![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: En dat vind VG goed? ![]() ![]() |
|
quote: Ik haal ze natuurlijk weg al VG langskomt. D'Oh. ![]() Heel misschien... Heel misschien zal ik eens een foto maken van mn domein. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
hmm mijn kamer ist wit mit Japanse wandrollen(hoe het ook heet) Met verder op mn muur een groot Ying-Yang(nog in de maak) teken. Verder nog een miniatuur watervalletje en wat zoutkristallampen. en tot slot nog een poster met de evoltie theorie volgens da vinci. verry hippy i know ![]() ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
De badkamer heeft over het midden een enorme houten balk, precies over het bad heen. "tonk" ![]() In die houten balken zitten gaten die in verbinding staan met de zolder - alias broedkamer der reusachtige wolfsspinnen - "plok" ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote:Pfoe heej...da's dan ook veel werk. ![]() Zul je wel niet graag hebben dat 'ie langskomt ![]() Ach, in het riet kan het ook leuk zijn ![]() ![]() ![]() |
|
Nou, om jullie de veranderingen op mijn slaapkamer te laten zien. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 03-04-2005 19:36] ![]() |
|
wat een kutbank! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
quote: ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Vette hippiebank! ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
m'n digitale werkplek, tekengerij staat weer ergens anders, maar hier spendeer ik 't meerendeel van m'n tijd, waarom lijkt me duidelijk ![]() ![]() ![]() |
|
Apple! ![]() ![]() |
|
quote: Maar dat zit juist toch lekker... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Hoe moet jij dat nou weten? ![]() |
|
quote:Hij vraagt het toch ook. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Staat anders geen vraagteken Einstein. ![]() |
|
quote: Ik hoor andere mensen er wel eens verhalen over vertellen... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:Lees de zin eens goed, Sherlock. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Geeft niet jongen, later als je groot bent zal je mama je er wel aan laten zitten ![]() |
|
quote:Kwestie van interpretatie, Madame Curie .. ![]() |
|
Sherlock & Einstein. ![]() ![]() ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote:Questie van Nederlands kunnen, Morse. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Sherlock, Einstein and the virgin Harrie ... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |