|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb het ook binnen gehaald, binnenkort eens aan beginnen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Net binnengehaald, word verplicht aanschaffen. Klinkt supergaaf Thanks voor de onbedoelde tip www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ehm eigenlijk niet nee, maar okay www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Fixed. |
|
Fijne CD, dat Eternal Kingdom! Lekker dreigend en subtiel verstopte woede Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
mooi geluidje ook Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dit maar weer eens aangeslingerd. Ik blijf er bij, niet zo goed als Isis. Hoewel ze soms wel verdomd dicht in de buurt komen. [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 19-07-2010 10:38] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
CULT OF LUNA Working On Material For Next Album: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=151703 Goed nieuws! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
CoL; wereldband! |
|
Weer eens opstaan, bijna vergeten hoe magistraal dit ook al weer was www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Potver, als er een plaat is waar ik op zit te wachten... Zijn ze nu al een half jaar bezig? Kan op hun site alleen een update van dec. 2010 vinden. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
die zijn toch uit elkaar? |
|
Nee. |
|
quote: Ben je niet in de war met Isis? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ach ja, dat waren die, maar ik dacht dat het bij CoL ook op een lager pitje stond |
|
Deze week Eternal Kingdom nog verschillende malen gespeeld. Super! |
|
quote: Heb je misschien de tabs ook voor mij? Lijkt me ook wel gaaf om te spelen. Boeiender |
|
Ik heb enkel "Somewhere along the highway". Hoewel ik de vocal erg slecht trek, toffe plaat. Vooral de afsluiter "Dark city, dead men" is echt heel sterk. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Ook die cd is super! Finland! Geen tabs hier. Ergens op het net wellicht? |
|
quote: Boeiender |
|
Gespeeld op de cd-speler trouwens. |
|
2012.01.24 rough — After guitar tests back and forth the past week we just got back one track roughly mixed by Magnus in Stockholm. Still there’s a lot to be improved but the conclusion is that we’re getting on the right track! Krijgen wij dit jaar dan toch een nieuwe Cult of Luna? Ik hoop het in ieder geval. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |