|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Spijkenisse en Rotterdam Bring The People Together |
|
Zwolle , natuurlijk |
|
Uiteraard. |
|
Nu wonend: Enschede Straks Wonend:Cebu City |
|
quote: daar zit ik op school en gaat ik binnenkort op kamers, gaat u wel es op vrijdagmiddag naar de docter heel toevallig? Je moeder. |
|
Ook uit Zwollywood. En ga amper naar de Dokter..... Zo ziek ben ik niet |
|
quote: ja week veel, ik ben pasa eerste jaars, ben er zelf nog maar een paar keer geweest Je moeder. |
|
Vlaardingen... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
`s-Gravenzande en ja dat ligt ergens in zuid holland |
|
quote:hey jij ook???? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
heuf komt iedereen ineens uit zwolle. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ben vanmiddag het contract van m'n nieuw appartementje gaan tekenen... Dus vanaf midden januari verhuis ik van net buiten Antwerpen naar het hartje van Antwerpen!!! Een minuutje van m'n werk en vijf minuten van m'n stamcafé... Partyyyyyyyyyyyyyy!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik kom uit Lage Mierde, Noord-Brabant. |
|
Leiden (blerg) "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
zit ook in zwolle op school en kom af en toe in de docter opzich zelf wel een relaxte tent defende nos in proelio |
|
windesheim toevallig? Je moeder. |
|
Veendam-City |
|
Kortrijk (b) [Dit bericht is gewijzigd door Hrugnir op 27-12-2001 19:21] MassMörd |
|
LOL, Amen Negative... 'ballententen'! lol Uhmm, Dijk ben ik 1 keer (!) geweest, echt shit. 0(74) kwam ik eerder wel eens. Coole tent. Alleen de muziek staat VEEL te hard (kon mn maten niet verstaan... "he?!" "wat?!" "wie?!" "cola?!" lol. 'kwoon nog steeds in Vroomshoop, en waar ik uitga? uhhmm... ligt eran. |
|
Zeewolde, Flevoland. Boerenzooi! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
hehe, hier ook |
|
Ik studeer in Rotterdam, maar in het weekend zit ik bij mijn ouders in Eefde (ik werk in Deventer) ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Ik woon in de stad waar men in 1918 de 1°wereldoorlog een goeie kaakslag heeft toegebracht nl. Nieuwpoort, en voor iedereen die zat te wachten op Belgen, wel dat is in België. Het is een stad, haast niets te doen voor de jeugd, enkel 2 technocafés waar er een beetje jong volk zit, waar men alles doet voor tourisme (leesERRORISME), de volledige natuur moet kapot met buildings, de ENIGE plaats waar ik vroeger eens heenging met vrienden, de "Bowling", waar je kon bowlen, poolen, rustig met goeie muziek een pintje drinken moest wijken voor een apartementsgebouw,... Er zijn wel al een paar goeie optredens geweest, oa van Sengir. Voor die die Nieuwpoort nie weten liggen, het ligt tussen Oostende en De Panne, op 15km van de Franse grens, aan de kust. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Brrr... Nieuwpoort... Slechte herinneringen aan... Verveling kan toch rare dingen doen met een mens... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |