|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Naar Boven is toch niet echt een oude lullen cafe? Het is jammer dat ze samen zijn gegaan met De Toog want sindsdien is de muziek en de sfeer enorm achteruit gegaan maar je kunt er wel heerlijk zitten. Een kennis van mij praatte met iemand die bij Naar Boven werkt en de muziek is mede verandert doordat ze er niet teveel "Docter-mensen" wilden hebben. Ik ben nog wel vrij regelmatig in De Docter te vinden, gelukkig is het aantal irritante kut kinderen er sterk achteruit gegaan sinds ze een poos geleden streng op leeftijd controleerden. |
|
quote: t Is een tijdje wat minder geweest in naar Boven ja. Nu gaat het wel weer. Ze draaien gewoon meestal goeie muziek op een normaal geluidsvolume zodat je nog lekker kunt lullen. En je kunt heerlijk zitten in die banken. Ben een maand geleden weer eens in de Doctor geweest, en dat viel mij toen niet tegen. Toch maar weer eens vaker gaan. |
|
quote: Haha, ja da's altijd weer een probleem... Gelukkig controleren ze bij ons in Almelo (café de Stam, erg gezellig café vooral als je er mensen kent) (vaak) nu ook op leeftijd... Al moet ik zeggen dat er nu nog wel vaak 14/15 jarigen rondlopen... Maja, 'k was zelf ook 14/15 toen ik daar voor 't eerst kwam , toen was ik dus één van die kutkinderen van nu... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik ben al een tijdje niet meer in Naar Boven geweest maar zal er binnenkort toch weer eens langsgaan om te kijken hoe het er nu is en er geen liedjes over bijvoorbeeld waterscooters meer worden gedraait want dit klinkt toch wel goed! En ik was vroeger ook een van die irritante kinderen hoor, maar het is toch beter zonder ze. |
|
quote: Nu Herman d'r weer is, draaien ze dat niet meer nee. Dan blijft 't bij U2, Nirvana, Coldplay, etc. Aangezien er geen metalliefhebbers in m'n vriendenkring zitten moet ik daar maar tevreden mee zijn. |
|
quote: Als ik in een café zit vind ik het ook errug relaxed als er (oude) rock wordt gedraaid! Dan kun je nog een beetje met elkaar lullen en 't brengt echt sfeer vind ik... 't Hoeft echt niet altijd snoeiharde metal te zijn in 't café... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Klinkt best goed en zoals vroeger, dus ik zal er binnenkort wel weer heen gaan. Er ging ook nog een nieuw cafe in Zwolle open waar metal gedraait wordt (ik ben de ervan alleen naam even kwijt) en daar moet ik ook maar eens kijken, maar ik weet niet of het al open is. quote: Zeker in een cafe als Naar Boven (waar je toch vooral heen gaat om gezellig te zitten praten onder het genot van een biertje op een heerlijke bank) is dat inderdaad erg goed! [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 03-06-2003 0:35] |
|
quote: Is volgens mij al open, de naam ervan staat wel ergens in 't fototopic! *zoekt* ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Carnagath heeft er inderdaad wel eens iets over gepost kan ik me herinneren. |
|
quote: * ah, gevonden * Jep precies!! Als het goed is staat zijn vriendin daar achter de bar, naam: de Rock Inn... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Waar moet dat zitten? |
|
quote: Keine Ahnung, ben er ook nog niet geweest... Weet alleen dat 't bestaat... Moet je anders Carnagath ff vragen... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: http://www.rock-inn.nl/ Koningsplein 8/9 (zijstraat Oude Vismarkt) dus. En inderdaad net open. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 03-06-2003 0:43] |
|
Beter!!! Toch maar 's gaan kijken daar!! Trouwens, ik ga pitten, welterusten mensen! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: |
|
Alkmaar: BlackAngl Lady Rose Almelo: Ixl Almere: Azagthoth Elmar Heosphoros UnDEAD Amsterdam: G. Azagthoth RuelF Antwerpen: Mordheim Sharteel Apeldoorn: Darkscar Karnivoor Nachtvorst Arnhem: Hyper Moordlustige Hamster Visor VUIG Assen: Sassette Shera Asten: Kramy Misanthrope Balkbrug: B6R6A6M (vlakbij Zwolle) ¿¡Mr.Lafawijn¿¡ Beneden Leeuwen: Errorx Bennekom: Body_Of_Evidence Bergeijk: Nans Beuningen: Trotz Bilzen (b): Pale Enchantress Birkenau: Nuclearbastard Boechout (b): Surt Boskoop: Chrishetmetaalhoofd Breda: Blacksoul666 Enigma Bredene: Demolition (bij Oostende) Delft: -[-Black Tears-]- Rammoth Shagrath666 Zenial Faceless Unknown Verval Den Haag: aerodis IzMe MetalgirlOphelia Satan Miss Lucifer Dendermonde: Madeline Usher Deventer: Demogorgon Soepkoeltoer Dordrecht: Winters rage Drachten: Vargen666 Amarantha Drienerloo: Blubber Ede: DimmuChild Metalheus Wishmaster Eefde: Lord Uraneck Eerbeek: Arachnia Eindhoven: Hieronymus Jade Kreator MBMarduk Muilkorfje PsychaozZ Elburg: Pask Enschede: Chriz Claw Damien Fire Hirogen Jenje Linknl Morke Vampire_girl Humanator Epe: Ares Faas Ripsnaas McDoom Friesland: Vampyrella Geel: Zjosuah Gent: Asherah Goes: Dargull Goirle: Charly RdP Gorinchem: Necromantica 's Gravendeel: Satanos 's-Gravenzande: NocturnalSupremacy Groningen: Greycloak 1i1ith Pagan Skullfuck Sporty Voleg Gullegem: Davy H.I. Ambacht: Emperor Haarlem: Markam Y Draig Goch Asmodahn Chantalie Stagebeast Darkfang Hall: Nemesis Harlingen: Anorexia-Nervosa Heenvliet: Altx Heijplaat: Warheart 's-Hertogenbosch: Strotgrunt Hillegom: Hillegom_Vullis Wladimir Hilversum: Azagthoth metal-mixed-up Hoogeveen: Vincent K Hoogkarspel: Diabolis Hoogvliet: Warlock Hoorn: ZwaarMetaal Ellesar of Gondor Fallen_Angel Houten: Jebes Goblinjester Possessedpacman Weird_Witch Hulst: SilentSinner Joure: NecRobert Klijndijk: Witch Kortrijk: Hrugnir Krimpen a/d IJssel: FireFox Gummibeer Jester666 PsYcHo Klundert: ikke Kwintsheul: All Rights Reserved Lage Mierde: Angelus Purgamentum Landgraaf: Heiden Langeraar: Edder Sjaan Leende: joeri Leeuwarden: Beastial Blasphemer Styhn Leiden: Asgorath Leuven: Mislyd Lochristi (Gent): Blind Guardian Lutjelollum: Metal Mark Maarsbergen: Paul Suzanne Maren-Kessel: Juronymous Maassluis: White Tree Mullebéke: Twone Nieuwleusen: SleepwalkeR Nieuwpoort: Beli Mawr Count Usher Nieuw-Vennep: Lightning WickedKimmie Nijmegen: ghoulliette Hoorn: Fallen_Angel Oostende: Mortanius The Wounded Immortal Oostrozebeke: IronGlory Oudendijk: Ro=zizboos Zwartdoornroosje Panningen: Metaalfreak Peelgebied: FolkWang net buiten Rhoon: Kleine Micha Banaan Rasputin Ridderkerk: Dunne_Hein Roosendaal: Attila_de_hun Rotterdam: GRINDCORE!!! Bintmeister Antimetal Darkzone Eternal Darkness ilyc Iron Maiden Ouija Shadow_Smile SnaacK JaneDoe Schiedam: Blancaflor DCLXVI Sevenum: Vomitory Sittard: Diabolyk Mcoenen Sjmuup Sommelsdijk: Draconian Power Spijkenisse: Bazzio Darkzone Stockholm: Afzien RVANDERHOLST Tegelen: Bonnie Myth of Fury Tnightmare Ter Apel: Lord of darkness Thorn: Frietbal Tiel: Morbid Death Tielt: Barrrman Tilburg: Helmet Mortje Vampie SQT Uithoorn: Zombie Utrecht: Angela Mortis Dwaallicht Iskariot Maupie Mutilator Zash Veendam: Rectum Lobotomy Veenendaal: webblaster wim Witch Venlo: Shredhead Triple-Dan Vlaardingen: Aragorn Phaestus Shisha Vintersorg Vlissingen: EvilWitch666 Voorburg: Creepieboy Vroomshoop: XnegativeX XpositiveX Wageningen: Rajackar Weert: Mansongirl Westerbork: Hypocrisy_Female Weurt: The Coming Curse Woudrichem: Snagger Zaamslag: Voice_of_thunder Zaanstad: Ishtar Zeewolde: 0Tolerence Zelzate: Child Of The Damned Zevenaar: Ooypunk Zoetermeer: Witchking Leviathanica Zwolle: Cadaveria Carnagath Edge_Of_everything H-K Lost Soul Nix vlakbij Zwolle -> Punthorst Valorian666 Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ik woon in horst .. |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
@Jebes: piemelhoofd! Je bent mij vergeten!!! Doesburg: Phantom Lord FREEZE |
|
Hij voegde toch alleen de mensen uit Houten toe? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: hey daar wonen mijn opa en oma |
|
quote:Grmbl... ik stond er ook al eens bij... FREEZE |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |