|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja, story of my life |
|
Wees niet getreurd, ik kom nogwel eens langs in de Willemeen |
|
quote: dit klinkt erg lekker, vind het niet te schreeuwerig, mag alleen wat zwaarder, het geluid dan.. |
|
Cult of Luna , kippenvel band. [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 26-01-2005 14:28] |
|
quote: Yup, was er gisteren. Cult of Luna was weer supergoed. Prachtige sfeer die ze daar neer weten te zetten. Kippenvel. ow ja, Bleeding Through was er ook; wat een kutband. |
|
Optreden van Cult of Luna was vet. Het kwam veel beter over dan in Arnhem een paar maanden geleden. De nieuwe nummers vind ik nog steeds wat te braafjes alleen. Bleeding Through was helaas geen moer aan. Wat een clichématige, zinloze muziek. En wat een merkwaardige combinatie samen met Cult of Luna. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Ik weet niet of ik het gisteren beter vond dan in de goudvishal. Daar was het toch wel een heel aparte sfeer; optreden voor zo'n 40 man. Toch was het gisteren ook heel goed. Hoewel het wel de zelfde setlist was. Jammer dat ze alleen maar genesis van the beyond speelden, volgende keer graag Circle! |
|
quote: Het kan aan mij liggen, maar volgens mij heb ik The Watchtower ook vorobij horen komen toch? Verder was het een zeer koel optreden, goed geluid, mooie show..en gewoon een zeer goede band. Zal binnenkort wel wat fotootjes posten als ik wat meer motivatie heb Bleeding Through was wel een drama daarna zeg, we zijn dan ook na een nummer of 5/6 weggegaan. Dominator klonk dan nog wel oke moet ik zeggen. |
|
quote: nee, dat weet ik ook niet want daar was ik niet bij. ik bedoelde hun optreden in de gvh met heaven shall burn en the ocean. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
@ctts Nee, the watchtower hebben ze niet gespeeld. Dan zou wel de hele melkweg, "Walk down tot the watchtower" hebben meegebruld Ze hebben volgens mij 4 van salvation gespeeld, 1 beyond, en 1 tussendoortje van s/t @El chulo Nee, daar was ik ook niet vrijdagavond en ik bedoelde ook het optreden met the ocean en HSB. |
|
Ze hebben inderdaad genesis gespeelt in de melkweg. Jammer alleen dat ze zoveel nummers van salvation spelen, die zijn veels te rustig om de aandacht van het publiek vast te houden. Hopen dat ze over een tijdje terugkomen als hoofdact, zodat ze 2 uur vol kunnen spelen ofzo. Bleeding through was trouwens crap, ben na een nummer of 4 weggegaan. Die band weet gewoon niet wat voor muziek ze willen maken. Vage mengeling van Death, Black en hardcore, wat eigenlijk niet gecombineerd kan worden. |
|
Waarom was Bleeding Through eigenlijk headliner? Cult of Luna is (inmiddels) toch VEEL populairder? no text supplied |
|
quote: Bleeding Through was dan idd kut, maar Cult of Luna trok dus, zoals gezegd, vorig jaar oktober maar 40 man, terwijl het voorprogramma Heaven Shall Burn zeker meer dan 100 man trok. Ik hou het er maar op dat weinig mensen smaak hebben |
|
quote: Al is dat natuurlijk geen nieuws Anyway, een paar van mijn fotootjes van Cult of Luna zijn hier te vinden, de eerste 5 in de gallery zijn van COL. |
|
Mooie foto's! |
|
Interview met CoL op ZM is in de maak Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: erg mooie z/w foto's - sober en sfeervol. |
|
Toen ik de Melkweg binnenkwam en zo eens naar het gemiddelde T-shirt keek, dacht ik... Shit, verkeerde zaal ! Deze mensen komen vast niet voor Cult of Luna. Welnu, ik was recht. Deze mensen stonden zich uitgebreid te vervelen bij het kippenveloptreden van COL. En och wat gingen ze los bij Bleeding Whatstheirname. Manmanman, wat een aanfluiting zeg, gewoon een belediging voor onze Zweedse helden ! Maar goed, boeren doen ook nuttig werk, zij het gesubsidieerd. Dominator was een lollig opwarmertje, maar goed dat ze zelf wat publiek hadden geregeld. Wt..wt..wt..Wat LULL je nou man ?! |
|
Cult of luna doet een headliner tour door nederland heen. 06.04.19 NL - Groningen - Vera 06.04.20 NL - Eindhoven - Dynamo 06.04.21 NL - Haarlem - Patronaat Eindelijk weer eens goede muziek in de patronaat! |
|
zo .. snelle jelle |
|
Maar wel terecht |
|
Zekers .... plekkie in Groningen is al gereserveerd |
|
quote: Ja maar die gays van bleeding through zijn "big in america". PLUS ze hebben eyeliner, dus dan moeten ze wel headlinen. |
|
*open* *close* *play* Drony intro met piano op de achtergrond. Kippenvel! 2e nummer is net begonnen. Laat maar komen! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |