|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zwolle , natuurlijk |
|
Jeee...wat een hoop Tukkers hiero! Krimpen ad IJssel, voorstadje van Rotterdam! quote: *Grijns* Dan zit ik bijna elke dag naast jouw school! zit op Zadkine, TI! [Dit bericht is gewijzigd door Jester666 op 12-01-2002 15:22] |
|
quote: grin...ben ik geboren vreselijk dorpje ik woon tegenwoordig in Tilburg bij Helmet en heel af en toe nog in Naalwijk Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:nogal een zwollenaar Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dynamo rock city...Eindhoven! Nou ja rock? Vroeger misschien... |
|
in de antwerpse contrijen "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Westerbork zit op school in zwolle en ben lekker vrijdag 's middags soms WEL in de docter te vinden vermaak me er altijd goed ik ben alleen nie zown skater van 14 :D olé |
|
ik vind de dokter een ramp en helemaal op vrijdag middag, ik heb mijn hoop gevestigd op het nieuwe cafe. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik woon in Utrecht, de meest concertloze stad van heel Nederland.. Maar verder is het hier op zich wel relaxed MuayThaigerrr!! |
|
Ik woon in Bergeijk, dat licht tegen de Belgiesche grens, onder Eindhoven zo. Ik breng ook veel tijd door in Eersel, school. En vrije tijd besteed ik graag in Eindhoven of het Belgiesche Lommel. *etiket* |
|
Ik woon in een klein ROTDORPJE wat Nieuw-Vennep heet. Zucht, het is echt erg hier. Voor de mensen die niet weten waar het ligt...bij Hoofddorp....klinkt al bekend?? Naja, vlakbij Schiphol dan! Een voordeel...het is dicht bij Amsterdam en Leiden. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
oh dat plaatsje wat je altijd in het nieuws hoort als het over de 5e baan gaat. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
na, het valt wel mee hoor! das meer....god, hoe heet het daar ookalweer...naja, dichter bij schiphol. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Groningen is waar ik woon. Bareveld (niet veel meer dan een paar huizen om een voorheen belangrijk kruispunt tijdens de veenontginning) is waar ik vandaan kom. Touché, pussycat! |
|
krimpen a/d ijssel vlakbij rotterdam |
|
still Ede..... |
|
Beuningen... vlakbij Nijmegen. |
|
Oeps, zat in de verkeerde topic, dit zootje moet naar NP, schaam, schaam NP, efkes iets totaal anders, genieten van de zachte maar zeer mooie muziek van: Loreena McKennit - The Mystic's Dream Ik hou namelijk ook enorm veel van newage U w (nu lekker wegdromende) dienaar Beli [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 06-03-2002 23:13] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hee Beli, ik dacht dat je dat Dienaar gedoe afgeschaft had? |
|
quote: Soms gebruik ik het nog, wanneer het wel past als toemaatje vind ik dat best wel leuk. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Zitterd, oftewel Sittard dus, helemaal in t zuiden des lands Marcellio |
|
quote: is het makkelijk een een (huur)woning te krijgen in Utrecht ? (ik ben me een beetje aan het orienteren op een woning ergens in Nederland .) |
|
Venlo |
|
quote: Is niet makkelijk. Ik woon in Utrecht -idd de meest concertloze stad van Nederland- maar pendel heen en weer met Apeldoorn. (De op een na meest concertloze 'stad' van Nederland.) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-03-2002 1:15] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |