|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
grote elfde vinger Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
als ze ook weer die enorme SARAH JEZEBEL DIVA op de planken zetten dan staat het podium ook meteen weer vol, goddomme wat is dat wijf enorm zeg... en niet eens lekker... dikke 20tonner!!! maar goed we gaan niet voor de zus van godzilla maar voor de muziek en de evt. sfeer (mocht ie daar gezellig zijn ) |
|
quote: Je moet die es naast t podium tegenkomen , (Therion concert 2001)Je vraagt je af hoe hard de roadies moeten sleuren om haar podiumkledij aan te snoeren. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: zei ik toch, tis echt een monster!!!! en dat aansnoeren een keer stond ze met zo'n corset-achtig geval aan opt podium, hahaha hoe hebben ze dat ding bij haar aangekregen Voet in de rug en trekken maar... |
|
quote:d'r stem is goed duz niet zeike jij, daar gaat t om (dani kan nog van d'r leren) |
|
quote:Ja idd. Ze is trouwens bezig met een soloproject. En wat geeft het erom hoe ze eruit ziet, er zijn nog een hoop dikkere en lelijkere mensen. En ze heeft humor en geeft echt om mensen dus zwijg maar |
|
Wel typisch dat mannen op t podium beoordeeld worden op hoe goed ze kunnen zingen / gitaar / drums spelen en vrouwen in de eerste plaats op hoe ze eruit zien Zenial |
|
Ik beoordeel Cradle of Filth fans op hun uiterlijk . Daarom ga ik ook naar het concert van ze. Diegene die me daar spot drinkt de rest van de avond bier op mijn kosten . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 29-01-2003 0:10] |
|
quote:Aja wanneer is dat? zal een dure keer worden manneke Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Nou, dat denk ik ook.... |
|
Ga je naar hun concert?!? WAAROM!!!!?!? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Om te scoren natuurlijk Zenial |
|
quote: euh... humor heb ze idd, maar op die dvd van cradle ("heavy left handed...") komt ze soms een beetje over als een gigantische bitch!! maar dr stem... daar heb je mij ook nie over gehoord... die is erg goed jah! |
|
hebben ze nu ook al een dvd lijkt wel mode om dvd's uit te brengen... beetje jammer Je moeder. |
|
ja de Intestterror-dvd komt binnenkort ook uit No meat is sweater |
|
gaaf ruilen voor een it lives in the swamps/vazal split dvd? Je moeder. |
|
is goed. No meat is sweater |
|
doen we Je moeder. |
|
ok! No meat is sweater |
|
quote: Neenee, ik zei het 'kleutertje-luistert-metal-forum'. Gelukkig sta ik nog goed in contact met mijn innerlijke kind (of, even serieus, je kan overal leuke informatie vandaan halen, ook hier, hop!) "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
Het optreden in de AB is al helemaal uitverkocht... What the fuck!!!!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Niet verwonderlijk, op graspop 2001 stond er ook een pak volk voor de mainstage bij Cradle. K snap t nie, k heb ze 1 ker gezien , en ik hoor van iedereen die een beetje kritisch durft zijn t zelfde: Cradle is live gewoon kut. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Mmm, ja, in een grote zaal, toegegeven, zijn ze kut. Maar ik heb ze in de Tagrijn (Hilversum) gezien, samen met Opeth en Marduk en dat schopte werkelijk enorm kont. Maar dan hebben we het over een propvol zaaltje met max. 300 zieltjes. Dani en de Cradlettes (want laten we het beestje gewoon bij zijn naam noemen) is gewoon een geinige genreband, waar je vooral voor de show en de sfeer heengaat. En kom op, de meeste mensen gaan vooral naar bijvoorbeeld X-mass fest en No Mercy voor de gezelligheid, niet voor de vernieuwende bands die daar geprogrammeerd staan. "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
wat is dat nou voor een bullshit, er moet toch minstens een band komen die me echt aanspreekt wil ik er heen gaan (hoewel ik met deze logica wel 3 keer no mercy mag gaan bezoeken) "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |