|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:jezus......durf jij manowar vet te noemen? die lui maken zulke simpele muziek dat t nie fout kan gaan. |
|
Manowar is ook vet....imapeld succubus..jij hebt gewoon geen smaak wat muziek betreft |
|
quote:en dat zeg jij met je kast vol dropkick murphey's |
|
ManOwaR is gaaf |
|
quote:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
quote: haha...laat me niet lachen...1 kutcd, die ik nooit luister....hehe....en Manowar is gewoon eeen herschende band en GAAf jah |
|
GayoWar! Don't blush when I rip you open |
|
JIJ hebt trouwens een cd van Madball...minstens net zo erg :p |
|
quote: en nee madball is niet zo erg al dropkick murphey's |
|
Maar goed, dit topic ging over Cradle of Filth meen ik me te herinneren. Don't blush when I rip you open |
|
Ok dan, Cradle is OOK vet. |
|
quote:nee, cradle is grappig |
|
quote: cradle of gay |
|
gay of filth |
|
quote: tuurlijk is Cradle gay, daarom dat ze ook naakte meiden zetten op al hun covers en t-shirts. |
|
quote: das voor de lesbo's |
|
quote: Ah, nu snap ik het. Waarom vinden de " true metal"-mensen cradle eigenlijk zo slecht ? gewoon omdat ze iet beter verkopen als de rest, of omdat het publiek vol lekkere gothic-chicks zit ? |
|
quote: 1. het is geen true metal 2. oke oke af en toe vind ook ik het wel leuk 3. het is slecht gespeeld (meestal) 4. het publiek zit vol "lekkere gothic-chicks" zonder smaak. dan kan je net zo goed naar Tankard gaan |
|
quote:omdat ze hun muziek hebben aangepast aan wat het grote publiek wou. |
|
quote: 1. tuurlijk niet, Manowar is true metal 2. Ik ook 3. OK, maar het gaat m meer om de sfeer, en daarbij de teksten zijn goed 4. slechte smaak of niet, lekker is lekker. |
|
quote: Nee nee, Brittney spears heeft haar "muziek " aangepast aan het grote publiek. Het grote publiek heeft nog nooit van Cradle gehoord. |
|
Die Dani kan gewoon niet zingen en hun imago is lachwekkend. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Tja, da's ieder zijn smaak, daar ga ik nie tegen in gaan. |
|
quote: das een mening, daar kan je wel tegenin gaan |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |