|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Zin in as zondag! |
|
zo nog een paar uur totaan katatonia optreden nr 5/6 :-)? hehe gaat heerssen.. novembre ook trouwens !! .. Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Nou, dat was niet echt imponerend... no text supplied |
|
Gingen een paar dingetjes mis geloof ik. En de setlist viel me ook een beetje tegen. Maar wel erg cool voor de rest. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Nope. Matige liveband. Ik houd het voortaan mooi bij de ceedeekes. |
|
Hmm heb ze eens met Opeth in Vera gezien en dat was live toen goed |
|
Die live DVD is anders ook erg sterk! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Viel Jonas op die DVD vocaal niet door de mand? no text supplied |
|
Jonas is niet de beste zanger in de metalwereld nee, maar ik vond het gisteren allemaal goed klinken. Setlist viel mij (uiteraard) ook een beetje tegen. Verder geen speciaal of bijzonder optreden, maar wel goed. En volgens mij is Jonas een kilootje of 20 aangekomen zeg... |
|
quote:hm neu, valt wel mee op zich. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Vond het gisteren matig, maar was ook best brak op de vierde avond op rij stappen en ben dan ook vroegtijdig vertrokken. Novembre vond ik ook niet echt geweldig. Geluid was niet best (ook bij Katatonia niet). En volgens mij zat Jonas er in het begin wel wat naast af en toe. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Tja, ik weet het niet hoor. De laatste paar Katatonia platen zijn behoorlijk sterk, alhoewel een tikkeltje veilig. Maar live komt heel die beklemmende sfeer van de albums volstrekt niet over.... De band als geheel mist gewoon enorm veel uitstraling (met Jonas Renkse als "dieptepunt"), dat vond ik eigenlijk erger dan dat Jonas z'n uithalen niet haalde. Volgens mij is het gewoon niet zo'n live band. Dus, zoals ik al zei, hou ik het mooi bij de ceedeekes. |
|
Komt men er hier ook eindelijk eens achter... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Op 15 mei komt er nog een single uit met paar nieuwe nummers en een remake van In The White. En in Juni een dubbel LP van The Great Cold Distance met de single erbij op! NICE!!!! Kost wel weer wat, maar rood vinyl is wel errug gaaf. You can either agree with me, or be wrong. |
|
Katatonia? Rapture! Probeer eens The silent stage The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
weet je idd zeker dat je katatonia goed gaat vinde .. bagger album |
|
quote: Ja? ze hebben iig de sound van Katatonia ten tijde van Brave murder day. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-05-2006 23:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Die plaat kan dus echt niet tippen aan "Songs for the Withering" ... no text supplied |
|
Wat ik van Rapture ken valt niet anders te typeren dan als een totale Katatonia rip-off. Klinkt redelijk lekker, maar de bijsmaak maakt het onverteerbaar. Doorspoelen! |
|
Rapture speelt de laatste van Katatonia met gemak weg. |
|
quote: +1 |
|
Ga vanmiddag de single Deliberation ophalen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ow? Goeie tip, eens even rond loeren. |
|
quote:*klimt terug op de stoel* |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |