|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"ik woon in Apeldoorn" zei het langharig tuig We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
en soms hier in zwolle *burp* "koembaja my lord koembajaaaa..." Je moeder. |
|
Hier verder dan? Mijn muzieksmaak is zeer uitgebreid. Ik hou van Silpknot tot Slayer, van HIM tot, anorexia nervosa, van Children of Bodom tot Stratovarius, van Apocalyptica tot Nirvana. Verder hou ik van metal opera, klein beetje reggea en goeie gothic-techno/darkwave. Namen...tja. Lars, Arnoud, Sam, Fabian, Veerle, Eelko, Jasper, Nikita, Rutger, Hilleke, Tom....enzo.. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Brede muzieksmaak! Heb je het naar je zin gehad bij CoB en Soilwork? Ik was met Tom en Steven en nog een paar lui naar Biohazard gegaan Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Hey heb jij toevallig die Gothic-techno als MP3? Die mag je wel doormailen naar goblinjester@hotmail.com. Ik hou wel van Techno. Ja Jaap, ik wel. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
ehm.. ontopic ofzo? Dit is nou net niet het topic om over muziek te praten I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: *hap* daar was dus het geweldige houten topic voor Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Hey Mensen, ik kom uit Houten en ik ga nu Offline. Ik gaat oefenen. Tot ooit. Sorry dat was ontopic. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Ok, ik kom ook uit Houten en wens je succes met RATM Mocht ik je niet meer spreken, alvast gefeliciteerd met je verjaardag Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik kom ook uit houten. Children of Bodom was geweldig. Check het topic maar ff. Verder, als gij, goblin, wat van deze muziek wilt. Download Soulseek (www.slsk.org) en voeg mij toe bij je contact list. Browse mijn files en geniet ervan. Tot snel heren. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik woon in Alblasserdam, dat is vlakbij Dordrecht. |
|
sinds kort Zuidwolde (Dr) en straks Groningen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik hoop na mn examens woongelegenheid in Wageningen te vinden.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik woon ook in Wageningen |
|
zwolle liessel apeldoorn in volgorde van aanwezigheids frequentie Je moeder. |
|
Delft "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
enkhuizen... naast hoorn bij zwaarmetaal.. en ga altijd uit iig zoveel ik kan in hoorn naar The Gate |
|
Rotterdam |
|
Balkbrug. |
|
Zoetermeer Het enige leuke daar is LatenStaan. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
echt jongens volgens mij is het goed dat ik niet meer in houten woon. |
|
quote: Zeg geitenbreier uit balkbrug. wat is je achternaam? kben namelijk daar geboren! mijn ouders wonen er nog! in de acacialaan! Misschien ken ik je wel... ha ha balkbrug! Kwoon zelf nu in Stockholm (Zweden) I Find That I Am Not There... |
|
quote: Grappig om nog iemand uit Balkbrug tegen te komen op dit forum. Mijn achternaam is Schreuder en ik ben het zoontje van de dokter. |
|
aha! Mijn vader werkt dan wel eens met jou vader. Hij is fysiotherapeut in Nieuw Leusen Van der Holst is de naam. Hij krijgt wel eens patienten via je pa! en vice versa! denk niet dat ik je echt ken want ik woon al sinds meer dan 6 jaar niet meer in Balkbrug In juni kom ik weer eens een kijkje nemen I Find That I Am Not There... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |