IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Cradle of Filth 18 april Heineken Music Hall Vorige pagina | Volgende pagina
JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 02-02-2003 22:12 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Gayowar!

Don't blush when I rip you open

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 02-02-2003 22:14 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 22:12 schreef JaneDoe het volgende:
Gayowar!

Hej, moet ik mijn boog soms pakken?

I can't shoot straight unless I've had a pint!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-02-2003 22:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 2 februari 2003 22:10 schreef bazzio het volgende:
Manowar?

nej de band waar dit topic over gaat

Je moeder.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-02-2003 22:17 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 22:14 schreef Dunne_Hein het volgende:
Hej, moet ik mijn boog soms pakken?

Doe maar:

Bazzio Attacks!!!

Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 02-02-2003 22:17 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 2 februari 2003 22:17 schreef bazzio het volgende:
Doe maar:

dit had ik nou nooit gedacht bij de topic CoF

The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-02-2003 22:35 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 22:03 schreef campske666 het volgende:
Cradle of filth dus, Dimmu borgir ( ik ben echt wel commercieel), thyrfing, manowar ( en homo), judas priest, primal fear, children of bodom, siebenburgen...

thyrfing

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-02-2003 22:48 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Dat een naama als MANOWAR genoemt wordt in een topic wat over Cradle of filth gaat kan ik niet begrijpen.

MANOWAR HEERSCHT en is NIET HOMO !!

HOMO is "ik mastuurbeer mijn gitaar" muziek á la Rhapsody. Metal staat voor iets duisters, rauws, agressiefs, iets ontoegankelijks voor de mensen die er geen fuck mee te maken hebben.

En wie gaat, godverdomme, zijn band nou RHAPSODY noemen ? Een of andere Italiaanse nicht !

MANOWAR heerscht verdomme !!

WHERE OTHER BANDS PLAY, MANOWAR KILLS !

En hoppa, zo zie ik dat graag !

EDIT: ruk tikwerk

[Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 02-02-2003 22:48]

Ik, Wil Schuurman

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-02-2003 23:21 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Haha, dit topic wordt steeds leuker.

Bazzio Attacks!!!

Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 02-02-2003 23:25 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

kun je niet beter de topic titel ff veranderen in Manowar, gay of niet?

The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense

D e s i r e
Usericon van D e s i r e
Posted 03-02-2003 11:05 by D e s i r e Wijzig reactieProfiel van D e s i r eQuote dit bericht

Helemaal emt Snagger eens....ManOwaR heerscht de pan uit
En Eric Adams is een lekker ding

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-02-2003 17:54 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-02-2003 21:03 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 22:48 schreef Snagger het volgende:
Dat een naama als MANOWAR genoemt wordt in een topic wat over Cradle of filth gaat kan ik niet begrijpen.

HOMO is "ik mastuurbeer mijn gitaar" muziek á la Rhapsody. Metal staat voor iets duisters, rauws, agressiefs, iets ontoegankelijks voor de mensen die er geen fuck mee te maken hebben.

En wie gaat, godverdomme, zijn band nou RHAPSODY noemen ? Een of andere Italiaanse nicht !

ik kan nog steeds geen verschil zien in beide bands, ondanks deze post

Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 20-02-2003 16:57 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

Ik wil nou niet het educatieve persoontje uithangen, maar...

Ik vind het nog steeds vreemd om te zien dat veel mensen een band zo erg zien samen gaan met de entreebewijs. Een uitspraak als Cradle of filth is commercieel want de entree is 28 Euro is dus niet waar.
Ik baal een beetje van die kortzichtigheid van mensen zonder namen te noemen. Ik heb zelf een jaartje of 9 in een concertzaal gewerkt en weet precies hoe in z'n werk gaat.
En buiten dit. Wanneer ik in een band zou zitten, wil ik ook dat zoveel mogelijk mensen mijn nieuwe cd kopen....Is dat zo'n verkeerde instelling. Ik luister muziek dat ik mooi vind... ik koop geen cd van een band omdat ik de achterliggende gedachte kwa verkooptechnieken oke vind of niet.

Cradle of Filth vind ik een oke band. Niet dat ik naar het concert ga, de prijs is inderdaad duur, maar daar beschuldig ik Heineken musichal van. Want die gooien er 60 % voor hun zelf op

Weet waarover je spreekt

[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-02-2003 17:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 20 februari 2003 16:57 schreef Kreator het volgende:
Ik wil nou niet het educatieve persoontje uithangen, maar...

Ik vind het nog steeds vreemd om te zien dat veel mensen een band zo erg zien samen gaan met de entreebewijs. Een uitspraak als Cradle of filth is commercieel want de entree is 28 Euro is dus niet waar.
Ik baal een beetje van die kortzichtigheid van mensen zonder namen te noemen. Ik heb zelf een jaartje of 9 in een concertzaal gewerkt en weet precies hoe in z'n werk gaat.
En buiten dit. Wanneer ik in een band zou zitten, wil ik ook dat zoveel mogelijk mensen mijn nieuwe cd kopen....Is dat zo'n verkeerde instelling. Ik luister muziek dat ik mooi vind... ik koop geen cd van een band omdat ik de achterliggende gedachte kwa verkooptechnieken oke vind of niet.

Cradle of Filth vind ik een oke band. Niet dat ik naar het concert ga, de prijs is inderdaad duur, maar daar beschuldig ik Heineken musichal van. Want die gooien er 60 % voor hun zelf op

Weet waarover je spreekt

inderdaad

Je moeder.

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 20-02-2003 18:30 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2003 21:03 schreef impaled succubus het volgende:
ik kan nog steeds geen verschil zien in beide bands, ondanks deze post

terug

ManowaR Kills !

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

impaled succubus
Posted 20-02-2003 22:41 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 18:30 schreef Shadow_buildeR het volgende:
terug

ManowaR Kills !
yeah what ever...

Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 20-02-2003 22:47 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2003 22:48 schreef Snagger het volgende:

MANOWAR is godverdomme gewoon bi!!!!
Zo en nou jij weer

you say you're men, we know you're cowards

impaled succubus
Posted 20-02-2003 22:49 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 22:47 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
MANOWAR is godverdomme gewoon bi!!!!
Zo en nou jij weer
bi gay heet zoiets

Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 20-02-2003 22:53 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 22:49 schreef impaled succubus het volgende:
bi gay heet zoiets

Mij ook goed, het zijn iig een stel kontenneukers, die strontmuziek maken.

you say you're men, we know you're cowards

Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 20-02-2003 23:13 by Shadow_buildeR Wijzig reactieProfiel van Shadow_buildeRQuote dit bericht

Zzzz, verzin eens wat nieuws om ze mee te bespotten hehe

Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 04-03-2003 19:19 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

metalysee meld dat immolation in het voorprogramma staat.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LOL
hmmms ik moet gewoon effe immolation uitlangen

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-03-2003 19:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wtf, 2 topics

Je moeder.

impaled succubus
Posted 05-03-2003 23:26 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 19:54 schreef karnivoor het volgende:
wtf, 2 topics
1 over t concert 1 over de band dislect

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 05-03-2003 23:26 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 22:53 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
Mij ook goed, het zijn iig een stel kontenneukers, die strontmuziek maken.

Foei, niet zoveel breezers consumeren !!

Ik, Wil Schuurman

impaled succubus
Posted 05-03-2003 23:29 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2003 23:26 schreef Snagger het volgende:
Foei, niet zoveel breezers consumeren !!
hhmmzz jij luisterd wel verdacht veel gay metal: manowar, halford. george michael ook soms?

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com