|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ken je dan niet ene Michael uit Heerhugowaard die nu zo in de USA woont? |
|
Ja Kimmie das mijn broer(tje) bla...bla...bla... |
|
Woon in Maassluis, studeer in Rotterdam ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Enschede he! the place to be Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hmm .. het aantal belgen is wel afgenomen |
|
Zal mij dan ook nog maar eens komen opgeven als zijnde Belg (Londerzeel/Leuven) |
|
quote: ik weet precies wat je bedoelt ik werk in rotterdam en verblijf dus geregeld in de stad! ik kom uit klundert een dorp in de buurt van SHELL moerdijk. [Dit bericht is gewijzigd door ikke op 29-09-2001 9:54] |
|
Ik kom uit Rosmalen, vlakbij Den Bosch, en er zou wel eens een winkel mogen komen waar ze metalkleren verkopen You ride at night trough the forest and see a man in a dress ? That should be the reaper who makes from your body, a very big mess ! |
|
quote:Ah je leeft nog ... ik had al zo lang geen reacties meer van je gezien |
|
quote: Ahaaaaaaaaaaaaaaa, dan heb ik jou al live ontmoet!!! Doe hem en Vikki veeeeele groetjes van me! Edit: Eneuh, heb jij geen msn btw? [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 29-09-2001 18:12] |
|
Off topic: Tuurlijk heb ik MSN. En ik zal Mike en Vikki de groetjes doen hoor bla...bla...bla... |
|
Evenals TNightmare kom ik uit Tegelen (Venlo). Gezien de grootte van Tegelen en het % metalheads hiero zijn we jammer genoeg oververtegenwoordigd. M.a.w. hier zijn niet genoeg metalllllers. Dus..... |
|
Ja, Tegelen is idd behoorlijk oververtegenwoordigd hier . Of zeg maar Venlo. Draagt Myth of Fury btw wel eens een kreator shirt? |
|
quote: Tja. Het kotleven heeft nu eenmaal enkele minder leuke kanten... Het verliezen van de internetconnectie bijvoorbeeld... |
|
quote: Idd. En Tnightmare: Yep, ik draag wel eens een Kreator-longsleeve. Maar laatste keer dat ik die aan had is gezien de zomer toch een tijd geleden. |
|
ik woon in Epe maar studeer in Amsterdam [Dit bericht is gewijzigd door Ares op 01-10-2001 17:11] |
|
quote: mijn oom, tante=nichtjes wonen daar (in het kader van boeiende info ) Ik vergiet als zeef hebben |
|
quote: Woon sinds kort in Drienerloo, op de UT campus... |
|
Ik woon in Rotterdam, maar sinds kort ben ik echt overal heb net een auto dus ben very mobile. (woeppie!) Now it's Darkness, Seizing Fear |
|
woon in big town wageningen. home town van judgement day |
|
quote: Misschien heb ik U dan ooit al eens gezien. Daar(Epe) woon ik namelijk ook! Wonderlijk dat er ook nog metalheads zijn in dit kutplaatsje die ik niet ken(denk ik, ik weet je echte naam niet)! [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 01-10-2001 20:01] |
|
quote: Dus zeg maar niet afgelopen zondag? Dan loopt er dus zowaar nog een metalfan door Tegelen! |
|
|
|
Ik geloof dat ik de enige uit Amsterdam ben........veel mensen uit Twente en omgeving |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |