|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
5 februari in de melkweg Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: thx KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Had ik al gemeld dat Cult Of Luna echt een geniale band is? Nee? Nou bij deze dan. |
|
zal eens wat foto's van het vorige concert in de Goudviskom hierneer gooien |
|
quote:Goeie vraag. De term "post-core" hoor ik ook vaak. Btw check Isis (Panopticon of Oceanic)!!!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
postcore? dekt de lading wel ongeveer... [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 24-12-2004 20:17] no text supplied |
|
quote: Ik heb hier een hele Isis playlist, maar dat zet ik eigelijk alleen op als achtergrond muziek. Zelfs net nog. Bad nemen, fles wijn erbij, goed boek en Isis op. Chillen |
|
Neurosis-clones mag ook wel .. postcore vind ik afbraak doen aan Neurosis .. |
|
quote: en wat voor genre betreft Neurosis dan |
|
quote:One of a kind ... |
|
op relapse.com staan ze onder 'sludge'. en die zullen het wel weten.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
oftewel: neurosis deathmetal neurosis grind neurosis powermetal enz? |
|
Als je op labels gaat vertrouwen qua stijlaanduidingen sla je toch een verkeerde weg in ... |
|
quote: sludge is toch die 'foute' punkrock/hardcore versie (bowling for soup enz.) [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 24-12-2004 23:28] |
|
quote: neurotic metal? no text supplied |
|
Noem het sludgy post-metal of zo, dat maakt toch niet zo veel uit. De muziek zorgt, na een plaat of twee, voor herkenning genoeg. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: euh... |
|
quote: absoluut maar ik zit nog in de fase dat ik alles in hokjes wil stoppen |
|
quote: Kuch ... mwoa .. Crowbar wordt altijd gezien als de scheppers van de Sludge ... met punkrock heeft het weinig te maken .. |
|
quote: was ook enigzins sarcastisch bedoeld Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: ik hoor zovaak de term 'slugde' vallen terwijl het geheel andere genres betreft dus ik ben het spoor bijster... |
|
dat werd al algemeen aangenomen. |
|
quote: benadrukken kan geen kwaad |
|
Sludge is vooral: ZWAAR. Meestal valt de term bij metal-achtige bands. Sommige nrs. van Morbid Angel bv. zijn ook sludgy, weet je wel, 'Blessed Are The Sick' enzo. Dat langzame, slepende, en dan in een metal-context. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |