IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Katatonia Vorige pagina | Volgende pagina
flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 11-03-2003 17:57 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

*wacht nog steeds op ftp*


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 11-03-2003 21:24 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 20:40 schreef DaVinz het volgende:
als je er dichtbij woont, HEEN GAAN, echt een aanrader
ja... maar ik ga toch ook nr rijsel denk ik


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 11-03-2003 21:27 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2003 21:24 schreef AgonY het volgende:
ja... maar ik ga toch ook nr rijsel denk ik
beters


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 12-03-2003 12:57 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik kan er niks aan doen maar de "nieuwe" Katatonia doet me toch meer dan de "oude". Het oudere werk mag dan heavier en complexer zijn geweest maar het nieuwe werk heeft gewoon een bak emotie waar ik het koud van krijg. En dat heb ik dus bij het oude werk niet echt.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 12-03-2003 18:53 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Het Saw You drown epje is zeker de moeite waard en valt ook op kazaa makkelijk te downloaden! Vooral het nummer:Quiet World is echt kippuhvelluh werk!! scarlet heavens had er wat mij betreft afgelaten mogen worden maar ach je mot wat!

nog even over viva emptiness! supertje goed album! ik ben verbaasd over de grote hoeveelheid afwisseling in de songs die de heren deze keer gebruiken beide op muzikaal en vocaal gebied! petje af!



I Find That I Am Not There...


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-03-2003 13:56 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Om maar eens iets geks te posten: Nu ik de nieuwe Katatonia vaker heb gehoord moet ik steeds vaker denken aan de Steve Miller's Band!! klinkt gek maar vergelijk steve millers "Serenade to the Stars" maar eens met het nummer "I Will Arrive" van katatonia!!

Wat zijn jullie opinions?


I Find That I Am Not There...


Faas Ripsnaas
Usericon van Faas Ripsnaas
Posted 19-03-2003 23:10 by Faas Ripsnaas Wijzig reactieProfiel van Faas RipsnaasQuote dit bericht

Had ik me zo voorgenomen om te wachten tot de officiele release, heb ik me toch weer laten verleiden om een aantal nummers te downloaden, namelijk evidence, ghost of the sun en criminals. Ik moet zeggen dat ik op z'n minst verrast ben, maar nog niet zo goed weet of ik nou zo blij ben met die laaggestemde gitaren. 't neigt wel een beetje naar nu-metal allemaal, een soort linkin park goes doom. Ik mis een beetje het passieve "staren naar de lichtjes van de stad" gevoel dat de vorige drie albums wel hadden.

Maar eerlijk is eerlijk, last fair deal gone down is mijn favo album allertijden, dus miscchien dat de verwachtingen iets te hooggespannen waren.



SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 19-03-2003 23:16 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 23:10 schreef Faas Ripsnaas het volgende:een soort linkin park goes doom.


Ideaal!

Ik heb hem nog niet zo goed beluisterd maar de eerste indruk is goed.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-03-2003 21:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 maart 2003 10:26 schreef White Tree het volgende:
Ik kan mij vergissen natuurlijk, maar zijn Anders en Blackheim niet gewoon dezelfde persoon? maw hij en Renske vormen sinds het begin de spil van Katatonia...

Correct me if I'm wrong....

Ben trouwens erg benieuwd naar Viva Emptiness...

Heeft hier trouwens iemand het "Saw You Drown" eepeetje?


Argh zo...Renske heette vroeger idd 'Lord Seth'; niet verwacht dat Blackheim/Blakkheim zijn naam zou droppen aangezien hij met die andere bands onder die naam verder bleef gaan. Desalniettemin blijft het nieuwe werk te lichtvoetig; die getergte strot van Renske is ongeevenaard....

Ff over de Saw you drown ep; Scarlet heavens komt van een split ep met Primordial; ongetwijfeld megazeldzaam; aardig dus om het zo te re-releasen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-03-2003 21:50 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 20 maart 2003 21:03 schreef Mutilator het volgende:
Ff over de Saw you drown ep; Scarlet heavens komt van een split ep met Primordial; ongetwijfeld megazeldzaam;

Grmbl.. dat ding kost tussen de 50 en 100 dollar op ebay...


Zenial


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 22-03-2003 12:47 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Sunday, May 11th Tivoli Utrecht, The Netherlands Daylight Dies, The Old Dead Tree

dus ze komen toch naar nederland


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 22-03-2003 16:08 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Holy MOSES!

wat een strakke lign up! The old dead tree is echt rete gaaf! (op cd dan, ik hoop ook live. Het enige KUTTE is dat ik in zweden woon en dus niet naar utrecht kan! Tivoli is un mooie zaal!

Nou ja!

Goed voor jullie!


I Find That I Am Not There...


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 23-03-2003 15:51 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

Dat ding komt de 24 maart uit? Ik kwam hem donderdag 20 maart al 2e hands tegen.... Ik heb hem ook maar meteen gekocht, want anders heeft een ander hem....


Dolf Brouwers - another dead hero


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 23-03-2003 19:01 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2003 15:51 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Dat ding komt de 24 maart uit? Ik kwam hem donderdag 20 maart al 2e hands tegen.... Ik heb hem ook maar meteen gekocht, want anders heeft een ander hem....

hahah goed hè... iedereen heeft hem al terwijl ie nog niet een uit is officieel


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


ArieDeKnaller
Hit a girl
Usericon van ArieDeKnaller
Posted 23-03-2003 19:03 by ArieDeKnaller Wijzig reactieProfiel van ArieDeKnallerQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2003 19:01 schreef DaVinz het volgende:
hahah goed hè... iedereen heeft hem al terwijl ie nog niet een uit is officieel


Niemand houdt zich meer aan de wet tegenwoordig...


Dolf Brouwers - another dead hero


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-03-2003 19:20 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hmmm, ik heb Viva Emptiness nu al een tijdje in huis en ik kan er nog niet echt aan wennen. Ik mis toch de trosteloosheid van hun vorige album. Die vind ik op deze cd alleen terug in de brilliante zang. Toch zit er wel een onderhoudse sfeer op dit schijfje. Hopelijk komt die beter naarvoren na meerdere luisterbeurten. Laten we hopen dat de aanhouder bij Viva Emptiness wint.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 25-03-2003 20:27 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ik mis ook iets... het spreekt mij nog niet genoeg aan om aan de oude katatonia te kunnen tippen


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 25-03-2003 21:11 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

hmm... raar hoor dat jullie iets missen!
Ik vind hem echt super goed! Briljante zang van jonas renske en weer ietwat harder dan zijn voorganger! Erg lekkere plaat!
Vooral de nummers Evidence en Criminals vind ik uitschieters evenals het in terts gestemde I will arrive! Meesterlijk!

Ik mis niks, kvind hum gewoon goed! Een parel tussen alle andere rotzooi!



I Find That I Am Not There...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-03-2003 21:18 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik zeg ook niet dat ik hem slecht vind. Ik vind hem zelfs origineel (en dat is niet meer zo makkelijk als het lijkt). Maar hij blijft nog niet echt hangen. En ik krijg er gewoon nog niet dat troosteloze gevoel bij dat Last fair deal done me wel gaf.

Ik gebruik met opzet het woord nog want ik verwacht namelijk dat het een groeiplaat is en dat het kwartje pas later valt.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 25-03-2003 21:32 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ik weet niet wat het is... het is totaal anders dan Brave Murder Day. Dit is ook wel leuk maar verder komt het bij mij niet sorry guys


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-03-2003 21:53 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

WOOOOO HOOOO!!! Het kwartje valt


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2003 21:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

sLOME TUKKER :p


Faas Ripsnaas
Usericon van Faas Ripsnaas
Posted 02-04-2003 22:30 by Faas Ripsnaas Wijzig reactieProfiel van Faas RipsnaasQuote dit bericht

Kijk, ze hebben gewoon hun top bereikt met hun "oude" stijl op LFDGD, dat kunstje konden ze gewoon niet beter doen. Viva emptiness is inderdaad anders en ik vind 'm ook net iets minder dan de voorganger.

Maar beter zo dan telkens dezelfde plaat maken, zoals paradise lost al jaren doet.

M'n persoonlijke favoriet is op 't moment I will arrive, vooral het stukje vanaf 2:52 "look at me now, they have cut my hair..."


SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!!


Faas Ripsnaas
Usericon van Faas Ripsnaas
Posted 02-04-2003 22:34 by Faas Ripsnaas Wijzig reactieProfiel van Faas RipsnaasQuote dit bericht

Om nog effe te miereneuken, de zanger heet niet Jonas Renske, maar Jonas Renkse...


SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 02-04-2003 22:39 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

vooral het nummer I will arrive doet me stevig denken aan Steve miller's Serenade for the stars!! wat julie?





I Find That I Am Not There...


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen