|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Checking NOW! |
|
Vertikal II is nu volledig te beluisteren via Metal Injection. De eerste track pakt in ieder geval gelijk de vibe van Passing Through over. Morgen maar eens Vertikal helemaal in zijn geheel beluisteren. |
|
quote: Link doet 't niet |
|
Bij mij werkt hij ook niet meer, raar. Misschien is Metal Injection met de website bezig en dan staat hij er vanmiddag weer op. |
|
Metalinjection gaf me eerst allemaal virussen dus ik gebruik die site nooit meer. |
|
De link doet het weer! |
|
Iemand een idee waar je VII kunt aanschaffen, behalve via het peperdure Earache? |
|
http://www.large.nl/search/cult%20of%20luna/ http://e-shop.season-of-mist.com/en/items/cult-of-luna/vertikal-ii/cd-ep-digipack/36315 Dat zijn er alvast 2. |
|
|
|
Ik heb ze gelukkig in augustus nog live gezien in Eindhoven. |
|
Waren die mannen niet bevestigd voor Graspop? |
|
Jawel. |
|
Staat me vaag bij dat de promo voor Vertikal II al sprak over een "End of an Era". |
|
Eerste track van de samenwerking met Julie Christmas. Album komt uit op 8 april, zal 5 nummers bevatten. Ze geven zelf aan dat dit eerste nummer niet representatief is voor Julie Christmas haar aandeel, maar het is het begin. Ik vind het een erg goed nummer, maar haar inbreng mag idd iets groter zijn. Erg benieuwd naar het gehele album! |
|
Zo, da's even fijn! Ook maar eens gedoken in het solowerk van Julie Christmas. Zeker te pruimen! [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 11-02-2016 23:49] |
|
Toch weer niet echt spannend. |
|
Een 2de nieuw nummer van de samenwerking tussen CoL en Julie Christmas. Hier is de invloed van Julie vanaf de eerste seconden al veel groter. Dit kan zomaar een van de beste albums van dit jaar worden! |
|
Het album is ook al in zijn geheel te beluisteren. Ondanks de inbreng van mevrouw Kerstmis blijft Cult of Luna voor mij toch het saaie keurig nette broertje van Isis. |
|
Isis is toch ook best braaf? Tot nu toe zie ik de nieuwe als Vertikal met wat wijdsere sfeer, en <3 Julie Christmas <3. Zeker geen verkeerd iets, op zich. Ik ga er maar eens goed voor zitten. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik denk er precies hetzelfde over: weinig nieuws na Vertikal, met veel ruimte voor de vocalen van Julie Christmas, die echt een topprestatie neerzet op Mariner. Ook vind ik dat Fredrik Kihlberg meer mag zingen, zijn warme stem past bij Approaching Transition echt perfect bij de instrumentatie, hetzelfde als bij Passing Through van Vertikal, dat is echt een kippenvelmoment. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-03-2016 17:09] |
|
quote: Nee man, 2 compleet andere bands. Verder gaan ze met Vertikal echt compleet over al het isis werk heen imo. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ai ai, die screamo zang op dat nieuwe nummer. |
|
op zich is erg vroege isis wel redelijk onrustig maar meeste van deze post-sludge bands zou ik inderdaad niet bepaald rebellieus noemen. Niet dat het zo moet zijn natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door tomcat ha op 31-03-2016 8:43] |
|
quote: Het is wel meer uitgesponnen, rustiger, hypnotiserender dan Vertikal. Nou ja, dat zal wel in Vertikal maar hier komt het veel meer naar voren Geluid is ook wat weidser. Zijn cleane zang is tof, ja! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |