003 23:38 by Impaler Lord Wijzig reactieProfiel van Impaler LordQuote dit berichthttp://www.cradleoffilth.nl

Het was echt verschrikkelijk gaaf! Het geluid was goed te pruimen!!! Dat zijn we niet van Cof gewend!

Trouwens ik was ook met mn ouders!!! Die gingen wel vrijwillig mee en ze vonden Immolation ook super(dat waren ze ook! )

Cradle was daarnaast ook erg goed! En natuurlijk was Sarah weer de bom!

Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 20-04-2003 5:02 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 19 april 2003 10:05 schreef campske666 het volgende:
Wat een belachelijke opmerkingen zeg. Als je het niet graag hoort, luister er dan niet naar ipv deze onzin uit te slaan.

nounou, zomaar zeggen dat een opmerking "onzin uitslaan" is is ook niet erg netjes ...

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 20-04-2003 10:54 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

ik vonze wel goed enzow,
beter als de vorige keer dak ze live zag (TTP 2001) toen moezze ze opschieten voor slayer en bleek achteraf dazze totaal geen zin hadde...
ik bedoel.ja ...ga dan gewoon GEEN concert planne ofzow...

maar dit keer vonk ze zeker wel owkee enzo en die immolation was wel lollig.
alleen probeert die gitarist een klein beetje wel heel erg op jack owen te lijken...

al met al een wel geslaagde avond...

ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 20-04-2003 21:10 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

ik vond het gaaf!!!!

het geluid was goed,
er was sfeer,
de band had er echt zin in,
leuke danseres,
ze speelden strak,
stukje dvd van te voren bij het wachten,
goeie supportacts; autumn en immolation

"you are better than fucking belgium, come on!"

en... iemand bood 50 euro voor m'n vempire shirt hehehe

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 21:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:

Ja ik weet niet wat dat over de band zegt, het zegt eerder wat over jou. Je snap hun intelligente muziek gewoon niet, dat maakt het dus nog geen kut-herrie! Plus je kent de nummers niet eens

"This one is older than shit, heavier than time!"

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 21:14 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 10:44 schreef El Chulo het volgende:
immolation kwam in 013 ook niet over, omdat de nummers in de mix bijna onherkenbaar waren. waarschijnlijk hadden ze daar nu weer last van, aangezien de hmh niet echt goed klinkt en de voorprogramma's van cradle of filth doorgaans een slecht geluid schijnen te hebben.

Nouu dat vind ik niet echt, ik kon wel degelijk nummers redelijk goed volgen terwijl ik toen hun materiaal niet zo goed kende.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-04-2003 21:18 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 20 april 2003 21:12 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja ik weet niet wat dat over de band zegt, het zegt eerder wat over jou. Je snap hun intelligente muziek gewoon niet, dat maakt het dus nog geen kut-herrie! Plus je kent de nummers niet eens

ehms zou het niet sarcasme zijn van die gast

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 20-04-2003 22:21 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

Nou sorry, maar Immolation zuigt dus echt niet, het is gewoon teringgaaf en op goede vrijdag dus gewoon heerlijk.

you say you're men, we know you're cowards

eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 20-04-2003 22:29 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

Ik was ook aanwezig op cradle, en ik heb genoten . Bier, ben$jerry's ijs .

En immolation was naar mijn mening erg goed. Voor cradle trouwens het zelfde.

oja, ik had een discussie met een vriend die ook mee was. Hij zei dat die chick op het podium haar topje/beha even had uitgedaan maar ik had niks gezien terwijl ik wel op haar gelet had . Iemand wat gezien? (alleen om mijn glijkte krijgen )

grrr

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 21-04-2003 1:15 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik vond cradle niet goed spelen, ben na een paar nummers uit frustratie maar op de tribune gaan zitten.

Men had Immolation hoofdprogramma moeten maken, ik vond ze zeer goed spelen

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 11:52 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

het was ff schrikken om te zien dat autumn er ook was maarja ik had het kunnen weten.
immolation is niet mijn band maar beukte zoals normaal er weer flink op los, bij x-mass waren ze wel iets beter en de pit stelde ook niets voor.
en tja het klinkt ongeloofwaardig maar cradle was gewoon goed. Jammer van de nieuwe nummers maar het geluid was goed en werd strak gespeelt en dani was best goed bij stem.

ps: uitgaan in a-dam zuigt dikke neger piemels.

Goth_thing
Usericon van Goth_thing
Posted 21-04-2003 14:30 by Goth_thing Wijzig reactieProfiel van Goth_thingQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mar1lynman5on8

Tsja wat zal ik er van zeggen het was een lekker feestje. Autumn speelde op zich helemaal niet verkeerd alleen het was niet echt mijn favo muziekstijl.

Immolation rockte gewoon lekker alleen vond ik ze bij x-mass net ff iets beter.

Cradle Heersch damn wat speelden die gasten lekker. Dani was een keer redelijk goed bij stem sarah zong lekker mee en dat danseresje was natuurlijk helemaal mooi!!!

Alleen de afterparty zoog maar dat kan ook zijn omdat mijn nek het een beetje aan het begeven was heb der nou nog last van maar zeker wel een hele goeie avond gehad daar in Amsterdam

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 21-04-2003 14:32 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ben jij gay?

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 21-04-2003 14:32 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

owja dat danseresje was zeker goed te doen

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-04-2003 14:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 21:18 schreef arrebar het volgende:
ehms zou het niet sarcasme zijn van die gast

euhh leek het niet op

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 21-04-2003 16:00 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 23:38 schreef Impaler Lord het volgende:

Trouwens ik was ook met mn ouders!!!

Ik neem mijn oppas-oma ook mee naar Watain binnenkort!!

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Impaler Lord
In Faustian Verse
Usericon van Impaler Lord
Posted 21-04-2003 18:48 by Impaler Lord Wijzig reactieProfiel van Impaler LordQuote dit berichthttp://www.cradleoffilth.nl

Die danseres is niet bloot gegaan voor zover ik heb kunnen zien Eukaryoot ofzoiets!

Sarah was echt super!!!(en dat terwijl ze zich al 3 weken niet lekker voelt...) Ze vond zichzelf slecht zingen!!!

Anyway: Sarah=

Gangrad:

[Dit bericht is gewijzigd door Impaler Lord op 21-04-2003 18:50]

Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn!

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-04-2003 18:50 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

wie de neuk is die sarah?

heeft iemand trouwens me broer gezien op het podium tijdens Immolation?
Hij was die jongen met het Bombsqaud tshirt (en camera in zijn hand)

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-04-2003 18:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Grappig trouwens dat alle forum newbies in dit topic aan het posten zijn

Zenial

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com