![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Goed goed. ![]() ![]() ![]() |
|
ENGL's zijn voor homo's, peavey bandit uber alles ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: ![]() Bonnie's ENGL is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dus MoF ook binnenkort een Engeltje???? ![]() ![]() |
|
Wie weet....Mytholic nieuwe stijl en met ENGL's; homo-metal..... ![]() ![]() ![]() |
|
Bij Feedback R'dam staat een 2ehands 19" ENGL buizeneindtrapje.. Ben ik wel erg benieuwd naar!! Kost 'slechts' 800 euro geloof ik ![]() ![]() |
|
quote: welk model ? ![]() ![]() |
|
quote: Geen idee.. Ik ga ff zoeken op de ENGL site! Edit. Ff gezocht Deze volgens mij (er is niet veel keus ![]() De ENGL 840/50 poweramp ![]() 2 x 50 Watt ( 2 x ECC 83, 8 x El 84) Hmmz.. ZSM uitproberen dat ding!! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 29-12-2003 20:31] ![]() |
|
quote: en kopen Snaack!!!! anders blaas ik je weg, denk ik hehehhehehe ![]() |
|
Ahhh ik kan niet wachten op de volgende oefensessie om mijn Engl'tje weer te laten schreeuwen ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: oefen jij zo weinig dan??? ![]() ![]() ![]() |
|
Met de Powerball alleen in de oefenruimte momenteel. We oefenen op donderdag en laat nou net Kerst en Oud en Nieuw op donderdag vallen grrrrrrrrrrrrrrrrr. Thuis oefen ik op een wat bescheidener versterkertje ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: hahaha, ik heb dat met Gallowmere ook met die donderdagen!!!!!! das KUTTTTTTTTT... Thuis speel ik op een klein versterkertje van Crate ![]() ![]() |
|
Ik speel thuis op de POWERBALL en in de oefenruimte op de SAVAGE 120..... Mooi meegenomen dat de POWERBALL ook op lage volumes supervet klinkt! ![]() |
|
WHAAAAAH mn versterker zal zaterdag binnen komen... maar is vertraagd tot morgen. En daarom moet ik tot zaterdag wachten (heb zelf geen auto en de verzendkosten zijn te duur) ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
[quote]Op 30 december 2003 7:53 schreef enforcer het volgende: Ik speel thuis op de POWERBALL en in de oefenruimte op de SAVAGE 120..... PATSER!!!!!!! zit me nie lekker te maken met die ENGL's van je, joh!!!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
net even naar Feedback geweest, ik wilde die ENGL eindtrap uitproberen maar het was TE FUCKING DRUK!!!! RECESSIE? NIET HIER HOOR!! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: jij hoort ook gewoon ziek op je nest te liggen! ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb min of meer hetzelfde probleem! Mijn Peavy 5150 staat ook in de oefenruimte (In Hoogeveen ... en ik woon in Zwolle) en de laatste tijd oefenen we weing! Thuis moet ik het doen met een Marshall Valvestate 65 W ... ![]() |
|
ik ben van plan om mijn marshall valvestate model 8100,100watt versterker en speakerkast te verkopen,heeft er iemand een idee wat een redelijke prijs? only the good die young,all the evil seem to live forever ![]() |
|
wat een redelijke prijs is,om hem weg te doen? only the good die young,all the evil seem to live forever ![]() |
|
[quote PATSER!!!!!!! zit me nie lekker te maken met die ENGL's van je, joh!!!!!! ![]() ![]() Ohhhh wat is het toch fijnnnnn om een Engl halfstack te hebben.... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 30-12-2003 18:02] But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: Kijk even op marktplaats.nl ofzo, staan er meestal nog wel wat op. Heb je in ieder geval een idee van wat je moet vragen. ![]() |
|
Ik wil iedereeen bedanken die me de Line6 Spide rhebben aangeraden ![]() ![]() Mooi geluid, mooie effecten, simpel... top ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |