|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
This maar waar je zelf de voorkeur aan geeft. Ik ga actief op Katatonia luistertocht On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hmm die zang is juist standaard; de kwaliteiten zijn dan ook erg magertjes; clean zal waarschijnlijk wel uitzonderlijk lijken, vergeleken met veel doombands met grunts, maar ik vind het te lichtvoetige muziek geworden om het daartoe te rekenen, met hun zeurzang richting grungegekweel [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-03-2006 15:29] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Boeien hoerT. quote: Rare eerste zin. Wat bedoel je precies? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Zet er "Wat" voor, dan snap ie um wel Wat vind je ervan? |
|
de overgang tussen dance of december souls en brave murder day is volgens mij groter dan tussen wat-dan-ook dat daarna uitgebracht werd? die nieuwe pakte me in eerste instantie niet zo als viva emptiness... nu na meerdere keren luisteren In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Dat nummer "Twin" is wel vet zeg. |
|
Ik vind "July" zelfs nog ietsje beter. En het is gewoon weer een klasseplaat geworden hoor, op details wel anders dan "Viva Emptiness", maar in grote lijnen dezelfde stijl. Zeker jaarlijstjes-materiaal! no text supplied |
|
quote: Ik vind het een geweldig album. Last fair deal gone down blijft m'n favoriet maar deze komt er wel heel dicht bij in de buurt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik blijft Discouraged Ones de beste vinden, maar The Great Cold Distance is ook erg vet. Zojuist besteld. |
|
quote: Zit wel wat in, maar het zijn desalniettemin allebei topalbums, met elk hun geheel eigen stijl. Ik weet ook niet precies wat er na sounds of decay(nog in de stijl van brave) fout is gegaan, maar het werk erna boeide me echt niet meer. |
|
Ik snap ook niet wat men in de laatste 2 wanproducten ziet. Er zit geen emotie meer in, vrijwel alle nummers op dezelfde manier opgebouwd en zeer vlakjes en te netjes gezongen, etc. Jammer. Zet Discouraged Ones nog maar eens op. |
|
quote: Mij ook niet, en ik heb het meerdere keren geprobeerd; met de cleane zang veranderde m.i. de bijtende 'torment' in slap mietjesgehuil. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: hahahhaa.. nee dat noemen ze grindcore, metalcore hardcore en 90% van alle death metal bands.. slap mietjes gehuil... Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
quote: Wie noemen dat zo & waarom? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: hahahahahahahaha www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik ga de plaat eind volgende week halen en kon tóch niet wachten. De cd is net binnen via Soulseek en luister hem nu voor het eerst. 2 nummers verder én onder de indruk. Wauw! Leaders heeft een hele mooie dynamiek en de sfeer is alom aanwezig. Het is tevroeg voor een oordeel maar ik verwacht niets meer dan een jaarlijst kandidaat |
|
hij draaid bij mij al weer de hele week mp3'tjes in winamp en de telefoon. Wat een fucking heerschende plaat is dit weer. beter dan viva imho. Maar LFDGD blijft toch de beste waarom is er overigens nog geen review op zm? [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 27-03-2006 17:53] |
|
quote: De tering! Heb m sinds afgelopen zaterdag binnen en potverdrie ik krijg die plaat niet uit mn hoofd! Simpele structuren, hoge voorspelbaarheid maar de refreinen blijven in mn hoofd spoken en ik betrap mezelf erop dat de cd snel op repeat gaat. Weinig verassend, grote klasse! |
|
is die single nou nog ergens te koop? ik zie m echt nergens In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Op e-bay voor 15 euro ja www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Mooie nieuwe plaat inderdaad, er mooi zelfs, maar wel érrug veilig allemaal... Tja, wellicht dat ze in de toekomst wat avontuurlijker durven te worden. Tot dan blijft het gewoon de band van de mooie, doch ultravoorspelbare, liedjes. Ik weet alleen zeker dat deze gasten meer en beter kunnen dan wat ze nu doen. |
|
Iedereen die de sound van de laatste katatonia te gladjes en voorspelbaar vinden, moeten Extistence van Dark Suns checken. Was een van de beste albums van 2005. Gewoon downen en kopen |
|
Flikker op man, kutband die Opeth na doet maar jammerlijk mislukt. Slappe zooi. |
|
Doe dan even die oordoppen uit. Er is wellicht duidelijk copycat gedrag op hun debuut Swanlike, Existence is dat absoluut niet. De invloeden van andere progbands liggen er dik bovenop maar zonder hun eigen identiteit te verliezen. Vooral de sfeer en de zang doen me vaak denken aan een meer dynamisch en experimenteel Katatonia. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |