|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja zo gaat het aantal Belgen hard achteruit |
|
woon in Hoogeveen , maar ben toch meer in zwolle te vinden. the sky spit flames, armageddon has come |
|
Ik woon In Elburg, tussen Zwolle en Harderwijk, maar ik ben ook graag, en veel in Kampen. |
|
Ik woon, net als Rajackar, in Wageningen, atheistische enclave temidden van de BIBLE BELT (Doorwerth, Ede, Bennekom, enz. enz.). |
|
Vlaardingen, klein dorpie vlakbij RotterdamN ik ben dus vaak te vinden in R'damN I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Er zijn dus toch nog mensen die van goede muziek houden in R'dam gelukkig! |
|
Heey nog meer uit gat Vlaardingen? KOm ik ook vandaan nml... |
|
he McDoom, ik kom oorspronkelijk ok uit epe, en ben onngeveer even oud als u. Misschien ken je me: Marc van Mossel. ook op de springborn gezeten? SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! |
|
quote: Ha daar trein ik dagelijks doorheen! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Rotterdam Wiegen Meister ! |
|
quote: Aangenaam, mijn echte naam : Roy Bosman. En ja ik heb op de Springborn gezeten en ik ken je dus. Waar woon jij tegenwoordig eigenlijk? |
|
quote: PARDON !! , don't fuck with Belgiums (don't correct) ook al wonen ze dan vlak bij Rotterdam (bij de way zit nu lekker aan't en ik woon in Krimpeh aan de ijssul [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 11-10-2001 21:19] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik kom uit het Roosendaal gelegen in het fraaie Noord-Brabant |
|
's-Helltogenbosch!! leuke stad, behalve qua metal... echt helemaal geen flikker te doen. daarom zit ik altijd in eindhoven (dynamo) of utrecht (stairway/pit) als ik uitga.... Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
quote: Moet je es in Epe komen. Daar is net zo veel te doen qua metal. Daarom houden de mensen zich er ook met incest bezig. |
|
niet klagen! jij kan voor je sexuele activiteiten nog in je eigen plaats blijven, ik moet daarvoor zelfs ook ergens anders naartoe, hehe Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
quote:Tja, zo kun je het ook zien ja. Maar ik denk nooit zo positief. |
|
Ik zit altijd binnen in Goirle Dichtbij Tilburg dus Hakkuh |
|
Goes, en nee ik ben geen zeeuw. |
|
Goes? Kent u dan ene Harm en Bart? bla...bla...bla... |
|
hmmmm er komen weing mensen uit Noord-Holland zie ik bla...bla...bla... |
|
ik ben Bart, en ik vraag me nu ik weer nuchter ben nog steeds af wat ik in die vriendin van jou zag.... |
|
hahahaha drank he.... Mag ik hier uit opmaken dat ons weekendje Zeeland niet doorgaat? bla...bla...bla... |
|
belofte is belofte dus die staat, alcohol is een reden geen excuus. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |