|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Carceri, lokaal deathmetalbandje uit Delft, errug goed, rete strak, technisch en hard. www.carceri.tk |
|
Nieuwe Vital Remains bevalt me goed (Dechristianize) ja en Goratory, Disgorge(US), Necronomicon, Severed Savior, Spawn Of Possession, Divine Empire en vast wel meer "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Trieste gast |
|
Ehm, ik weet zo niet waar je al mee bekend bent. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ik luister nu hun mp3 van de site, dat live nummer. En dat klinkt idd goed strak, klinkt erg oke! ik zou ze graag een keer live zien! blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: Ze spelen ook een cover van Suffocation die ook op de site staat, dus pas op dat je die niet voor hun werk aanziet (als je Suffocation niet kent..) .. Ze hebben trouwens onlangs een miniCD opgenomen in een vette studio die z.s.m. uit komt. |
|
quote: Heb ik ook wel iets van vernomen, zeer bruut ja. |
|
Inderdaad. Voor de rest hebben wij noorlingen op het gebied van death metal weinig te bieden. Behalve intestterror dan natuurlijk.. www.intestterror.com Trieste gast |
|
quote: Ik heb het ook geluisterd, klote kwaliteit dat wel d'r valt een boel weg op deze manier. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Niet bepaald death metal maar wel erg hard: -Revenge -Axis of Advance Bruut |
|
Bloodbath vind ikzelf erg heerschend. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Axis Of Advance is toch met wat Black metal invloeden? |
|
quote: Bloodbath heerst zeker, TOPPER in de genre |
|
quote: Een snufje, ze noemen het zelf warmetal (net als Revenge trouwens), erg smerige productie en snoeihard. Aanrader als je van smerig hard houd! |
|
quote: Zowel Axis of Advance als Revenge hebben black invloeden. Het wordt ook wel WAR metal genoemd (waarvan sommigen zeggen dat het voor White Aryan Race Metal staat). Keiharde aanraders! [Dit bericht is gewijzigd door Shun Sacer op 02-05-2003 20:56] |
|
quote: Revenge is goed, die zanger van AngelCorpse doet er aan mee. Smerig geluid maar wel een goede CD. |
|
quote: Dat wou ik maar zeggen. Nile, Dying Fetus, Disgust, Bloodbath, Anasarca, Blood red Throne, Engorged, Aurora Borealis, Gorgasm, Deeds of Flesh. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Brutality - begin jaren '90 Death Metal uit USA. Zaten op het Nuclear Blast label...sinds kort weer bijelkaar. Typische band die het wel verdiende maar het niet is geworden. Intestine Baalism - Japanse death metal met een vleugje melodie ala de Zweedse stijl. Zaten op Repulse Records en hebben 1 album uit in 1997. Zitten sinds kort op het Blackend label na jarenlange "van de aardbodem verdwenen. Volgens Dave Rotten (ex-Repulse) zijn wij met Vampire het enige blad dat ooit een interview met hen hebben gedaan. Avulsed - wel bekend met Dave Rotten op vocals. Eerste botte death metal daarna nog steeds bot met melodie op de juiste momenten in een nummer verweven. "Stabwound Orgasm" was al een goed album..."Yearning for the Grotesque" is nog beter! Visceral Bleeding - In de Suffocation-stijl. Goeie demo dat hen op Retribute Records heeft gebracht met een aardig debuut. Prophecy - Zaten op Corpse Gristle, US Death metal. Your Shapeless Beauty - Een mengelmoes van verschillende stijlen, maar (technische) death metal is zeker aanwezig. Zaten op Adipocere net voordat het label even in de koelkast werd gezet. "Sycamore Grove" is zeker de moeite waard. Sceptic - Technische death metal uit Polen. Nocturnus cover op hun debuut... En natuurlijk zijn er meer juweeltjes en natuurlijk komen we daar nog op terug. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire Ricardo op 02-05-2003 21:04] http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Wat ik hiervan gehoord heb heerschte inderdaad! [Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 02-05-2003 21:06] The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Nou haal die Jappaners er maar af. Ja komt Brutality weer bij mekaar? |
|
quote: Neuh, die Jappaners blijven mooi staan. Brutality is al weer een tijdje aan het oefenen ja. Hadden eerst een deal met Still Dead uit Polen maar dit is in het water gevallen. Zoeken nu nog een label. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Anata Crystal Age Damnable (HOL) Decapitated Dehumanized Descerebration Devylin Dissenter Eternal Suffering Excommunion Excruciating Pain Fleshgrind Incarrion Iniquity Intercenine Intervalle Bizarre Lykathea Aflame Maledictive Pigs Mental Horror Misery Index Natron Necrology Necronomicon Nefas Nephasth Order From Chaos Pessimist Prejudice Psychotogen Psycroptic Pyrexia Sadistic Intent Seance The Forsaken Virulence Vomitory Yattering |
|
Nunslaughter 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Hmmm, ik heb wel een schijf van Internal Suffering en dat zuigt naar mijn mening ook nog eens. quote: Ik vind het matig. quote: Heerscht den pannen van het dak! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Heerscht ja!! Tering wat vet zeg!! quote: Das die jazz grind toch? Erg apart! Internal Suffering beukt trouwens ook gruwelijk! Vooral hun laatste werk, Chaotic Matrix. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |