|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ze hebben maar 6 nummers, dus moet net kunnen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Siked voor de nieuwe plaat Voor de mensen die de cd/dvd versie hebben van Eternal Kingdom: Zet de playlist aan bij het spelen van de dvd en dan zie je een bonusnummer(track 17): een extra show van hun Somewhere along... periode. Het schijnt het beste te werken op de computer. Dan hoef je alleen maar met je cursor op een van de ogen van Ugín(De uil) te klikken en klaar! Bij mij werkt het wel op de dvd-speler maar blijkbaar geldt dat niet voor iedereen. Ik zag er geen posts over in dit topic dus ik meld het maar even. |
|
thx voor de tip was mij ontgaan, dus een van de komende dagen toch maar eens testen een nieuw album van Cult Of Luna dit jaar zou natuurlijk erg vet zijn! slechts 6 nummers? |
|
quote: quote: Somewhere Along the Highway had er ook maar 7. Ze zullen wel weer goed aan de lengte zijn! |
|
quote: Het verrast me gewoon doordat de vorige 10 nummers telde en ik dacht dat men terug wat minder lange nummers ging maken maar ik baal hier zeker niet om, in tegendeel! daarnet dat nummer beluisterd... natuurlijk wel lekker, maar ik verkies toch de andere nummers (vettere productie ook) |
|
Als het 6 nummers in het straatje van Finland zouden worden... Dan is het gelijk de plaat van de eeuw! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
6 nummers zoals Ghost Trail zouden anders ook wel mogen van mij |
|
All of the next C.o.L. album is written. One half is recorded and the other half will be recorded soon—starting May 14th. The process has been long, with the earliest writing sessions dating back more than 2 years. aldus COF HQ: http://cultofluna.com/schedule#comments |
|
Mogen we hieruit besluiten dat dit nieuwe album er nog dit jaar zou komen? Aangezien de helft toch al opgenomen is en ze aan de andere helft binnenkort starten. Ik kijk in elk geval hard uit naar dit album! |
|
Hier kijk ik ook enorm naar uit. Benieuwd of ze hetzelfde pad gaan blijven bewandelen van de laatste platen ofdat ze hun sound wat gaan omgooien. Horns up! |
|
Oorgasme! |
|
quote: |
|
Kom maar met dat ding! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
kommaarkommaaarkommaarkommaarrrr |
|
In januari ga ik ze zien in Luxemburg. Een Belgische date is er niet. Nederlandse ook niet zeker? |
|
quote:RoadBurn. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ha ja, uiteraard... |
|
www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Lekker hoor! |
|
quote: + heel veel |
|
Preorders zijn weer veel te duur en absoluut niet de moeite. |
|
quote: Valt toch wel mee met duur? 20 pond voor een LP. Of komt er nog hetzelfde bedrag aan verzendkosten bij? |
|
quote: Valt reuze mee. 20 pond voor de lp en 5,50 gbp voor de verzending. Kunnen meer UK labels nog van leren. Ik heb em iig besteld |
|
Ik kom aan iets meer dan €20 voor de cd, porto incluis. Dat vind ik toch wel veel. Als je een product op voorhand wilt bestellen, hoort er toch een meerwaarde te zijn, toch? |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |