IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Cult of Luna Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-01-2005 22:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Tja, story of my life


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-01-2005 22:08 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Wees niet getreurd, ik kom nogwel eens langs in de Willemeen


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-01-2005 17:08 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2005 17:53 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Buried Inside

review (Aversionline):
http://www.aversionline.com/reviews/2046/

website:
http://www.buriedinside.com/

"Chronoclast" is hun eerste Relapse release...




dit klinkt erg lekker, vind het niet te schreeuwerig, mag alleen wat zwaarder, het geluid dan..


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 26-01-2005 14:28 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Cult of Luna , kippenvel band.

[Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 26-01-2005 14:28]


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 05-02-2005 18:36 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

vanavond in de melkweg:

BLEEDING THROUGH
/ Cult Of Luna / Dominatör
Old Hall | 20.30 hrs / doors: 20.00 hrs | € 10,00 + memb

nog mensen hier die hierheen gaan?


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 06-02-2005 14:07 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2005 18:36 schreef El Chulo het volgende:
vanavond in de melkweg:

BLEEDING THROUGH
/ Cult Of Luna / Dominatör
Old Hall | 20.30 hrs / doors: 20.00 hrs | € 10,00 + memb

nog mensen hier die hierheen gaan?


Yup, was er gisteren. Cult of Luna was weer supergoed. Prachtige sfeer die ze daar neer weten te zetten. Kippenvel.

ow ja, Bleeding Through was er ook; wat een kutband.



El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 06-02-2005 14:13 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Optreden van Cult of Luna was vet. Het kwam veel beter over dan in Arnhem een paar maanden geleden. De nieuwe nummers vind ik nog steeds wat te braafjes alleen.

Bleeding Through was helaas geen moer aan. Wat een clichématige, zinloze muziek. En wat een merkwaardige combinatie samen met Cult of Luna.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 06-02-2005 17:59 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2005 14:13 schreef El Chulo het volgende:
Optreden van Cult of Luna was vet. Het kwam veel beter over dan in Arnhem een paar maanden geleden. De nieuwe nummers vind ik nog steeds wat te braafjes alleen.

Bleeding Through was helaas geen moer aan. Wat een clichématige, zinloze muziek. En wat een merkwaardige combinatie samen met Cult of Luna.


Ik weet niet of ik het gisteren beter vond dan in de goudvishal. Daar was het toch wel een heel aparte sfeer; optreden voor zo'n 40 man. Toch was het gisteren ook heel goed. Hoewel het wel de zelfde setlist was. Jammer dat ze alleen maar genesis van the beyond speelden, volgende keer graag Circle!



CTTS
Usericon van CTTS
Posted 06-02-2005 19:07 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 6 februari 2005 17:59 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Ik weet niet of ik het gisteren beter vond dan in de goudvishal. Daar was het toch wel een heel aparte sfeer; optreden voor zo'n 40 man. Toch was het gisteren ook heel goed. Hoewel het wel de zelfde setlist was. Jammer dat ze alleen maar genesis van the beyond speelden, volgende keer graag Circle!


Het kan aan mij liggen, maar volgens mij heb ik The Watchtower ook vorobij horen komen toch?

Verder was het een zeer koel optreden, goed geluid, mooie show..en gewoon een zeer goede band. Zal binnenkort wel wat fotootjes posten als ik wat meer motivatie heb
Bleeding Through was wel een drama daarna zeg, we zijn dan ook na een nummer of 5/6 weggegaan. Dominator klonk dan nog wel oke moet ik zeggen.



El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 06-02-2005 19:30 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2005 17:59 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Ik weet niet of ik het gisteren beter vond dan in de goudvishal.

nee, dat weet ik ook niet want daar was ik niet bij. ik bedoelde hun optreden in de gvh met heaven shall burn en the ocean.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 06-02-2005 19:49 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

@ctts
Nee, the watchtower hebben ze niet gespeeld. Dan zou wel de hele melkweg, "Walk down tot the watchtower" hebben meegebruld Ze hebben volgens mij 4 van salvation gespeeld, 1 beyond, en 1 tussendoortje van s/t

@El chulo
Nee, daar was ik ook niet vrijdagavond en ik bedoelde ook het optreden met the ocean en HSB.



Metzie
Usericon van Metzie
Posted 09-02-2005 0:25 by Metzie Wijzig reactieProfiel van MetzieQuote dit berichthttp://www.metzie.nl

Ze hebben inderdaad genesis gespeelt in de melkweg. Jammer alleen dat ze zoveel nummers van salvation spelen, die zijn veels te rustig om de aandacht van het publiek vast te houden.

Hopen dat ze over een tijdje terugkomen als hoofdact, zodat ze 2 uur vol kunnen spelen ofzo.

Bleeding through was trouwens crap, ben na een nummer of 4 weggegaan. Die band weet gewoon niet wat voor muziek ze willen maken. Vage mengeling van Death, Black en hardcore, wat eigenlijk niet gecombineerd kan worden.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 09-02-2005 0:44 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Waarom was Bleeding Through eigenlijk headliner? Cult of Luna is (inmiddels) toch VEEL populairder?


no text supplied


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 09-02-2005 0:57 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 0:44 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Waarom was Bleeding Through eigenlijk headliner? Cult of Luna is (inmiddels) toch VEEL populairder?


Bleeding Through was dan idd kut, maar Cult of Luna trok dus, zoals gezegd, vorig jaar oktober maar 40 man, terwijl het voorprogramma Heaven Shall Burn zeker meer dan 100 man trok.

Ik hou het er maar op dat weinig mensen smaak hebben



CTTS
Usericon van CTTS
Posted 11-02-2005 11:51 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 9 februari 2005 0:57 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Ik hou het er maar op dat weinig mensen smaak hebben


Al is dat natuurlijk geen nieuws

Anyway, een paar van mijn fotootjes van Cult of Luna zijn hier te vinden, de eerste 5 in de gallery zijn van COL.



Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 11-02-2005 16:26 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Mooie foto's!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 11-02-2005 16:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Interview met CoL op ZM is in de maak


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


RedNucleus
blijkbaar weer tijd zat
Usericon van RedNucleus
Posted 12-02-2005 0:08 by RedNucleus Wijzig reactieProfiel van RedNucleusQuote dit berichthttp://www.red-nucleus.be

quote:

een paar van mijn fotootjes van Cult of Luna zijn hier te vinden, de eerste 5 in de gallery zijn van COL.


erg mooie z/w foto's - sober en sfeervol.



HighPullHeadGear
Usericon van HighPullHeadGear
Posted 13-02-2005 9:34 by HighPullHeadGear Wijzig reactieProfiel van HighPullHeadGearQuote dit bericht

Toen ik de Melkweg binnenkwam en zo eens naar het gemiddelde T-shirt keek, dacht ik... Shit, verkeerde zaal ! Deze mensen komen vast niet voor Cult of Luna. Welnu, ik was recht. Deze mensen stonden zich uitgebreid te vervelen bij het kippenveloptreden van COL. En och wat gingen ze los bij Bleeding Whatstheirname. Manmanman, wat een aanfluiting zeg, gewoon een belediging voor onze Zweedse helden ! Maar goed, boeren doen ook nuttig werk, zij het gesubsidieerd. Dominator was een lollig opwarmertje, maar goed dat ze zelf wat publiek hadden geregeld.


Wt..wt..wt..Wat LULL je nou man ?!


Metzie
Usericon van Metzie
Posted 03-04-2006 21:46 by Metzie Wijzig reactieProfiel van MetzieQuote dit berichthttp://www.metzie.nl

Cult of luna doet een headliner tour door nederland heen.

06.04.19
NL - Groningen - Vera

06.04.20
NL - Eindhoven - Dynamo

06.04.21
NL - Haarlem - Patronaat

Eindelijk weer eens goede muziek in de patronaat!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-04-2006 21:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

zo .. snelle jelle


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-04-2006 23:24 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Maar wel terecht



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2006 8:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zekers .... plekkie in Groningen is al gereserveerd


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 04-04-2006 10:39 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2005 0:44 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Waarom was Bleeding Through eigenlijk headliner? Cult of Luna is (inmiddels) toch VEEL populairder?


Ja maar die gays van bleeding through zijn "big in america". PLUS ze hebben eyeliner, dus dan moeten ze wel headlinen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-04-2006 14:22 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

*open*
*close*
*play*

Drony intro met piano op de achtergrond. Kippenvel! 2e nummer is net begonnen. Laat maar komen!


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen