IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Katatonia Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 26-05-2006 16:03 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Jij vind van niet, neem ik dus aan?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2006 16:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 26-05-2006 16:08 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ah, ok. Hmmm, cleane zang zie ik al niet zo zitten. Jammer dat ik geen mp3 kan vinden.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-05-2006 16:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het boeit niet, het "pakt" niet, ik vind Katatonia en Paradise Lost geweldig, maar dit vond ik maar saai en suf ...


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 28-05-2006 10:49 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2006 16:17 schreef Jenje het volgende:
Het boeit niet, het "pakt" niet, ik vind Katatonia en Paradise Lost geweldig, maar dit vond ik maar saai en suf ...


+1, Rapture Schmapture.

Trouwens, niet dat het echt heel erg vergelijkbaar is, maar de nieuwe Khoma draai ik echt vééééél vaker dan de nieuwe Katatonia. Die is nl. al in de platenkast verdwenen om er waarschijnlijk de komende tijd niet meer uit te komen. Die plaat van Khoma blijft echter imponeren.... Voor een goed potje melancholieke rock/metal zet ik die plaat wel op.

[Dit bericht is gewijzigd door Melk is Goed op 28-05-2006 14:20]


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 28-05-2006 12:18 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Katatonia als ook Paradise Lost zijn beide vergeten waar hun bron lag.


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 28-05-2006 12:22 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Elke band heeft dezelfde bron n.l. de persoon die als eerste de muziek heeft uitgevonden


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 28-05-2006 13:56 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 26 mei 2006 16:17 schreef Jenje het volgende:
Het boeit niet, het "pakt" niet, ik vind Katatonia en Paradise Lost geweldig, maar dit vond ik maar saai en suf ...


Dat had ik (EDIT -> met Katatonia dus, leren lezen) toen Viva Emptiness uitkwam, ik dacht om de nieuwe toch maar eens te gaan luisteren, maar als ik het zo lees hoef ik de moeite niet echt te doen

[Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 28-05-2006 13:57]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-05-2006 14:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Viva is idd een album wat zwaar tegenvalt, nieuwe blijft me boeien moet ik zeggen ...

Zal dat Khoma eens gaan checken ..


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 13-07-2006 22:31 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Ik kan maar geen favoriete nummer kiezen van Great Cold Distance. Hmm, Soil's Song, Deliberation, Rusted, July, My Twin. Wat een dilemma.

Echt een zeer goede plaat. Mijn favoriet van 2006 tot nu toe.

[Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 13-07-2006 22:32]


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 14-07-2006 10:44 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Dat laatste dacht ik ook... En toen kwam Tool, Keep Of Kalessin en Enslaved :p


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-07-2006 10:46 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hehehe, probleem voor Katatonia was dat ik die platen vóór tDCD gehoord heb, ik had er dus weinig tijd meer voor over


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Sater
Usericon van Sater
Posted 14-07-2006 17:34 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

? Tonights Decision Compact Disc of The Dread Cold Distance ?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 31-08-2006 8:35 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Wow, TGCD is best wel vet


zo kan ie wel weer


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 31-08-2006 9:24 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 17:34 schreef Sater het volgende:
? Tonights Decision Compact Disc of The Dread Cold Distance ?





In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 13-09-2006 10:09 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2006 22:31 schreef Chimaira het volgende:
Ik kan maar geen favoriete nummer kiezen van Great Cold Distance. Hmm, Soil's Song, Deliberation, Rusted, July, My Twin. Wat een dilemma.

Echt een zeer goede plaat. Mijn favoriet van 2006 tot nu toe.


Duidelijk Deliberation


zo kan ie wel weer


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-09-2006 10:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Duidelijk July!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-09-2006 10:14 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik vinner weinig duidelijke uitschieters op staan, hetgeen op voorgaande platen wel zo was.

het wordt wel steeds meer thuisluistermuziek ipv een livebekijken luisterband...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Windir
Usericon van Windir
Posted 14-09-2006 19:12 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Vind zowel de cleane als de grunt-songs geweldig. Ze scheppen enorm veel sfeer in hun muziek en zeer pakkende melodieëen. Ideaal om te luisteren 's avonds voor het slapengaan (en neen niet negatief bedoelt, gewoon chill)


PAIN...
Usericon van PAIN...
Posted 16-09-2006 0:15 by PAIN... Wijzig reactieProfiel van PAIN...Quote dit bericht

Persoonlijk vind ik Viva Emptiness beter als TGCD en de nieuwe van Khoma is cker geweldig

Cheers
PAIN

[Dit bericht is gewijzigd door PAIN... op 16-09-2006 0:16]


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-09-2006 12:59 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Peaceville heeft de rechten van alle oude Katatonia albums gekocht (zoals Brave Murder Day) en zal deze opnieuw uitbrengen met de EP's als bonusnummers. Zo zullen de nummers van Sounds of Decay als bonusmateriaal verschijnen op de BMD plaat. Ook de albums van de sideprojecten (October Tide, Diabolical Masquerade) zullen opnieuw uitgebracht worden.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Den_Bockereyder
Usericon van Den_Bockereyder
Posted 16-09-2006 13:24 by Den_Bockereyder Wijzig reactieProfiel van Den_BockereyderQuote dit berichthttp://-

zeker weer met van die lekker slechte artwork.. peaceville rerelease zijn bagger..

.. nu is het nog wachten op back on black cheap vinyl edities..


Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-09-2006 13:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vind de laatste veel minder dat Viva Emptiness


signature


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 27-09-2006 20:14 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

"December Songs"
A Tribute to Katatonia

Release date: December 12th, 2006

The ultimate tribute to one of the greatest and most influential bands in the history of Melancholic Dark & Black Metal!!

-17 bands / 18 songs with more than 100 minutes playing time
- Artwork painted by none other than Kristian "Necrolord" Wåhlin
- 20 page booklet with information & pics of all participating bands
- 2 special, never before seen pics of the first Katatonia photo session

Available as limited 2CD in Digipack, 2CD in jewel case and limited 2LP in gatefold sleeve incl. poster.


Tracklist:
CD I
1. Foscor - "Midwinter Gates"
2. Foscor - "Gateways Of Bereavement"
3. Beatrik - "The Northern Silence"
4. Forest Stream - "Without God"
5. Aeveron - "Shades Of Emerald Fields"
6. Xasthur - "Palace Of Frost"
7. Wyrd - "In Silence Enshrined"
8. Geist - "Love Of The Swan"
9. Dark Fortress - "Endtime"

CD II
10. Loss - "Brave"
11. Forest Of Shadows - "Rainroom"
12. Helevorn - "12"
13. Forgotten Tomb - "Nowhere"
14. Bilskirnir - "Day"
15. Farsot - "I Break"
16. Fragile Hollow - "Saw You Drown"
17. October Falls - "For Funerals To Come..."
18. Hel feat. Winterheart - "Cold Ways" *
* CD bonus

Gaaf!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Sater
Usericon van Sater
Posted 27-09-2006 21:10 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Leuk.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen