![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die wil ik uittesten, er zijn vrij veel ibanez gitaren tussen de 200 en 400 euro, en wil er wel een aantal uittesten. Edit: wil jij misschien even mijn vraag beantwoorden in het gitaar topic? [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 10-10-2003 18:32] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
als je maar geen gio koopt, zijn erg slecht en zien er niet uit grind on . . . . . . . cerebral tumor ![]() |
|
quote: Hmmz ik denk sowiezo niet dat ik zo'n ibanez koop, ze zijn er allemaal vrij slecht/saai uit in mijn ogen, maar misschien spelen ze wel gigantisch fijn, dus toch maar even uittesten. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
ibanez speelt vrij licht, maar voor een beetje goeie ben je al gauw meer dan 500 Euro kwijt, als je er een wilt met en floyd rose bijvoorbeeld. grind on . . . . . . . cerebral tumor ![]() |
|
quote: Ja, maar ik neem aan dat op die yamaha drop 6 ook geen floyd rose zit? En op die deans ook niet.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
drop-6 weet ik niet, wel zeker een redelijke tremolo. dean kun je het beste zonder kopen, string-trough body klinkt lekker vet! grind on . . . . . . . cerebral tumor ![]() |
|
quote: Ok, bedankt voor de uitleg in de 2 topics ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
graag gedaan, succes! grind on . . . . . . . cerebral tumor ![]() |
|
excuses, ik vind de gio niet mooi, mijn mening. Ik vind het een afgeronde goedkope versie van de RG en die blinkt al niet uit in originaliteit (heb zelf ook een RG, want ze spelen zo lekker) iedereen heeft zo'n ding, ik vind het jammer dat ibanez ook hele goedkope RG's maakt, die hadden ze ook beter bij de Gio serie onder kunnen brengen, nu is er een overkill aan modellen grind on . . . . . . . cerebral tumor ![]() |
|
Misschien is OLP wel iets...... dit is t ondermerk van Musicman, OlP maakt replica's van de bekende gitaren van de grote jongens. Voor ongeveer 350 euro heb je er eentje ![]() ![]() |
|
yep, en ze hebben ook een bariton gitaar, lijkt me erg apart, staat nl. standaard in A [Dit bericht is gewijzigd door psychopathologist op 10-10-2003 19:53] grind on . . . . . . . cerebral tumor ![]() |
|
Ik ben voor een Marshall MG50DFX aan het sparen ![]() Lijkt me wel te doen met al die WATTS. [Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 11-10-2003 9:15] ![]() |
|
koop de mosfet niet!!! ik heb er ene gedurende een tijd gehad, de grootste miskoop van mijn leven, crappy sound. Nu heb ik de Mode Four van Marshall, that blasts ![]() |
|
de mode four was ik ook wel benieuwd naar, alleen jammer dat het een transistor versterker is, maar hoe zou je hem omschrijven? grind on . . . . . . . cerebral tumor ![]() |
|
Het is wel zo dat de GIO een afgeronde versie van de RG is maar ik vind hem wel wat hebben. En je hebt gelijk dat ze meer gitaren bij de GIO hadden kunnen doen. Maar de vorm van een RG is erg mooi. Wel heel standaard. Die OLP dingen zijn echt mega goed. Die kan ik ook iedereen aanraden. Heerlijke hambuckers zitten daarin!!! ![]() Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Die OLP gitaren lijken me ook wel oke, aleen ik heb het idee dat ze een erg lage actie hebben. houd ik niet zo van grind on . . . . . . . cerebral tumor ![]() |
|
quote: Je bedoelt dat je weinig moet doen om er geluid uit te krijgen? Ik ben daar namelijk dol op. Mijn Ibanez is ingesteld dat ik absoluut mijn vingers er niet hoef op te drukken. Leggen is al genoeg. Ik wil alleen de hambucker nog steeds vervangen zodat hij gevoeliger is. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Ik hou er juist van om een beetje moeite te moeten doen, ga je strakker van spelen en de akkoorden worden niet zo gauw vals als je je vingers te hard drukt grind on . . . . . . . cerebral tumor ![]() |
|
quote: De actie van een gitaar kun je natuurlijk altijd zelf afstellen.... ![]() |
|
quote: dat weet ik, maar bij een bepaalde gitaar hoort een bepaalde actie, gevoelsmatig zeg maar, ibanez en bijv. jackson zijn lage actie gitaren, terwijl ik een les paul of een flying V hoge actie gitaren vind grind on . . . . . . . cerebral tumor ![]() |
|
Ik heb opzich wel zin om mijn versterker's maximum volume nu te gaan testen... this user is dead ![]() |
|
quote: Ik heb die van mij een keer tot 3/4 gedraaid. En dat was tijdens een optreden op school. Dat gaat echt al zo hard. En het is maar 15 Watt. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Ik heb m'n versterker nog nooit voluit gezet, dat kan ik m'n oren niet aandoen. hij staat hoogstens op 4,oh kut, dan had ik net zo goed een 50 watter kunnen kopen ![]() grind on . . . . . . . cerebral tumor ![]() |
|
quote: Ik wil ook meer watt ![]() Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |