IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Cradle of Filth 18 april Heineken Music Hall Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-02-2003 20:35 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 20:26 schreef campske666 het volgende:
Drie dagen na dat ik mij ingeschreven heb op dit forum moet ik toch tot de conclusie komen dat er hier een serieus bekrompen sfeertje heerst. Ik wist echt niet dat de metal-scene zo een hoop stoer-doenerij was. Wat een bende meelopers hier.

Ik ben geen meeloper anders zou ik nu naar cradle of filth luisteren, want op de school waar ik zit luisteren al die metal/gothic mensen naar cradle of filth.

Je mag van mij best naar cof luisteren hoor, maar dan moet je niet zeggen de muziek en teksten van cof zijn stukken beter dan 80 procent van de metal die er op de markt is.
Want dan raak ik een beetje geirriteerd.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-02-2003 20:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2003 13:57 schreef suzanne het volgende:
Naar mijn idee onder anderen Tristania, The Sins of thy Beloved en dergelijke bands. Qua muziek en sfeer vind ik Cradle daar prima tussen passen, alleen de zang is anders

Helemaal waar idd.

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-02-2003 20:38 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 2 februari 2003 20:36 schreef Dwaallicht het volgende:
Helemaal waar idd.

M'n klomp breekt..

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-02-2003 20:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 20:38 schreef Sjaan het volgende:
M'n klomp breekt..

Kerel, als ik een pleuro zou hebben voor alle keren dat jij m'n klomp hebt gebroken (door bv. Manowar wel, en Rhapsody niet als 'gay' te betitelen) dan was ik nu stinkend rijk .

Cradle of Filth zit veel meer de gothic metal kant uit dan iets anders. Sfeer, arrangementen, 'subject matter', etc.

Sjaan
Usericon van Sjaan
Posted 02-02-2003 20:46 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 2 februari 2003 20:43 schreef Dwaallicht het volgende:
Kerel, als ik een pleuro zou hebben voor alle keren dat jij m'n klomp hebt gebroken (door bv. Manowar wel, en Rhapsody niet als 'gay' te betitelen) dan was ik nu stinkend rijk .

quote:

Cradle of Filth zit veel meer de gothic metal kant uit dan iets anders. Sfeer, arrangementen, 'subject matter', etc.

Cradle heeft een chaotische sfeer. Tristania en sins of thy beloved een rustgevende sfeer.

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 02-02-2003 20:52 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

Ok, dit is een bericht aan al de idioten die menen dat de teksten van Cradle of Filth niet de beste in de metalwereld zijn. 't Is nie omdat ge iets nie snapt, dat da dan automatisch slecht is. Qua literaire waarde kunnen de lyrics van Cradle of Filth zonder enige moeite in het geheel van de Romantiek ingeschreven worden. Poe, Keats, Coleridge, Graves, Blake... ring a bell? No? Wel, dan stel ik voor da ge vanachter de band op 't fabriek uitkomt en terug naar school gaat. Als ge dat niet van plan zijt, gelieve uw achterlijke opmerkingen voor u eigen te houden en na rap-muziek of zo te gaan luisteren, da past dan beter bij u intelligentie niveau.

Met vriendelijke groeten

And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-02-2003 20:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hmz een n00b, leeftijd geschat op 15

Je moeder.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-02-2003 20:57 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

wat schat jij mensen hoog in

Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 02-02-2003 21:06 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

Ok, achterlijke aap, ik heb toevallig studies Germaanse Talen gedaan. Ik krijg mijn kennis dus duidelijk nie gratis bij het waspoeder gelijk gij...
Een intelligent persoon kan daaruit dus wel opmaken da ik geen 15 meer kan zijn. Ma omdat ge zo ne toffe gast zijt, zal ik het speciaal voor u nog es uitspellen: Ik ben dus 22.

Mag ik trouwens es weten welke groepen volgens meneer de Neanderthaler dan wel geschikt zijn?

And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep

Sjaan
Usericon van Sjaan
Posted 02-02-2003 21:08 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 2 februari 2003 21:06 schreef Marco_Filth het volgende:
Ok, achterlijke aap, ik heb toevallig studies Germaanse Talen gedaan. Ik krijg mijn kennis dus duidelijk nie gratis bij het waspoeder gelijk gij...
Een intelligent persoon kan daaruit dus wel opmaken da ik geen 15 meer kan zijn. Ma omdat ge zo ne toffe gast zijt, zal ik het speciaal voor u nog es uitspellen: Ik ben dus 22.

Mag ik trouwens es weten welke groepen volgens meneer de Neanderthaler dan wel geschikt zijn?

En dan nog zo'n muzieksmaak

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-02-2003 21:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:

Hmmmm.... ken je Beherit?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-02-2003 21:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 21:13 schreef Dwaallicht het volgende:
Hmmmm.... ken je Beherit?

how predictable

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-02-2003 21:16 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-02-2003 21:18 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 20:52 schreef Marco_Filth het volgende:
Ok, dit is een bericht aan al de idioten die menen dat de teksten van Cradle of Filth niet de beste in de metalwereld zijn. 't Is nie omdat ge iets nie snapt, dat da dan automatisch slecht is. Qua literaire waarde kunnen de lyrics van Cradle of Filth zonder enige moeite in het geheel van de Romantiek ingeschreven worden. Poe, Keats, Coleridge, Graves, Blake... ring a bell? No? Wel, dan stel ik voor da ge vanachter de band op 't fabriek uitkomt en terug naar school gaat. Als ge dat niet van plan zijt, gelieve uw achterlijke opmerkingen voor u eigen te houden en na rap-muziek of zo te gaan luisteren, da past dan beter bij u intelligentie niveau.

Met vriendelijke groeten

Gaan we neerbuigend doen tegen mensen die in een fabriek werken, meneer de intellectueel?

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 02-02-2003 21:19 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Grijp hem Heiden, grijp hem!!!!

I can't shoot straight unless I've had a pint!

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-02-2003 21:21 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 20:52 schreef Marco_Filth het volgende:
Blabla ... en terug naar school gaat. Als ge dat niet van plan zijt, gelieve uw achterlijke opmerkingen voor u eigen te houden en na rap-muziek of zo te gaan luisteren, da past dan beter bij u intelligentie niveau.

Met vriendelijke groeten

Ga zelf eerst maar eens terug naar school om je Nederlands wat bij te spijkeren.

Bazzio Attacks!!!

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-02-2003 21:25 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Hij zal wel Vlaams zijn.
Ik kan eigenlijk niet voorstellen, dat iemand van 22 hier naar luisterd.
Want normaal luisteren alleen maar pubers hiernaar van mijn leefdtijd.

campske666
Usericon van campske666
Posted 02-02-2003 21:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 21:25 schreef wladimir het volgende:
Hij zal wel Vlaams zijn.
Ik kan eigenlijk niet voorstellen, dat iemand van 22 hier naar luisterd.
Want normaal luisteren alleen maar pubers hiernaar van mijn leefdtijd.

Typisch een opmerking van een puber. Jezus wat een stomme opmerking. Wel stoer.

Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 02-02-2003 21:29 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

Ja ik ken Beherit. Geef mij ne kelder, een half versleten gitaar, 27 ratten en een schimmelende keelontsteking, en ik maak juust dezelfde muziek.

Ik ben het trouwens moe om met dees bende flepkes te discussieren. Ik kan nog beter proberen ne demente aap de relativiteitstheorie van Einstein uit te leggen.

Groetjes

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-02-2003 21:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Gaaf, dan zijn we van je af . Veel plezier verder!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-02-2003 21:31 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 21:29 schreef Marco_Filth het volgende:
Ja ik ken Beherit. Geef mij ne kelder, een half versleten gitaar, 27 ratten en een schimmelende keelontsteking, en ik maak juust dezelfde muziek.

maak je dan dezelfde muziek? knap!

quote:

Ik ben het trouwens moe om met dees bende flepkes te discussieren. Ik kan nog beter proberen ne demente aap de relativiteitstheorie van Einstein uit te leggen.

oke, doei

quote:

Groetjes,

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-02-2003 21:31 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:

sorry dat ik je in je klote getrapt heb maar dat kon ik niet echt merken uit je posts...

Je moeder.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 02-02-2003 21:32 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Opgeruimd staat netjes.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-02-2003 21:33 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

juistem

dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 02-02-2003 21:33 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 20:03 schreef ILOVEMETAL het volgende:
ik ga ook
of het nou fout is of niet
en misschien krijg ik minder commentaar omdat ik een jonge single vrouw ben
oh ja? heb je tieten?

changed to 'ouwe'

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com