|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
hoe duur was dat kaartje ook al weer 25 euro toch ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Je luister naar de verkeerde bands dude. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
nou ja C.O.B en COF vind ik maar ...!@#$! ... maar wat is de suport act van cof ? als je dat weet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ga in april al naar No mercy fucking lekkere THRASH !!! maar ja alleen is no mercy op een Kut dag (maandag hoe bedenken ze het ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Doch weet ik dat niet, maar ik betwijfel of het 25 pleuro waard gaat zijn. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: zou wel een nu-"metal" band zijn tenminste als ik het plubliek van cof zie (kindjes van 14/16 ofzo de meeste dan ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:correctie, ik ga naar de verkeerde bands. als t gehele topic had gelezen wist je dat. |
|
quote:misschien dat ik daar nog ff barkruk kom kijken |
|
quote: lees meestal alleen de laatste post Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dat kaartje va Cradle is 29 pleuo's plus nog 3,20 servicekosten En ik ben daar ook aanwezigg |
|
quote: Dit topic gaat over cradle, dat ga ik toch neit helemaal lezen?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Jezus christoes 65 piek voor een band die dat niet eens waard is wil wel graag de suport act weten mischien dat ik er dan nog wel heen gaan. maar ja zou wel nisk wezen wat mij rot. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:hee cewl, misschien zie ik je daar dan nog en rasputin, post dan helemaal niet in dit topic. |
|
quote: Ik probeerde je te behoeden van een grote fout. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:hehe , ok bedank maar ik die fout al een paar keer begaan maar ik ga ook voor de sfeer en de mensen niet voor de muziek. |
|
quote: je gaat voor de kleuters bedoel je en de Wothics en de Posertjes hmm klikt verleidelijk om erheen te gaan en die lui tot de vloer gelijk te ...... maar ja eerst de suport act maar eens weten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Als ik ga is het om nauwe breezer sletjes te scoren. Huh?? Wat zeg ik nou??? *PETS* *slaat met hoofd op bureau* Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
hehe, ja het publiek is waarschijnlijk bagger maar ik een leuk iemand om mee te gaan. |
|
quote: Hehe, lucky you Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
jupo |
|
quote: Maar er lopen toch wel vaak meisjes waarvan je denkt: "tjonge, die zou mijn enorme geslacht wel even mogen bevatten" toch? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: *krijgt spontaan bloedneus* |
|
quote: huh?? dat gaat mijn verbeeldingswereld even te boven, wat bedoel je? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
hehehe, een stukje trug in 't lultopic, toen Wim 't over je grote eh.. neus had |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |