IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Cult of Luna Vorige pagina
williamblake
Usericon van williamblake
Posted 25-06-2016 12:03 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

In november nieuwe tour ter ondersteuning van het nieuwe album (dus met Julie Christmas). Ticket (voor de kreun in Kortrijk) is al binnen. Ik kijk ernaar uit.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-06-2016 17:27 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2016 12:03 schreef williamblake het volgende:
In november nieuwe tour ter ondersteuning van het nieuwe album (dus met Julie Christmas). Ticket (voor de kreun in Kortrijk) is al binnen. Ik kijk ernaar uit.


Schijnt een best speciale show te zijn. Die tour heeft maar vijf optredens en dat zijn de enigen die met Julie Christmas zullen volgen (althans, dat is voor nu het idee).


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 27-06-2016 13:35 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik heb mijn tickets voor in Kortrijk.
Zou wel enkel de 5 nummers van het album worden, wat toch een korte set zou zijn.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 27-06-2016 14:08 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Krijgen ze toch een uurtje mee gevuld. Zeker als ze ook het extra nummer (Japanse editie heeft 6 nummers) spelen.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-06-2016 14:59 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2016 13:35 schreef Tool-fan het volgende:
Zou wel enkel de 5 nummers van het album worden


Iemand van de band heeft dit inderdaad bevestigd (las ik ergens op het internet).


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 09-10-2016 1:53 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2016 12:36 schreef Tool-fan het volgende:


Een 2de nieuw nummer van de samenwerking tussen CoL en Julie Christmas.
Hier is de invloed van Julie vanaf de eerste seconden al veel groter.
Dit kan zomaar een van de beste albums van dit jaar worden!


Veruit het sterkste nummer van Mariner en kan m.i. mee met het beste werk van Cult of Luna. Fantastisch.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 05-11-2016 13:37 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Prachtige show gisteren.
En vooral blij dat ik Julie Christmas nog eens live heb kunnen zien (was toch alweer enkele jaartjes geleden). Hopelijk gaat ze nu weer wat actiever muziek maken.

Sinistro daarentegen bevestigde nogmaals waarom ik er op roadburn ook geen zak aan vond. Middelmatige postmetal/sludge met een zangeres wiens epileptische podiumact me enorm enerveert.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-11-2016 17:10 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Net als op Roadburn wist ik ook nu Sinistro wel te waarderen.

Cult of Luna was heerlijk en enorm blij om Julie Christmas eens live gezien te hebben. Album kwam live nog beter over dan op plaat.

Wat een prachtige lichtshow trouwens. Moet toch een van de mooiste zijn die ik al live zag.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 06-11-2016 13:32 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Lichtshow was idd nice. Een pak bands lijken daar op in te zetten de laatste tijd: Stars of the lid was ook al een prachtige lichtshow in Brussel en God is an astronaut is blijkbaar ook overgeschakeld naar een lichtshow in plaats van projecties (ik had ze al enkele jaren niet meer gezien).



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 12-04-2017 15:58 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ze brengen plots 3 live albums uit:

1) Roadburn 2013 2x12"
2) Roadburn 2016 2x12"
3) Parijs 2016 3x12"

of alles samen op een DVD (Parijs) en 2CD's (de roadburn shows) in een 10" artbook editie.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 12-04-2017 16:01 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

De artbook editie staat al enige tijd in pre-order.
Erg benieuwd naar.
Normaal gezien volgende week in de bus.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 22-11-2017 19:49 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Verkorte versie van de Mariner-documentaire:



De volledige documentaire + registratie van het optreden in Kortrijk zal verschijnen met een gelimiteerde vinyluitgave in april. Het zou me niet verbazen dat die tijdens Roadburn voor het eerst te koop is.

De band heeft ook een concert van de Years in a Day-DVD volledig online gezet:




HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 06-05-2019 19:52 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/






spectre
Usericon van spectre
Posted 23-09-2019 9:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het gehele album is nu te streamen. Ik was al behoorlijk verkocht door de 2 vrijgegeven tracks, hopelijk is de rest net zo goed.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-09-2019 9:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Lay your head to rest heeft zo'n geweldig euforisch refrein, damn


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 23-09-2019 19:24 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik merk dat dit de eerste Cult of Luna-plaat is waar ik echt een dejà vu-gevoel bij krijg. Het voelt als een mix van eerdere platen: het organische van Somewhere Along the Highway en Eternal Kingdom, de electronic van Vertikal en de intensiteit van Mariner. Nog steeds een ijzersterk staaltje post-metal, maar indrukwekkend vind ik het zeker niet meer.



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 22-11-2019 11:21 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

26-11



I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen