|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
*lacht hartelijk om vorige pagina* [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 02-02-2003 21:34] |
|
quote: Wel, dat zal ik zeker doen. Blijkbaar zal ik er dan wel redelijk uitsteken als niet-puber, maar dat zal mijn pret zeker niet drukken. Oh ja, moest je ooit volwassen worden, voel je dan niet te stom over je domme opmerkingen. Iedereen maakt wel eens vergissingen, lieve kerel. |
|
quote: ...zei de gek |
|
quote: dit riekt naar dom geflame... we'll see Je moeder. |
|
Haha, volgens mij zijn die gasten die er heen gaan van die overjarige pubers met jeugdpuistjes en kort haar, in de hoop daar een naive 15-jarige aan de haak te slaan door hen te imponeren met hun cradle-kennis I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Om precies te zijn ben ik een 23 jarige puber zonder haar. Maar ik neem wel elke kans om eens een goed 15-jarig wicht tussen te pakken. |
|
quote:haha, inderdaad zeg! en dan met zoveel mogelijk spikes, kettingen enz, die zo zwaar zijn dat ze er krom van lopen en een gelijksoortige indruk maken op deze lieve kindertjes changed to 'ouwe' |
|
quote: Dan zat ik er dus niet ver naast... god, wat ben ik goed I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: *proest* Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Je moeder. |
|
quote:kijk maar uit, dalijk pakken ze hun nokia 8880 om de kindertelefoon te bellen wegens verkrachting changed to 'ouwe' |
|
en op die manier wordt de "goede" naam van de metal-industrie verneukt |
|
quote: Dat kan natuurlijk ook komen door het belachelijk stoere gedrag van sommige metal mensen. |
|
of de verknipte figuren die je tegenkomt |
|
quote: Inderdaad. |
|
quote: tsjah je kan natuurlijk niet alles tollereren, dan is de metalscene zo van de aardbodem verdwenen... Je moeder. |
|
quote: en de rest van je muzieksmaak? want ik heb je eigenlijk alleen nog maar in dit topic zien poseren |
|
quote: dude dit topic gaat over CoF, niet over hem Je moeder. |
|
quote: Cradle of filth dus, Dimmu borgir ( ik ben echt wel commercieel), thyrfing, manowar ( en homo), judas priest, primal fear, children of bodom, siebenburgen... |
|
quote: oke, ik vind CoF zuigen, het hele oude werk is nog wel te doen |
|
Manowar hahahaha Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: He Sjaak, niet aan Manowar komen he I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
kga ze op wacken wel even bekijken, ben toch wel beneiuwd of de verhalen kloppen... Je moeder. |
|
Manowar? Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |