|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja dus ?? |
|
mmm, blijkbaar kan ik hier dus beter mn bek houwe Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
Cradle of Filth is geen BM meer, ze gaan nu in het hokje dark/goth metal |
|
quote: Ik vind het muzikaal gezien onder de maat. Daarnaast is Cradle of Filth een band waar een heleboel mensen mee beginnen; en het is dan zonde om er te blijven steken. Daarom adviseer ik om zo snel mogelijk je blikvel te verruimen en de echte juweeltjes in de gothic/black metal te ontdekken. En als het bij Cradle totaal niet gaat om het brute geweld, waarom dan zoveel geschreeuw en lawaai in de muziek? En waarom die naakte bebloede wijven overal? Als het bij een band niet om techniek gaat, dan kloten ze dus maar wat aan? Ze bestaan al 10 jaar ofzo en nog steeds komen er geen goeie riffs uit. En het is dus totaal niet moeilijk om een sfeer te setten in je muziek. De kunst is om het daarnaast muzikaal ook nog enigzins aantrekkelijk te maken. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik deel die mening niet helemaal met je... COF heeft wel degelijk strakke riffs: op "The Principle Of Evil Made Flesh" staan superstrakke riffs en "Damnation & a Day" liegt er ook niet om.... de laatste albums bevat goed doordachte composities, maarja das mijn mening |
|
Laten we Stuart's riffs niet vergeten Luister eens PoEMF, het nummer...de solo van Paul Ryan....deze is helemaal niet zo moeilijk, maar hoe hij hem zooo emotioneel laat klinke! Dat is zo mooi eraan! [Dit bericht is gewijzigd door Impaler Lord op 14-03-2003 23:18] Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote: Ik haat hokjes. the only pleasure is pain |
|
nog 1 nachtje maar er kan nog van alles gebeuren, misschien krijg ik zo wel een hart verlamming |
|
Hehehe .. veel sterkte |
|
quote:dank |
|
Iedereen die vandaag gaat: veel plezier! Ik zie 't allemaal niet meer zo zitten... Hakkuh |
|
quote: hope so! maar voor iedereen die gaat: sterkte. |
|
Veel plezier Dit slaat nergens op. |
|
Wel.. Je mag zeggen wat je wil van Cradle.. Ik ben nooit echt Cradle minded geweest. Maard amn, dat was een goeie show gisteren. PLus ze waren zo lief om me een kleine fotoshoot toe te laten die niet op voorhand was aangevraagd.. Qua ego valt er bij die mannen niet veel te bespeuren. De gitarist die ze bijhebben is trouwens een Belg. Ik: Hey, nice show. Hij: Thanx, Where are you from? Ikke: Antwerp Hij: oow dan gaan we toch lekker in 't nederlands door.. Nee, echt, ik was onder de indruk, van de show, ze speelden weinig tot geen fouten en voor de heren was er uiteraard weer een weinig aanhebbend danseresje.. 'k Ben blij dat ik toch geweest ben.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Vrienden van mij zijn nu al op weg....tot mijn grote spijt kan ik er niet bij zijn. Dit word echt een kutdag Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ze spelen toch met Immolation vanavond? Hmmm, Immolation op goede vrijdag... gaaf Maar ik weiger om geld te steken in CoF. |
|
dit is ongeveer wat ik nog weet van de setlist: the promise of fever dusk and her embrace cthulhu dawn twisted nails of faith nocturnal supremacy cruelty and the beast from the cradle to enslave "starwars intermezzo: imperial march" heaven torned asunder Thank God for the suffering her ghost in the fog ebony dressed for sunset the forest whispers my name EDIT: dit is Mordheim dus [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 18-04-2003 14:01] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Dan vond ik de tracklist in Nottingham vele malen beter. Zie Live bait for the dead. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: ze kunnen niet iedere keer dezelfde set spelen natuurlijk, zou vrij boring zijn om elke tour hetzelfde te spelen "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Das waar maar ik vind dat als je naar Cralde gaat, dat je ook From the cralde to enslave moet kunnen bewonderen. Ditzelfde geld voor Cthulhu Dawn. Tering wat een vette scream Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Beste Cradle optreden tot nu toe gisteren in Brussel. Voor één keer was het geluid best wel goed. Alleen was het veel te snel gedaan. |
|
Ik heb die COF lui 4 keer live gezien en 4 zogen ze! Een van de slechste live bands die ik ken, en dat is geen bashen maar gewoon een feit iok vond de muziek als zodanig niet echt slecht maar het leek gewoon nergens op! Er zijn veel betere en strakkere black metal bands! |
|
Jammer dat zo'n goeie band als immolation bij een mindere band zoals cof gaat staan, maarja het is goed voor hun inkomsten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Inderdaad! *brult mee* I've hailed Mary... over and over again You've failed Mary You've raped Mary Over And over Agaaaiiiiiiiiiiiiiiin Damn.. Waarom gaan die homo's dan ook met CoF touren quote: Ik niet maar: -De HMH is een gruwelijke kutzaal -Ze hebben er goor en veeel te veeel duur bier -Na een concert wordt je binnen 5 minuten de zaal uitgewerkt -Het concert kost fucking 30 euro PP Plus treinkaartje, bier etc. kost dit avondje (kort) Immolation dus minimaal 60 euro PP |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |