|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik woon nog steeds in den haag . maar ik zit te denken om naar een andere stad te verhuizen ,waar het minder druk is enzo . |
|
ik woon in ALMERE-BUITEN... Godverdommen.. |
|
quote: nou alsje het perse moe weten. *grin* zeeuws vlaanderen..yeps te dicht bijt belgland maar ja daar ist ook wel es gezellie. (in Hulst!) " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
ikke woon in delft, is best wel kewle stad. ik kom bijna elke week in de koornbeurs omdat dat eigelijk het enige boeiende is. verder zit ik vaak in rotjeknor(studie op het grafisch lyceum) en vaak in Den Haag(vriendin) volgens mij ken ik ongeveer 50% van de metalheads uit delluft BEHHH! |
|
quote:Wie niet! 'k zit ook op Deltion College (ook in holtebroek) En ik loop ook nog eens stage op een Deltion College Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik woon in een klein dorpje, Heenvliet. Dat ligt vlakbij Spijkenisse (omgeving Rotterdam). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
hmm officieel een klein kutdorpje ..Naaldwijk (ligt onder den haag) Maar ga binnenkort samenwonen..ik wordt Brabo Tilburg Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Zoo ... Moon verlaat de randstad .. wie had dat gedacht Gefeliciteerd |
|
Rhoon, een klein boerendorp op 20 minuten fietsen van rotterdam. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
idee voor paul. een woonplaats veld in het profiel. |
|
quote:Dan kan 'ie er net zo goed een veld bij maken voor de lengte van je tenen. |
|
Ja, dat zou ik nou ook wel eens willen weten. EHmzzzz oh ja ik woon in Wageningen en binnenkort hopelijk in Utrecht! |
|
Ik kom uit Eindhoven. Ben regelmatig te vinden in hardrockkaffee Dynamo, waar het bier rijkelijk vloeit. Jammer alleen van het lage percentage vrouwelijk schoon ... do you think we're forever? ... |
|
quote: op kamers ofzo? hoelang sta je d'r al ingeschreven? Ik zit der op school... is wel leuk stadje |
|
ik woon in klijndijk |
|
quote: Ik woon al vijf jaar op kamers in Wageningen en nu ik bijna klaar ben met m'n studie ben ik van plan om naar Utrecht te gaan. Ik heb al een keer gehospiteerd daar, schiet niet zo op... maar ja je moet wat. Utrecht heerst! |
|
Utrecht heerst wel.. maar kheb nog geen goeie sieraden of cd winkels kunnen vinden... moet je nog altijd bij Sound session in Ede zijn Weet jij nog iets in Utrecht dan? want de winkel straat en het meeste erom heen is echt nix... |
|
Soundsession ede heeft aardig wat metal |
|
Soundsession Wageningen heeft ook wel wat, maar ik bestel liever bij labeltjes. Soundsession is toch aardig duur. Heb er wel wat vage shit opgepikt (ouwe print van Repulsion, Brutal Truth, ouwe print van Winter...). Anyway, ik heb niet echt rondgekeken in Utrecht, gewoon tweeeneenhalf jaar geleden in een impulsieve bui me ingeschreven bij de SSHU (kost nog dertig piek ook ), en nu was m'n wachttijd afgelopen... kwam wel goed uit moet ik zeggen. |
|
Utrecht, Uteregg, Utregg, wat jij wil Zash Power over others is nothing - Power over oneself is everything |
|
Woonachtig in een dorpje bij Sittard, in de weekends hang ik rond in Venray en omstreken. Ga nu nog naar school in Tilburg, maar ik hoop binnenkort naar Maastricht te gaan.. (Jahaa, limbo boven alles ) Volgens mij ben ik zeldzaam hier so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
+kut, en schede. |
|
quote: Ik ben in Terneuzen geboren! Wat grappig... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Soundsession in Ede heeft wel heeel wat meer dan Wageninge en in Ede willen ze waarscheinlijk loskoppelen van Veenendaal en Wageninge.. ze gaan nu Session heten.. ze wille Trance eruit flikkere.. en al dat spul.. en dan meer op metal gaan richten.. nog meer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |