|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Gayowar! Don't blush when I rip you open |
|
quote: nej de band waar dit topic over gaat Je moeder. |
|
quote: Doe maar: Bazzio Attacks!!! |
|
quote: dit had ik nou nooit gedacht bij de topic CoF The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: thyrfing |
|
Dat een naama als MANOWAR genoemt wordt in een topic wat over Cradle of filth gaat kan ik niet begrijpen. MANOWAR HEERSCHT en is NIET HOMO !! HOMO is "ik mastuurbeer mijn gitaar" muziek á la Rhapsody. Metal staat voor iets duisters, rauws, agressiefs, iets ontoegankelijks voor de mensen die er geen fuck mee te maken hebben. En wie gaat, godverdomme, zijn band nou RHAPSODY noemen ? Een of andere Italiaanse nicht ! MANOWAR heerscht verdomme !! WHERE OTHER BANDS PLAY, MANOWAR KILLS ! En hoppa, zo zie ik dat graag ! EDIT: ruk tikwerk [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 02-02-2003 22:48] Ik, Wil Schuurman |
|
Haha, dit topic wordt steeds leuker. Bazzio Attacks!!! |
|
kun je niet beter de topic titel ff veranderen in Manowar, gay of niet? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Helemaal emt Snagger eens....ManOwaR heerscht de pan uit En Eric Adams is een lekker ding |
|
|
|
quote:ik kan nog steeds geen verschil zien in beide bands, ondanks deze post |
|
Ik wil nou niet het educatieve persoontje uithangen, maar... Ik vind het nog steeds vreemd om te zien dat veel mensen een band zo erg zien samen gaan met de entreebewijs. Een uitspraak als Cradle of filth is commercieel want de entree is 28 Euro is dus niet waar. Ik baal een beetje van die kortzichtigheid van mensen zonder namen te noemen. Ik heb zelf een jaartje of 9 in een concertzaal gewerkt en weet precies hoe in z'n werk gaat. En buiten dit. Wanneer ik in een band zou zitten, wil ik ook dat zoveel mogelijk mensen mijn nieuwe cd kopen....Is dat zo'n verkeerde instelling. Ik luister muziek dat ik mooi vind... ik koop geen cd van een band omdat ik de achterliggende gedachte kwa verkooptechnieken oke vind of niet. Cradle of Filth vind ik een oke band. Niet dat ik naar het concert ga, de prijs is inderdaad duur, maar daar beschuldig ik Heineken musichal van. Want die gooien er 60 % voor hun zelf op Weet waarover je spreekt [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
quote: inderdaad Je moeder. |
|
quote: terug ManowaR Kills ! Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote:yeah what ever... |
|
quote: MANOWAR is godverdomme gewoon bi!!!! Zo en nou jij weer you say you're men, we know you're cowards |
|
quote:bi gay heet zoiets |
|
quote: Mij ook goed, het zijn iig een stel kontenneukers, die strontmuziek maken. you say you're men, we know you're cowards |
|
Zzzz, verzin eens wat nieuws om ze mee te bespotten hehe Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
metalysee meld dat immolation in het voorprogramma staat. WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LOL hmmms ik moet gewoon effe immolation uitlangen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
wtf, 2 topics Je moeder. |
|
quote:1 over t concert 1 over de band dislect |
|
quote: Foei, niet zoveel breezers consumeren !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:hhmmzz jij luisterd wel verdacht veel gay metal: manowar, halford. george michael ook soms? |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |