|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: In dat geval moet je voor de Bandit gaan Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
hehe ben echt een totale noob kweet alleen van horen en lezen dat cube 30 een leuke is |
|
300 euro Line6 Spider, 50 watter! this user is dead |
|
quote: Lekker bakkie voor dat geld heh |
|
Ligt eraan wat je wil met die 50 watter. Live kan je beter 100 hebben. Een 5150 is erg cool, maar ok is wel wat duurder... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
"beginner" this user is dead |
|
Hey Enforcer, weet jij eigenlijk nog een site oid met Powerball instellingen?? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: 360 euro Peavey Bandit, 80 watter! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: we hebben het Diezel en ENGL forum, maar echt veel instellingen staan er niet.. je moet toch een beetje zelf je sound vinden in combinatie met jou gitaar en PU's, wat gebruik je eigenlijk? http://riffenstein.kingsmeade.net/forum/ |
|
ENgl Powerball + (sinds vandaag) Engl 4 x 12 Standard cab. Gitaar Schecter 007 Elite, duncan designed pu's. Deze ga ik nog vervangen door waarschijnlijk een Dimarzio Blaze 7. Voor evt effecten heb ik nog een Dunlp Jimi Hendrix wah en een Rocktron intellifex. Ben naar die clinic van Michael Angelo geweest en ik moet zeggen dat die Dean gitaren erg goed klonken vooral zo'n Hardtail. Kan me jouw obsessie wel een beetje voorstellen But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Heb het nu juist met de Hardtail minder HAHHA, hele mooie gitaar hoor begrijp me niet verkeerd maar zeker geen typische DEAN, alhhoewel DEAN vandaag de dag een hele uitgebreid assortment heeft blijven het toch de V, Z en ML die ik echt vet vind! hit ja had ook willen gaan maar helaas...vergeten! Michael Angelo schijnt ongelofelijk zijn...de snelste gitarist ter wereld schijnt ie te zijn...op zich geef ik daar geen fuck om, maar het schijnt wel heel indrukwekkend te zijn! |
|
Hier is een pic van Michael Angelo met zijn duoble neck Mach 7 en een ENGL POWERBALL LOL! |
|
Ja het was wel lachen, die gast is wel teringsnel ja. Ook leuk is dat ie vervolgens al die arpeggio's etc ook nog even met zijn hand andersom op de hals speelt, best netjes hij speelde op allerlei Dean Modellen o.a. ML een Evo dacht ik. T'is Verder niet 1 van mijn favo gitaristen maar wel heel cool om te zien. Geef mij maar de gitaristen van Testament of een Jeff Loomis van Nevermore hij speelde op allerlei Dean Modellen o.a. ML een Evo dacht ik. Vergeten te gaan???U als Dean devoot! Ik had u zelf nog gemaild hierover besef ik net hahahaah [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 12-11-2003 19:53] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
ja heb het helaas behioorlijk druk op mijn werk...te druk! ja Eric Petersson van testament is ook eerder een gitarist die in mijn straatje ligt..TESTAMENT is een van mijn favo bands! Hij speelt ook DEAN, momenteel een ML en V. Nevermore vind ik aardig met name het oudere werk, maar sanctuary (voor Nevermore) vinnik toch wel nog gaver! |
|
Nog even ontopic Ik zou niet voor een Bandit gaan, heb nou noodgedwongen een paar keer op zo'n Bandit gespeeld en ik werd er niet vrolijk van. Dan is m.i. een Valvestate een veel betere keus. Maar goed dit is totaal gebaseerd op mijn smaak Overigens Enforcer, heb je dit al gezien? Dat wordt echt een coole documentaire!!! http://www.getthrashed.com [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 12-11-2003 20:45] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Hey ik ben pas begonnen met gitaar oefenen (naja ik heb lang geleden 2 jaar les gehad, en niks geleerd), en wil van mijn ouwe kutversterker af. dat is anmelijk een mini DOD versterker waar een muggengeluid uitkomt. Vreselijk. Ik wil dus over enkele tijd een fatsoenlijke oefenversterker kopen. Wat kunnen jullie me aanraden voor een bedrag rond de 300 euro? |
|
quote: Peavey Bandit 112 of een Line 6 Spider Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik zie de Peavy voor 900$ staan |
|
quote: Bullshit. Peavey Bandit 112 staat/stond bij Feedback.nl voor nog geen 320 euri. Heb de nieuwste serie 2e hands gezien voor 250. De oude Valvestates (8080 en VS serie) zijn ook erg goed qua geluid behalve dat de knoppen relatief snel kapot gaan. Kwestie van nieuwe knopjes erop voor eurocenten. |
|
quote: 360 euro bij de feedback, en de spider is 300 euro mar dan heb je geen pedaal erbij om van kanaal te switchen, dan moet je dus nog eens 100 euro erbij dokken eigenlijk... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Zag gisteren bij Over Kill in zaandam twee FRAMUS COBRA full stacks op het podium, de laatste ker dat ik die gecheckt heb vond ik ze erg lekker klinken...iet minder aggressief gevoiced dan bijv. ENGL maar helemaal niet verkeerd.. Het rare wasdat geen van de drie band ze ook echt gebruikte, ze stonden daar de hele avond UIT op het podium, en de echte versterkers stonden aan de zijkant en achter de FRAMUS stacks...en dat zijn echt geen goedkopertjes.....wat een BULLSHIT! |
|
zijn de Fender Champion 30 en de Behringer - GX 210 aan te raden? |
|
Framus Weer een nieuw merk erbij geleerd. Doet me denken aan een amerikaans merk motorolie filter. |
|
LOL FRAMUS is inderdaad niet zo bekend maar maken goede buizenamps! zeker de Cobra is insteresaant voor metalheads! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |