|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ok en nu weer over je woonplaats |
|
Sorry Fire ff offtopic: Beste Bart, Miranda mag dan geen metalhead zijn, maar ze is wel een vriendin van me. Dus als je dr belachelijk wilt maken doe dat dan godverdomme niet op een openbaar forum. No hard feelings maar ik moest het wel ff kwijt. Ok nu weer ontopic: Waarom zijn dr hier zo weinig mensen uit Alkmaar en omgeving? bla...bla...bla... |
|
Omdat jij dr al woont, en het metal gehalte aldaar nu dus al op landelijk gemiddelde zit? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Euhh ik ben een mens uit een dorpje wat tussen Alkmaar en Hoorn in ligt, (oudendijk) zit in Hoorn op school. Ik vergiet als zeef hebben |
|
on topic: Wie wonen er hier in zeeland? off topic: Excuzes Moi, Lady Rose. |
|
quote: Goh, ik ben geboren in Goirle en heb er 6 verschrikkelijke jaren samen met Amy doorgemaakt op ´t Mill Hill. Toevallig ook op die school gezeten? In welk jaar? |
|
Ik woon nog steeds in Veenendaal. Ja ik verveel me. |
|
Ach gosshh... Is er in metropolis Veenendaal dan niks te doen?! |
|
quote: [offtopic] Geeft niet. Ik vergeef u (ben ik een erg goeie bui vandaag) tot kijk in zeeland bla...bla...bla... |
|
On-Topic! |
|
wel ja graaf maar weer op, *grin* Maar goed ik leef in Krimpen a/d IJssel das zo'n superbruut streng gereformeerd dorp hehe, klein maar bevat als ik het goed heb wel 6 of 7 verschillende kerken. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
hmm, als er de provincie zeeland bedoeld werd, ik kom daar ook vandaan enzo. zoniet, dan kom ik daar niet vandaan. Alhoewel momenteel woon ik even in Stockholm dus das niet echt bij iemand hiero in de buurt denk ik. |
|
Ben geboren en getogen in de Noordoostpolder Emmelood dus, woon nu in zwolle en zit vaak in rhenen en in veenendaal. Begrijpen jullie het nog??? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Antwerpen!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Omdat de mensen in alkmaar worden gebrainwashed door de dancescene en andere muzieksoorten. In alkmaar is maar 1 ding te doen qua metal en dat is parkhof. Je zou eventueel nog naar `t Stam in hhw kunnen gaan. maar voor de rest is er helemaal niets te doen. dat zou wel eens de reden kunnen zijn In love with the terror that comes when the moon is full, and the angels have fallen in a world where dreams do come true, and pain is only a choice... |
|
Ik ben geboren in Enschede, maar ben verhuisd op mn 5e naar Neerbeek ( Limburg Rules!) en woon nu een jaar zowat op kamers in Maastricht... Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Ik kan niet anders als mij bij Dhr. Vargen666 aansluiten. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Prijs jezelf gelukkig. Veenendaal heeft er 32 (da's GEEN leugen) Dit slaat nergens op. |
|
quote:haha Poser! ECHTE stadsmensen wonen in APELDOORN |
|
Apeldoorn? Nog nooooooooooooooit van gehoord, en ik woon nog steeds in Gent, (en ook nog steeds alleen, maar ik overweeg een kat te adopteren) in Belgie dus. |
|
Katten zijn cool. Enige wezens die uberhaupt cool zijn. |
|
ik in almere-buiten Godverdommen.. |
|
goh, daar ben ik vorige week nog geweest...best kickuh daarzo! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: ja je woont er maar ik zie je nooit daaro stadsmens = huismus ennuh, epe heerst eigelijk wel stiekem een beetje (Renske) Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |