|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik woon in Veendam en als er 1 plek is waar je niet wil wonen is het wel veendam. 1 lichtpuntje; of eigenlijk 3; de coffeshops.......... |
|
wat dacht je van de middle of nowhere van friesland |
|
Kwoon hier in Ede... wel leuk enzo |
|
quote:Vernoemd naar het Black Sabbath nummer? |
|
Idd, erg leuke tent. Draaien goeie muziek bla...bla...bla... |
|
quote: Ik woon in wageningen... wel ns in unitas geweest? [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 26-11-2001 14:08] |
|
ik woon in een boerengehucht (zaamslag) |
|
quote: ha dit ken ik aan de belgische grens in zeeland. oude dienstmaat woont er. |
|
quote: Nog niet in geweest nee... zit meestal in de So What hier in Ede.. maar ik hoor veel goeie verhalen over Unitas, dus kom wel eens x langs dan |
|
Ik woon in delft...en het is daar best uit te houden, en ben ook te vinden in de omstreken! [Dit bericht is gewijzigd door -|-Black Tears-|- op 26-11-2001 17:52] |
|
haha zaamslag....haha... nou ehm hulst is ook nie veel beter hoor !!! " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
quote: oww wie is dat dan als ik vragen mag? |
|
quote: Michael I.D.Bosch alias LOMP |
|
ken je misschien Joyce Bakker uit Zaamslag? hehehe " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
uhh nee, ken wel veel mensen daar. Maar die niet |
|
Ik woon in Weurt bij Nijmegen en nijmegen is wel lachen maar hier in weurt is geen ene shit te doen daarom ben ik ook vaak in Nijmegen |
|
klinkt volstrekt logisch Je moeder. |
|
quote: haha die goede verhalen zijn waarschijnlijk van 3 tot 5 jaar geleden. Toen was het een vette alto tent nu meer top 40 enzo, maar de metal avonden zijn nog steeds vet |
|
ik kom uit het suffe ter apel (ligt onder in groningen)het is zo'n godverdomde kut dorp waar niks te beleven is het enigste wat we hier hebben is de bermuda een discotheek waar ze alleen maar van dat kut trance draaien gek wordt je ervan defende nos in proelio |
|
quote: nee, daar ben ik nog niet geweest In love with the terror that comes when the moon is full, and the angels have fallen in a world where dreams do come true, and pain is only a choice... |
|
Zaamslag!? jaja . ik kom uit sluiskil. die ene naam zegt me wel wat. ik ken eigenlijk verder maar 1 naam uit zaamslag, gast heb ik vroeger gekend maar al 10 jaar niet gezien ofzo, Tjade ofzo heette ie. Leuk detail over zaamslag: ze hebben bijna meer kerken dan inwoners! fijn dorp hoor! muahaha |
|
quote: Apeldoorn volgens mij is dat een nog groter gat dan Zwolle!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dan kom jij maar een x naar de So What hier in Ede daar heerst de muziek echt altijd.. kenne we nog ff pilsen? |
|
DOA-city 2001 of nou ja, zou het moeten zijn [Dit bericht is gewijzigd door PsychaozZ op 27-11-2001 22:20] "...Sex, Drugs and Cholesterol..." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |