|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Helemaal waar idd. |
|
quote: M'n klomp breekt.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Kerel, als ik een pleuro zou hebben voor alle keren dat jij m'n klomp hebt gebroken (door bv. Manowar wel, en Rhapsody niet als 'gay' te betitelen) dan was ik nu stinkend rijk . Cradle of Filth zit veel meer de gothic metal kant uit dan iets anders. Sfeer, arrangementen, 'subject matter', etc. |
|
quote: quote: Cradle heeft een chaotische sfeer. Tristania en sins of thy beloved een rustgevende sfeer. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ok, dit is een bericht aan al de idioten die menen dat de teksten van Cradle of Filth niet de beste in de metalwereld zijn. 't Is nie omdat ge iets nie snapt, dat da dan automatisch slecht is. Qua literaire waarde kunnen de lyrics van Cradle of Filth zonder enige moeite in het geheel van de Romantiek ingeschreven worden. Poe, Keats, Coleridge, Graves, Blake... ring a bell? No? Wel, dan stel ik voor da ge vanachter de band op 't fabriek uitkomt en terug naar school gaat. Als ge dat niet van plan zijt, gelieve uw achterlijke opmerkingen voor u eigen te houden en na rap-muziek of zo te gaan luisteren, da past dan beter bij u intelligentie niveau. Met vriendelijke groeten And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
hmz een n00b, leeftijd geschat op 15 Je moeder. |
|
wat schat jij mensen hoog in |
|
Ok, achterlijke aap, ik heb toevallig studies Germaanse Talen gedaan. Ik krijg mijn kennis dus duidelijk nie gratis bij het waspoeder gelijk gij... Een intelligent persoon kan daaruit dus wel opmaken da ik geen 15 meer kan zijn. Ma omdat ge zo ne toffe gast zijt, zal ik het speciaal voor u nog es uitspellen: Ik ben dus 22. Mag ik trouwens es weten welke groepen volgens meneer de Neanderthaler dan wel geschikt zijn? And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: En dan nog zo'n muzieksmaak Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Hmmmm.... ken je Beherit? |
|
quote: how predictable |
|
|
|
quote: Gaan we neerbuigend doen tegen mensen die in een fabriek werken, meneer de intellectueel? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Grijp hem Heiden, grijp hem!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ga zelf eerst maar eens terug naar school om je Nederlands wat bij te spijkeren. Bazzio Attacks!!! |
|
Hij zal wel Vlaams zijn. Ik kan eigenlijk niet voorstellen, dat iemand van 22 hier naar luisterd. Want normaal luisteren alleen maar pubers hiernaar van mijn leefdtijd. |
|
quote: Typisch een opmerking van een puber. Jezus wat een stomme opmerking. Wel stoer. |
|
Ja ik ken Beherit. Geef mij ne kelder, een half versleten gitaar, 27 ratten en een schimmelende keelontsteking, en ik maak juust dezelfde muziek. Ik ben het trouwens moe om met dees bende flepkes te discussieren. Ik kan nog beter proberen ne demente aap de relativiteitstheorie van Einstein uit te leggen. Groetjes And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
Gaaf, dan zijn we van je af . Veel plezier verder! |
|
quote: maak je dan dezelfde muziek? knap! quote: oke, doei quote: |
|
quote: sorry dat ik je in je klote getrapt heb maar dat kon ik niet echt merken uit je posts... Je moeder. |
|
Opgeruimd staat netjes. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
juistem |
|
quote:oh ja? heb je tieten? changed to 'ouwe' |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |