|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Mm, op derde gehoord klinkt hij al beter. Straks voor het slapen gaan nog maar eens opzetten. |
|
quote: Ok, dan ga ik hier nu is goed op terugkomen. Dit album heeft het wél. Stuk beter dan menig wat van zijn voorgangers. Die gaat nog heel wat rondjes draaien |
|
Top plaat! Weer heerlijk neerslachtig... Maar ja, Katatonia heeft imo nog geen slechte plaat op hun naam staan. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik ben hem nu aan het luisteren. Ik kan er eerlijk gezegd nog weinig over zeggen, maar beroerd is het in ieder geval niet! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Is saai ook slecht? Boeiender |
|
Geweldige cd. Jaarlijst materiaal. |
|
quote: Nee, da's MDB... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Het kromme is, ondanks wat ik er van vind (ik vind hem geweldig) valt Brave Murder Day nog het meest in de categorie saai... De nieuwe heeft nog een beetje moeite met blijven plakken, maar dat gaat nog wel goed komen! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
|
|
quote: Heersch www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik weet het zo net nog niet met Night is the New Day. Heb hem nu al een aantal keer gedraaid, maar hij blijft niet hangen. Zo nog maar eens een slinger geven. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Nice!! |
|
Heen!!! Heb Night is the new day nu een paar keer geluisterd maar hij is toch weer heel anders. Kan er nog niet echt een mening over voeren. Hij blijft nog niet echt plakken, maar ik weet zeker dat hij nog zal groeien. My friend, watch out for traitors... |
|
quote:twee weken terug zat ik me al af te vragen wanneer ze weer eens naar Nederland kwamen. |
|
Aanwezig. |
|
Gaaf, dat wordt het overwegen waard |
|
Niet aanwezig, veel te fucking ver weg. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Woon je ergens in verweggiestan dan? Sorry, Flauw. Hopelijk zit het dan met laatste ov mogelijheden terug naar huis mee. Maargoed, zie ik tegen die tijd wel. Katatonia. |
|
Nu vele luisterbeurten verder, en ik vind het echt een top album! Het kwartje is keihard gevallen en m.i. een van hun beste werkjes. De sfeer die de muziek oproept is echt verslavend. Op hun tour zeker live aanschouwen! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Toevallig wel ja. Fokking oorlogsgebied hier. Bushaltes opgeblazen, passagiers van treinen worden gegijzeld door de NS, je weet toch. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Hmm misschien ga ik hier weer bij zijn en dan al die oude titels brullend aanvragen hehe The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
goed om te horen dat je in het dagelijks leven ook een eikel bent |
|
Heel goed beoordeeld vanaf een forum snark: van jou is in ieder geval zeker dat jouw woorden/beloftes gebakken lucht zijn. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
even normaal doen tegen snark ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |