|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
je bent verliefd op een cd-hoes .. you need to go out more .. |
|
Welnee, ik vind dit gewoon één van de beste CD's ooit... |
|
Mijn grote liefde. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 28-05-2003 19:41] |
|
Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Wat kijkt ze sjaggo? Zenial |
|
mijn vriendin bier [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 28-05-2003 19:50] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Van haar hou ik meer dan ik van ooit iemand gehouden heb Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Kan er niet zo snel foto's van vinden. Treu love: mijn zoon en mijn poezen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
M'n vingers! |
|
Meer van datte! |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Je houd van lege flessen? |
|
je houd van lelijke vrouwen? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Verkeerde been uit bed gestapt ofzo? Achterlijke mongool |
|
Eeej, geen ruzie maken in mijn hippie topic |
|
Wie noem je achterlijk? Ik word er tenminste niet naast wakker I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
No meat is sweater |
|
edit: miep reactie, nevermind... [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 28-05-2003 12:21] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Euh, je prio's kloppen niet. zo hoort het: bier mijn vriendin [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 28-05-2003 12:23] Bazzio Attacks!!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 28-05-2003 12:25] Touché, pussycat! |
|
quote: Ongevoelige boer. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Jij bent verliefd op een ongevoelige boer? Oef, sterkte! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Damn! Die zag ik niet aankomen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hehehehehehe |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |