|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Rune is echt super! Denk Gorguts met doom en wat nog meer, ik ben verliefd! iedereen check de mp3s: http://www.willowtip.com/mp3/rune-babylon_burning.mp3 http://www.willowtip.com/mp3/rune-opium_for_my_soul.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door codex4 op 25-07-2003 21:21] |
|
Heeft iemand de nieuwe Cult of Luna al gehoord, Salvation. Ik heb de promo binnen gehaald via internet en geluisterd, helaas klinkt deze plaat niet meer als cult of luna (vind ik) De hardcore grunt is er nog steeds, echter de muur van geluid is verdwenen, en vervangen voor rustig voortkabbelende cleane giraten. Hier en daar een hard stukje, zeker aan het einde van nummers, maar lang niet zo hard en overweldigend als op de 2 voorgaande albums. Tegenvalletje dus [Dit bericht is gewijzigd door Metzie op 07-09-2004 19:23] |
|
Damn Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
fucking hell, ik heb nu "The Beyond", maar ik word er nou niet bepaald vrolijker van. Wat een sfeer roept die band op zeg! Echt alsof ze al mijn angsten en frustraties in muziek hebben omgezet... geweldige cd dus no text supplied |
|
quote: als jeje een beetje meer verdiept had in de materie of wat interviews had gelezen jongsleden omtrent de band dan had je wellicht meegekregen dat deze plaat een ietwat lichtere ondertoon mee zou krijgen........het was immers niet de bedoeling om wederom zo'n zwartgallig & hard album te maken....de herhaling zou teveel van het goede zijn...volgens hen.. maar om nu te zeggen dat ze de bloemetjes buiten zetten op deze nieuwe langspeler gaat me ook te ver...het is en blijft Cult Of Luna, somber met een met een oplichtend randje en ietwat meer diepgang ditmaal. ...The Beyond blijft echter onovertroffen... |
|
overigens Zo. 17 oktober te bewonderen in de Goudvishal! |
|
Ik luister nu die mp3 op de site van Earache. Nummer afkomstig van "Salvation". De muziek is mooi, maar wat een afgrijselijke vocalen! Vocalen op oudere cd's zijn net zo? Maar goed, die "Salvation" cd heeft dus, voor het eerst sinds destijds het black album van Metallica, 10/10 gekregen in de Metal Hammer . Hoeveel bier heeft die reviewer gekregen van die band?! Om een 10 te krijgen moet echt die zanger eruit, vanwege hem peins ik er niet over om deze cd aan te gaan schaffen. Echt jammer! |
|
Euhm krijg smaak? Die zang is erg goed .. alleen niet standaard metal .. |
|
inderdaad....maar een 10 is wel weer teveel van het goede... |
|
Ik vind die ademstoten van hardcore zangers over het algemeen niet mooi, maar ook de "diepte" waarop die zanger het doet staat me totaal niet aan. Bij deze muziek zou cleane zang veel beter klinken in mijn oren. |
|
ben je bekend met Neurosis? |
|
quote: Nee, maar die zag ik eerder in dit topic ook genoemd. De vocalen van Neurosis zullen mij beter bevallen? |
|
zeker niet! Maar deze band is er ongeveer als eerste mee begonnen...trage 'metal' met een brulboei/schreeuwlelijk als zanger..bestaan sinds 1985 en hier heeft Cult Of Luna denk ook wel naar geluisterd. Bewuste keuze die zang dus. Misschien veranderen ze die zang ooit nog een keer. |
|
Neurosis heersht en die zang al helemaal COL heerscht maar is toch echt demindere tegenover neurosis |
|
quote: Eh, watteh? |
|
Dat cult of luna niet tegen neurosis op kan |
|
Oh, zeg dat dan meteen . Wel waar overigens. |
|
Zei imk toch |
|
Callisto - True Nature Unfolds checken die band of plaat! |
|
quote: Gechecked, maar vond 't niet veel. |
|
quote: dat kan natuurlijk, maar je vind Cult Of Luna wel leuk? En Isis en Neurosis of alleen C.o.L.? |
|
Ik heb "Salvation" van "the Cult of Luna" gekocht, en ik vind hem geweldig ... hebben ze albums die even goed of beter zijn of is dit een piek album?? Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: "The Beyond" is ook geniaal. no text supplied |
|
Bedankt voor de tip Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |