|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
APELDOORN ahum sorry.... Je moeder. |
|
Kwintsheul, een gehucht vlakbij Den Haag i feel like a hoochiemumma |
|
fokking verweg hehe |
|
Zijn er hier nog mensen uit het Westen? Wel handig zo'n forum, dan hoef je elkaar in ieder geval niet te verstaan!! jezus zeg, je zou maar uit Zwolle of Groningen komen, ha ha ha |
|
Afkomstig uit Stramproy (waar de zangeres zonder naam ondergedoken zat ). Ligt bij Weert (dat kennen we allemaal ) |
|
Weert dat kennen we idd bla...bla...bla... |
|
quote: Eigen schuld |
|
!!HOOGKARSPEL!! Holland!!! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
<schaam>Almere</schaam> That is not dead, which can eternal lie, yet with strange aeons, even death may die - H.P. Lovecraft |
|
de geweldige (en sinds vorig jaar hard op weg om een van de criminele hoofdsteden van zuidholland te worden) stad dordrecht My madness, my sadness |
|
quote: Mijn grootouders wonen in Rhenen. Op een oud soort van landhuis in 't bos. (in 't kader van: boeiende info) Ik vergiet als zeef hebben |
|
Ik zijt woonachting in Rotterdam, schuin boven Uraneck, werk in Capelle a/d IJssel en mn ouders wonen tegenwoordig in Hengelo. |
|
Ook Zwolle... hmmz, en ik ben dus niet de enige die zich te 'metal' voelt voor de Docter (naja, met de juiste mensen is het er wel leuk, op vrijdag lopen er veuls te veel 15-jarige springerige aanelkaar frunnikende hippies rond (no-offence tegen de 15-jarige hippies hier natuurlijk )) Life doesn't get much better than this! |
|
quote:kom je wel eens op zondag middag in het popfront dan? draaien ze metal. Ik bevind mij schuldig aan het feit dat ik er echt al hheeeel lang niet meer ben geweest. In welke stadsdeel woon je dan? Me = living in holtebroek. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik hang vooral rond op de begraafplaats aan de soerense weg in apeloorn |
|
Stadshagen (jawel! , maar woonde eerst in de aalanden, ben geboren zwollenaar) ennuh, op zondag slaap ik/ben ik brak, dus zit nooit in het popfront (ken eigenlijk ook maar weinig metallers in zwolle, zal komen door het feit dak liever uitga in andere delen van het land) Life doesn't get much better than this! |
|
niemand uit zeeland, |
|
quote: hehe ken jij 't dorpje stavenisse (in tolen ?) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Bah, daar heb ik op school gezeten. Deltion. |
|
ja dat ken ik |
|
niet dat ik daar woon hoor,(gelukkig niet) opa en oma hadden er een vakantie huisje, vind het zo'n saai dorp, kon dr eigenlijk heel weinig leuke dingen doen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: hehe handig he dat dat tegenover sprengeloo staat... Je moeder. |
|
HEy you!! ----> Voice_of_thunder zit wel in zeeland...zijn een heleboel headbangers uit zeeland by the ways..zitten hier nog wel meer zeelanders zekerz wel. " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
Tilburg fukking zuid Ik heb gesproken |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |