|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Het album is prachtig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dubstepwobjes in nummer 3 (Vicarious Redemption). Wel siked. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: -1 |
|
Nou ja, het wobbelt een beetje, laten we het daar op houden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ok, dat kan ik wel hebben. |
|
quote: Ja, toch? Vanaf 11:00. Vond het een typische dubstep-wob qua sound en dikte. Maar dan wel in een ander soort lijntje gebruikt, en aan de rustige kant van het spectrum Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Godver, ik doe niet anders dan I: The Weapon draaien. Wat een meesterlijk nummer! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik vond het typisch iets van: "Ok, wat is hip vandaag de dag? DUBSTEP! Ok, doen we dat erin." Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Zou kunnen, inderdaad. Ik moet het nog even laten bezinken voor ik het "opportunisme" of "geniaal gebruik van hedendaagse concepten" ga noemen Zit in ieder geval vol met allerlei electronische dingessen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hoeft niet, Hypnos weet dat. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Bam! 98/100 --> http://addergebroed.wordpress.com |
|
Hmm ik voel deze nog niet zo... |
|
Heb trouwens geloof ik compleet gemist dat Klas Rydberg vertrokken is? Iemand enig idee hoe of wat? |
|
Oh. wat. is. die. nieuwe. fijn. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
zeg ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Lol, bij Cult of Luna. Dit heeft helemaal niets met dubstep te maken, de wobble bestaat daar los van. Voordat dubstep hip was waren er ook bands die dat soort synths gebruiken. Bovendien is er veel goede dubstep zonder wobbles. Ik zie ook niet in waarom Cult of Luna "hip" zou willen zijn, ze zijn in hun genre al grensverleggend van zichzelf. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Bovendien is het maar een relatief kort gedeelte, wat slechts 1 keer voorkomt in het hele album. Hip zijn ze iig niet, heb je die filmpjes van ze gezien? |
|
Jeej, vinyl eindelijk binnen |
|
moi? "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Waar heb je 'm besteld? Vond Omerch wel beetje overdreven als je verzendkosten er ook nog bij op moet tellen. |
|
quote: Hier ook! Gewoon bij Omerch besteld trouwens. |
|
+1 Wel een mega vouw op de zijkant. Naja in ieder geval geen seam splits oid. |
|
Bij de eerste 2 luisterbeurten van Vertikal vond ik hem gewoon goed, maar zonder meer. Na 5 à 10 luisterbeurten ben ik geheel verkocht. Vind hem overheerlijk, behoorlijk subtiel. |
|
quote: De plaat word idd steeds vetter, heerlijke deuntjes www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |