|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja Van Bilzen, dat is onderaan ergens true disco chick |
|
quote: even erg denk ik. Ridderkerk heeft meer nieuwbouw waarvan de inwoners niet van de zwarte kousen zijn. *kijkt naar benden* hé, ik heb ook zwarte kousen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:In de Kroeg Daar zit ik ook altijd true disco chick |
|
quote: Kanzijn, k weet het niet meer. De barman heeft zo kort geschoren haar, d'er staan twee kickertafels en een pooltafel. |
|
quote: SHIT, ik ben ook besmet. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Ja, das de kroeg true disco chick |
|
quote: wie weet heb ik u toen gezien. |
|
quote: biecht op, BIECHT OP!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Kan zijn,wanneer was je daar? true disco chick |
|
Ik woon in de BIJLMER . Daar waar alleen moeilijke negers rond lopen. Het valt allemaal mee, ik woon zeg maar op de rand van Amsterdam zuid-oost. Oja niet te vergeten het meest dubieuse avond winkel in nederland; Bonsoir [Dit bericht is gewijzigd door eukaryoot op 02-06-2003 18:04] grrr |
|
Ik woon in Westerhaar , ben de meeste tijd in Vroomshoop , daar werk ik en daar woont m'n vriend... Verder loop ik stage in Almelo en zit ik op school in Zwolle... 'k Ga uit in Hardenberg, Almelo, Rijssen of gewoon in Vroomshoop, en de concertjes door heel het land natuurlijk ... [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 02-06-2003 23:57] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Zwolluh! |
|
quote: Jaja... Windesheim heerscht!!! Maja, we hebben de Doctor! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik zit volgend jaar hopelijk niet meer op school in Zwolle! |
|
quote: Windesheim? Ennuh, waarom 'hopelijk niet'? Is't zo erg ? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: He vet, dat gaat cool worden Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Nee Meander. Hopelijk niet omdat ik hoop dat ik geslaagt ben en in Groningen kan gaan wonen. Het Meander is inderdaad vrij erg maar dat kan ook komen doordat ik er al vijf jaar zit. |
|
quote: Meander Nooit van gehoord... Wat is het voor school? En wat doe je er? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Een middelbare school in de Aa-landen waar ik havo doe of deed. |
|
quote: Aha! Vandaar da'k 't niet ken... Ken alleen de binnenstad van Zwolle en Windesheim + omgeving... Hm, 13 juni krijg je toch de uitslag? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Inderdaad. Ben ooit begonnen met uitgaan in de Doctor in mijn jonge jaren. Ben nu vooral de vinden in Naar Boven. Ouwe lullen cafe |
|
quote: Het zou inderdaad eerst 13 juni zijn maar het is verandert in 12 juni. De binnenstad is eigenlijk ook het enige interessante aan Zwolle dus je mist niets. |
|
quote: Naar Boven... Waar zit dat dan? Ook in de binnenstad? Heb er namelijk nog nooit van gehoord... Ik zit zo af en toe nog 's in de Doctor, maar ook niet vaak meer... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: inderdaad... ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |