![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote:Ja zo gaat het aantal Belgen hard achteruit |
|||||||||
|
woon in Hoogeveen the sky spit flames, armageddon has come |
|||||||||
|
Ik woon In Elburg, tussen Zwolle en Harderwijk, maar ik ben ook graag, en veel in Kampen. |
|||||||||
|
Ik woon, net als Rajackar, in Wageningen, atheistische enclave temidden van de BIBLE BELT (Doorwerth, Ede, Bennekom, enz. enz.). |
|||||||||
|
Vlaardingen, klein dorpie vlakbij RotterdamN ik ben dus vaak te vinden in R'damN I love the smell of painted miniatures in the morning |
|||||||||
|
Er zijn dus toch nog mensen die van goede muziek houden in R'dam gelukkig! |
|||||||||
|
Heey nog meer uit gat Vlaardingen? KOm ik ook vandaan nml... |
|||||||||
|
he McDoom, ik kom oorspronkelijk ok uit epe, en ben onngeveer even oud als u. Misschien ken je me: Marc van Mossel. ook op de springborn gezeten? SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! |
|||||||||
|
quote: Ha daar trein ik dagelijks doorheen! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|||||||||
|
Wiegen Meister ! |
|||||||||
|
quote: Aangenaam, mijn echte naam : Roy Bosman. En ja ik heb op de Springborn gezeten en ik ken je dus. Waar woon jij tegenwoordig eigenlijk? |
|||||||||
|
quote: PARDON !! don't fuck with Belgiums (don't correct) ook al wonen ze dan vlak bij Rotterdam (bij de way zit nu lekker aan't en ik woon in Krimpeh aan de ijssul [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 11-10-2001 21:19] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|||||||||
|
ik kom uit het Roosendaal gelegen in het fraaie Noord-Brabant |
|||||||||
|
's-Helltogenbosch!! leuke stad, behalve qua metal... echt helemaal geen flikker te doen. daarom zit ik altijd in eindhoven (dynamo) of utrecht (stairway/pit) als ik uitga.... Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|||||||||
|
quote: Moet je es in Epe komen. Daar is net zo veel te doen qua metal. Daarom houden de mensen zich er ook met incest bezig. |
|||||||||
|
niet klagen! jij kan voor je sexuele activiteiten nog in je eigen plaats blijven, ik moet daarvoor zelfs ook ergens anders naartoe, hehe Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|||||||||
|
quote:Tja, zo kun je het ook zien ja. Maar ik denk nooit zo positief. |
|||||||||
|
Ik zit altijd binnen in Goirle Dichtbij Tilburg dus Hakkuh |
|||||||||
|
Goes, en nee ik ben geen zeeuw. |
|||||||||
|
Goes? Kent u dan ene Harm en Bart? bla...bla...bla... |
|||||||||
|
hmmmm er komen weing mensen uit Noord-Holland zie ik bla...bla...bla... |
|||||||||
|
ik ben Bart, en ik vraag me nu ik weer nuchter ben nog steeds af wat ik in die vriendin van jou zag.... |
|||||||||
|
hahahaha drank he.... Mag ik hier uit opmaken dat ons weekendje Zeeland niet doorgaat? bla...bla...bla... |
|||||||||
|
belofte is belofte dus die staat, alcohol is een reden geen excuus. |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Algemeen |