|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Nee! Ik snap echt niet wat mensen aan die meuk vinden, cd een week in huis gehad en ik kon em niet eens uitluisteren. Gejatte bende, |
|
quote: haha jenje is duidelijk geen insider Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
@jenje: tsssssssss barbaar! ok ik kan me voorstellen dat je de stem van renske niet trekt overigens |
|
quote:Ben het hier niet mee eens. Zeker, er zijn raakvlakken met Opeth.. maar vind ze geen kloon. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: R.E.N.K.S.E. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: My Twin bedoel je? Volgens mij zag ik 'm vandaag liggen bij de Boudisque voor 7.99 . |
|
quote:Ik heb het over Dark Suns he ...... Katatonia heerscht alhoewel ik de nieuwe nog niet helemaal heb gehoord |
|
Ze spelen volgende maand in Den Bosch, denken jullie dat de zaal uitverkocht gaat zijn? |
|
Nouja, reserveren is misschien wel handig ja. Wanneer spelen ze in Den Bosch trouwens? |
|
Zondag 23/4/06. |
|
Gaaf |
|
En over de zaal? Easily sold out? |
|
quote: Ik ken geen zalen in Den Bosch, dus zou het niet weten... Kan je niet gewoon reserveren dan? |
|
Waarschijnlijk wel. |
|
quote: ja gvd zeg dat dan! ik dacht dat het over kata ging! @M: sorry groot meester |
|
Lezen ouwe lul! |
|
quote: amsterdam of utrecht? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ook die band is op z'n eigen manier enorm veilig en voorspelbaar, maar ja, dat is nu eenmaal waar voor 99% van alle zogenaamd "progressieve" bands. Als er een genre is dat juistnet volledig stagneert, is het wel progrock/progmetal. |
|
Ik kan me prima indenken dat mensen dit ervaren. Toch klinkt het vergeleken met Katatonia een stuk dynamischer (geen couplet-refrein-couplet-refrein-refrein-outro opbouw). Een discussie over het dan wel of niet progressief zijn laat ik in het midden. Ik hou het op invloeden van bands die ooit progressief zijn geweest of zélf weer beinvloed zijn door een generatie progbands voor hun |
|
Dark Suns komt er wel. Live waren ze in ieder geval zeer indrukwekkend en als ze de songwriting naar een iets hoger niveau weten te tillen, dan wordt het gewoon een topband. Ze hebben pas twee platen uit, zijn nog een beetje zoekende, dus geef ze wat tijd... no text supplied |
|
quote: De echte "prog"-bands voldoen aan een net zo strak stramien als bands die volgens het intro-couplet-couplet-refrein-couplet-refrein-brug-refrein-slot stramien componeren. Ik wil bands die me het "well, I didn't see thát one coming" gevoel geven... een muzikaal schot in de rug als het ware... niets beter dan dat. |
|
Daar kan ik me net zo goed in vinden hoor |
|
quote: Extistence is (op het laatste nummer na, dat was een beetje een anti-climax maar dan heb je nog dik 60 +minuten topmuziek) op Existence al dik in orde en van hoog niveau. Ik zie die plaat als het duistere kleine broertje van The Perfect Element (Pain of Salvation) en dat is een groot compliment. Ik ga ze in de toekomst in de gaten houden en nu weer terug naar Katatonia. Niet te versmaden, die nieuwe schijf |
|
quote: De W2 in Den Bosch is niet erg groot en makkelijk vol te krijgen, dus ja kans is groot dat het uitverkocht zal zijn. Wat mij er aan doet denken dat ik zelf ook even kaarten moet gaan kopen voor Katatonia (die overigens gewoon bij alle grote postkantoren etc. te halen zijn!). Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |