|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Echt niet. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zijn hier mensen die (al dan niet naar aanleiding van Vertikal) die film Metropolis al hebben gezien? Ik twijfel namelijk om hem eens op te zoeken. |
|
quote: Had 'm een paar jaar geleden gezien. Supergave film. In het begin even wennen aan het tempo en het ontbreken van dialoog, maar voorderest enorme aanrader. |
|
Zeer aardige film. Zitten wel wat parallellen in het verhaal met The time machine en er valt een dubbelzijdige politieke/filosofische interpretatie van te geven. Het acteerwerk van Brigitte Helm als robot is heerlijk! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zo, Vertikal nu een paar maal beluisterd, weer een prachtig muzikaal verpozen. Boeiender |
|
Beste album van de laatste jaren, man! |
|
Ziet er naar uit dat ik die film toch ook maar eens ga opzoeken een van de komende dagen/weken. Het album vind ik zonder twijfel het beste wat ik dit jaar hoorde. Erg knap hoe ze de sfeer van de eerdere albums lijken te combineren met de electronische en meer progressieve elementen van Eternal Kingdom. |
|
quote:Poep! Zitten echt wel dialogen in. Non-verbale wellicht, maar dat wordt opgelost/opgevangen door sterk, qua mimiek, richting over-de-top acteerwerk. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
|
Ik heb 'em net op gezet, heel benieuwd! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Saaie band dit verder, elke keer hetzelfde trucje. |
|
quote: Erg mooi gemaakt! Helaas wel elders opgenomen dan waar zij staan te spelen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zou anders ook wel wat minder klinken... maar gave video! Jammer dat ik hem niet op vimeo zelf kan vinden (of de gewone url) "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Naturellement! Ging me er alleen om dat adeia suggereerde dat het echt "acoustisch in de sneeuw" zou zijn en dat dus in ieder geval wat betreft de zang niet klopt quote: Ja, apart... Staat blijkbaar nog op 'private' ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 12-03-2013 11:49] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja, duidelijk ergens anders de audio opgenomen. Valt ook wel een beetje op aangezien er geen microfoons te zien zijn. |
|
Op 23 september komt de EP Vertikal II uit: Vertikal II Tracklist: 1. Oro 2. Light Chaser 3. Shun The Mask 4. Vicarious Redemption (Remix by Justin K. Broadrick) Ik hoop dat ze woensdag een nieuw nummer spelen. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 10-08-2013 22:28] |
|
Fuck wat duur! Die EP dan. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nou inderdaad. Ik pik hem later wel op. |
|
En lelijk dat die remix niet op de vinyl staat. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik denk dat het vooral komt door OMerch die vaak erg dure prijzen hebben. Bij andere webshops (Large bijvoorbeeld) zal hij wel goedkoper worden. Ik denk 9,99 voor de CD. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 11-08-2013 22:02] |
|
quote: OOK NOG! |
|
Ik snap dat ook niet helemaal. Het is in ieder geval een erg goede remix: Vicarious Redemption (Justin K Broadrick Remix) |
|
Even luisteren dan maar Sowieso vet nummer. edit: De remix is wel 8/9 minuten te kort zie ik quote: Hoop het [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 12-08-2013 10:13] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |