|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
fuckin hell.. net aan het opnemen met een Engl V60 kast.. echt totaal niet strak.. speakers galmen gewoon na als je een akkoord afstopt. straks mn bogner maar eens ophalen uit de oefenruimte |
|
Celestion V60 losheid hou ik wel van. V30 vind ik persoonlijk een te stijve speaker op el34 versterkers. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Ik prefereer ook de V60 kasten!! |
|
Robin, probeer eens meer mid en minder bas met V60's Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Mesa 5050 / Triaxis 2.0. en een JCM 900 1960 Lead eronder. Ik hoef voorlopig niks anders |
|
quote: Da zou t wel eens kunnen zijn ja @Bonnie |
|
Momenteel een: Soundcity L120 + Soundcity 4x12 met Fanes. En een Sunn Beta Lead + 2x12. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ratje |
|
shit zeg...had nog wat mastering reverb aanstaan. Dat was het dus. Ik dacht al waarom hoor ik het alleen op de opname. krijg je ervan als je te vroeg met masteren wil beginnen Uiteindelijk toch maar met de V60's opgenomen klinkt supervet |
|
Besloten mijn hele set weg te doen, aangezien ik er momenteel geen gebruik van maak.. Zonde dat dat stof staat te happen. * ENGL 530 preamp * Peavy Classic 50 stereo poweramp * TC G-Major * Samson Powerbrite Pro * SKB 6he rack * ENGL std cabinet De poweramp is recent retubed/ capped door DrTube, bon aanwezig. 1500 euro vaste prijs, in 1 koop. |
|
Heb gisteren de Fractal Axe Fx besteld When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nais! Voor hoeveel? [Dit bericht is gewijzigd door Opius op 25-08-2008 19:17] |
|
quote: Zoiets dus!: http://www.youtube.com/watch?v=7QAgtPwaMq8 "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Ehm 1400 EUR. Wat een ding, wat een monsterlijk geluid! Wat een opties, wat een kwaliteit! Hier een eerste voorproefje: http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=869500 When your people matter, menstrual health matters |
|
EDIT: ENGL Fireball gereserveerd. [Dit bericht is gewijzigd door Noctiis op 05-09-2008 17:26] |
|
Het klinkt nog niet best (wat is dat moeilijk zeg dat getweak!), maar het komt al meer in de buurt: http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=869500&songID=6868583 When your people matter, menstrual health matters |
|
Net van ebay geplukt. Alleen de amp dan, maargoed.. vette bassamp "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
|
|
Hehehe dat zijn de betere setups! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ben eigenlijk wel benieuwd naar dat Sunn spul van jou , beetje vergelijkbaar met Sovtek? [Dit bericht is gewijzigd door grindminder op 11-09-2008 1:04] |
|
Dingen gaan keihard, klinken zo duidelijk als de pest, terwijl ze tegelijk zo goor mogelijk klinken, en gaan nooit stuk! De bakken die we gebruiken met DrDoom voor op gitaar de Sunn Beta Leads, zijn alsware de duidelijkere versies van de buizenamps van Sunn, en die buizenbakken klinken simpelweg als een Sunno)))-Black One haha Ondanks dat het ook solidstate bakken zijn klinken ze als meer buizen als de modernere buizenbakken! Bizarre amps en je moet het leuk vinden, is ook niet geschikt voor elke muziek, maar het is iig totaal mijn geluid. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Tof dat je jouw geluid gevonden hebt, maar waarom zou een versterker keihard moeten gaan? Maak je het jezelf dan niet moeilijk live? Boeiender |
|
Ik ben zelf geluidsman dus dat weet ik maar altebest hehe Er zit alleen gewoon geen standje tussen fluister en klap in gezicht op dat ding. Hij staat iets onder de 1 als knaaaaaaaaaaiterhard. Je kunt dus bijna niet eens anders.. Je koopt daarbij sunn ook niet om zachtjes tekunnen staan, en dat is ook deel waarom ze zo goed klinken. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 11-09-2008 10:38] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Lijkt me op den duur lastig uitmic'en. Nou moet een buizenversterker inderdaad open staan op die pure buizen saturatie te krijgen, maar het lijkt me zo klote als dat ding tegen de pijngrens aan zit om nog een fatsoenlijk zaalgeluid in te draaien. Zeker als je redelijk voor het podium staat. Nou zou dat voor mij toch geenr eden zijn hm niet te kopen, is makkelijk opgelost met een power soaker tussen amp en cabinet. Ik ben nog altijd super tevreden met mijn old school Peavey Supreme (nee niet de XL, die is bagger) Is een solid state versterker top maar kwa geluid blaast ie makkelijk al die moderne solid state en digitale rommel eruit. My friend, watch out for traitors... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |