IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Cult of Luna Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-04-2006 14:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Finland!

btw hier een verslag van het optreden in Vera afgelopen woensdag:

http://www.zwaremetalen.com/recensie/6074.html


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-04-2006 14:31 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Zit ik nu naar te luisteren. En te trillen op mn stoel. Niet alleen van het volume maar vooral van de impact van dat nummer. Het overmand me

*edit* en weer wat nummers verder. Nogsteeds kippenvel van mn voeten tot mijn kruin. Zelfs het ietswat rare And with her came the birds doet me wat.

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 24-04-2006 14:49]


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 24-04-2006 16:01 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Het concert in het nieuwe Dynamo was VET. Doodzonde dat ik eerder weg moest om de trein te halen!


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 24-04-2006 19:21 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Ben zeer benieuwd naar de nieuwe, en het commentaar bij Salvation bij Displeased heerscht:
Grim harsh elite fast black metal



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-04-2006 19:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hoe wou jij het omschrijven dan?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-05-2006 12:29 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Godver wat is de nieuwe schitterend! Ik kan het niet beter verwoorden dan de dude van lords of Metal:

Het is ten eerste verstikkend, smorend, benauwend, beklemmend, prangend, dreigend, angstaanjagend, helduister, grimmig, imminent, onheilspellend, sinister, indroevig, omineus, doodeng, afschrikwekkend, vreesaanjagend, griezelig, luguber, ijzingwekkend, huiveringwekkend, gorgonisch, eng, spookachtig, onguur, macaber, asgrauw, desolaat en bloedstollend. Paradoxaal genoeg is de muziek tevens hoopgevend, inspirerend, bezield, geestverheffend en –verruimend, hartversterkend, flonkerend, vurig, bemoedigend, gloedvol, fonkelend, opbeurend, troostrijk, hoopvol en ja, zelfs warm en liefdevol! Maar bovenal is het 65 minuten zinderend, intens, hartgrondig, ontzagwekkend, tintelend, opwindend, verwoedend, overweldigend, beestachtig, gedreven, ingrijpend, exalterend, gepassioneerd, waanzinnig, geestdriftig, overdonderend, peilloos, bodemloos, zelotisch en hevig hartstochtelijk hartverscheurend.


+1!


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 03-05-2006 13:15 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2006 12:29 schreef Tormented soul het volgende:
Godver wat is de nieuwe schitterend! Ik kan het niet beter verwoorden dan de dude van lords of Metal:

Het is ten eerste verstikkend, smorend, benauwend, beklemmend, prangend, dreigend, angstaanjagend, helduister, grimmig, imminent, onheilspellend, sinister, indroevig, omineus, doodeng, afschrikwekkend, vreesaanjagend, griezelig, luguber, ijzingwekkend, huiveringwekkend, gorgonisch, eng, spookachtig, onguur, macaber, asgrauw, desolaat en bloedstollend. Paradoxaal genoeg is de muziek tevens hoopgevend, inspirerend, bezield, geestverheffend en –verruimend, hartversterkend, flonkerend, vurig, bemoedigend, gloedvol, fonkelend, opbeurend, troostrijk, hoopvol en ja, zelfs warm en liefdevol! Maar bovenal is het 65 minuten zinderend, intens, hartgrondig, ontzagwekkend, tintelend, opwindend, verwoedend, overweldigend, beestachtig, gedreven, ingrijpend, exalterend, gepassioneerd, waanzinnig, geestdriftig, overdonderend, peilloos, bodemloos, zelotisch en hevig hartstochtelijk hartverscheurend.


+1!


Het is iig een GENIALE schijf!!!


Member of the iso-betawuste crew!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-05-2006 17:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gadverpiellekes wat is die schijf gaaf!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 04-05-2006 17:59 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Niet dat het mijn mening gaat veranderen, maar waar is de review op ZM


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-05-2006 18:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Robbie??????


Oh, call me crazy, ik hoor invloeden van Earth ...


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-05-2006 18:05 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik moet me schamen!! ik heb alleen nog maar de preview gecheckt (zit nu nog net iets teveel in panopticon ) maar is hij beter als salvation ? of panopticon?

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 04-05-2006 18:06]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 04-05-2006 18:35 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Panopticon is toch van Isis?



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 04-05-2006 18:42 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

JAAA die'k van jou had, BUURMAN!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 04-05-2006 18:44 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNN



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 04-05-2006 18:54 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Lol, spamn00bs


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 04-05-2006 18:55 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 18:03 schreef Jenje het volgende:
Robbie??????


Oh, call me crazy, ik hoor invloeden van Earth ...


and with her came the birds, en de intro?



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-05-2006 10:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2006 17:59 schreef Tormented soul het volgende:
Niet dat het mijn mening gaat veranderen, maar waar is de review op ZM
Yeah yeah my bet. Maar ook Earache zelf is hieraan schuldig trouwens. De promo heeft voice-overs dus die heb ik meteen aan de kant geflikkerd. Heb 'm maar ff gedownload, maar ik zal 'm vanmiddag denk ik even bij de platenzaak scoren, daarna de review...kan moeilijk een album bespreken op basis van een illegale download natuurlijk


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 05-05-2006 14:01 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

tenzij je er niks van zegt


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-05-2006 14:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2006 14:01 schreef Tormented soul het volgende:
tenzij je er niks van zegt
Vond het eigenlijk wel een goed excuus om het uit te stellen

Nee, maar met zo'n plaat moet je niet te gehaast zijn. Ik zet 'm nog even een keer op


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2006 14:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*kuchkuch*


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-05-2006 14:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2006 14:21 schreef Jenje het volgende:
*kuchkuch*
glaasje water?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2006 14:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*hangt hoofdredacteur uit *



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-05-2006 14:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

*is niet onder de indruk*


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2006 14:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Komt nog wel
3 juni


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-05-2006 15:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zorg ik dat ik voor 3 juni de review online heb ok?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen