|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Had al een topic geopend over het vorige tourschema, en daarop kwamen ze met Daylight Dies en nogwat zeker 1 keer, en volgens mij zelfs 2 keer in NL. Maar er staat nog niks op de Site van Katatonia, misschien dus toch nog naar Nederland?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
GODVERDOMME KATATONIA MET BLACKHEIM LUISTEREN!!!!!! Jhva elohim meth Dance of december souls For funerals to come Brave murder day The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: vergeet je nu sounds of decay? ook met blackheim(de laatste) en een fijne voortzetting van brave murder day! Oud Vuil. |
|
quote: ja klopt... weet jij de data nog? het leek mij wl rete strak ... daylight dies is ook erg goed vind ik The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik ben de nieuwe aan het "serveren". I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Yep die mcd ben ik vergeten; best wel shame really aangezien ik die ook origineel heb. However; de boodschap moge duidelijk wezen; vanaf dat hij weg was werd het van die vlakkere treurrock; was vroeger toch beter!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Brave murder day heerscht enorm !... og wel beter dan die nieuwe viva emptiness maar das mijn mening The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
oei net eerste liedje van die eerste gedowned, die zang blijft toch gruwelijk, hoor. muzikaal, tsja, wel aardig, maar ik mis die magistrale kenmerkende zware riffs. deze vind ik wat tam. laat de rest van de ceedee maar zitten, ik geloof het verder wel. Oud Vuil. |
|
quote: url?? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: een of andere wazige ftp staat ie... en op soulseek I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Wat een breezah naam. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: valt toch wel mee I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Nee, sorry. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:zo noemt iedereen me en Meulen35 is helemaal I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Valt wel mee toch??? En nu weer ontopic. De nieuwe cd heerscht gewoon. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
precies... goeie cd goeie band... klaar I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: url van ftp? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
voeg maar meulen35 toe aan soulseek ftp moet je iemand hier op ZM ff aanspreken, mij niet I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Tja toch maar even aan het downloaden geslagen van Viva Emptiness op Kazaa! tjezus wat een lekkere plaat! wat de zang betreft: met een woord: EXCELLENT!!!! op 24 maart toch maar snel naar de winkel rennen voor deze wereld plaat! I Find That I Am Not There... |
|
Ik ga wsl naar Rijsel kijken (whiii finntroll ) |
|
hmm net dit gevonden: Saturday 10th May 2003 KATATONIA TO DIE FOR Daylight Dies At: Zaal Eland, Dendermondsesteenweg 140b, 9000 Gent (BE) Tickets: € 15/17,5 Doors: 7pm |
|
quote: als je er dichtbij woont, HEEN GAAN, echt een aanrader I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ik kan mij vergissen natuurlijk, maar zijn Anders en Blackheim niet gewoon dezelfde persoon? maw hij en Renske vormen sinds het begin de spil van Katatonia... Correct me if I'm wrong.... Ben trouwens erg benieuwd naar Viva Emptiness... Heeft hier trouwens iemand het "Saw You Drown" eepeetje? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
blakkheim zit idd gewoon nog steeds in katatonia. toen ze in de kade speelde vroeg ik nog aan de verkeerde persoon hoe het nu met diabolical masquerade was , maar goed daarna had ik wel de goede te pakken quote: et staat er zelfs bij!!! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 11-03-2003 11:53] |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |