|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
zijn er ook nog mensen die net als ik "Discouraged Ones" het beste album vinden? no text supplied |
|
Hmm ik niet, hij is wel erg gaaf, maar vind TD en LFDGD toch een stuk beter uitgewerkt. DO zakt halverwege een beetje in, hoewel het een puik schijfje is. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
las net op wat verkoopsites als Bol.com en Nlstore.nl dat er op 11-10 een geremasterde versie van Dance of December Souls komt. Heeft iemand hier meer info over? |
|
Gister op ProgPower gezien, super coole band!! Wat n trip hehe |
|
quote: Niet meer dan dat het waar is. Als het goed is krijg ik hem z.s.m. binnen no text supplied |
|
quote: ga hem ook zeker aanschaffen |
|
quote: Ben benieuwd of ze het artwork hebben aangepast, dat is het enige aan de cd waar ik niet veel mee heb. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Die Barbievoorkant is beter dan het Children of Bodom artwork van de remaster. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:cob sowieso zaad artwork... vind BMD nogsteeds mooiste artwork van Kata.. I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=27763 rerelease komt dus van hun oude label zonder toestemming van de band zelf ... |
|
quote: thanks, toch maar het orgineel aanschaffen dan mensen |
|
quote: dat was wel te verwachten met een nieuw album in het vooruitzicht... no text supplied |
|
Wat een cheap ass cover is het geworden. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: link toevallig? |
|
misschien al gepost... maar toch: quote: lijkt me duidelijk dus... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
owhja... ook nog I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ja, dat bedoelde ik dus. Iemand ze nog live gezien tijdens hun laatste bezoek aan Nederland? Ik heb ze gezien in Alphen a/d Rijn en ik moet zeggen dat het een gaaf optreden was. Beetje voorspelbare setlist en iets te veel van Viva Emptiness, maar verder erg ok. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ben benieuwd hoe deze remaster klinkt. Verder is het idd een prutrelease met het verkeerde logo en dito artwork. Verder zingt Jonas live over een tape heen dus een optreden is ook niet aan te raden; liever oude -video-bootlegs dan... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Is dat zo? Hoe kom je daarbij dan? Ik moet wel zeggen dat de show niet echt bij de muziek past, ze staan erbij als vrolijke rocksterren (behalve de pocketslappende Jonas) terwijl de muziek behoorlijk katatonisch is. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: meestal praat je redelijk verstandig, vanwaar de omwenteling in je verbale gedrag!!???????? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Welke omwenteling in verbaal gedrag bedoel je hier ? Ik heb het gewoon over een constatering na het zien van een optreden van de band; ik houd niet zo van over een tape heengezongen zang terwijl ik een -volledige- liveband verwacht... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-10-2004 16:36] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nogmaals, hoe kom je daarbij dan? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik heb gisteren de waanzinnig mooie Katatonia - Brave Murder Day Picture LP binnen gekregen! Deze LP is gelimiteerd op 444 kopies en ik heb nummertje 40 Te zien en te bestellen op http://www.northern-silence.de/files/katatonia_bmd.htm! |
|
quote:Dus jij kreeg er 'n poster bij? Leuk, doch geen zin m'n geld eraan te besteden, heb 't gewone album namelijk al "Obras son amores y no buenas razones" |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |