|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mijn kantoor is zo leeg als een uitgezogen ei signature |
|
na wat heen en weer slepen van meubels is dit het resultaat [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 08-04-2006 2:12] |
|
quote: Netjes! Haha is dat een tweezits bureaustoel voor dunne mensjes ofzo? |
|
quote: is het natuurlijk ook quote: het moet een ergonomische stoel voorstellen, maar het valt een beetje tegen qua effect.. misschien moet ik hem nog eens wat beter instellen |
|
quote: Wat netjes |
|
Inderdaad zo netjes krijg ik het nooit, maar ik ben ook nogal rommelig de keuken en badkamer heb ik geen foto's van :p en de tijdelijke huisgenoot: Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Mooie kleuren Hagal! Mooi die aardetinten allemaal. En wat een leuke huisgenoot! |
|
Leuk retro behangetje ! Don't blush when I rip you open |
|
knijn On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
wat een ardige opmerkingen allemaal.. durf niks meer te zeggen Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Leuk Hagal! Zo'n kamertje wil ik ook, zo'n kamertje wil ik ook! Disko Disko Partizani |
|
Na jaren m'n bureaublad niet meer gezien te hebben, heb ik 'm opgeruimd zodat ik er voor m'n studie aan kan werken. Gelijk lijkt m'n kamer een stuk netter Zo net als bij Ivo wordt 't hier echter nooit. Gelukkig maar! zo kan ie wel weer |
|
Bij mij wel, hehe. |
|
Konijn! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Symmetrie is lastig in een ruimte die L-vormig is. . Daar waar die hoge kasten staan was vroeger een deur en het was loze ruimte waardoor ik +/-4m2 had die gewoon niet gebruikt werden. En dat nisje is een dorogeefluikje vanuit de voordeur. Dat is een bewust ingebouwde praktische oplossing. Gij moet het een keer komen kijken dan is het duidelijk. quote: Die dienen als ruimte voor mijn: Normale dagelijke bestek en borden Weekend bestek en borden Nette bestek en borden voor wanneer er gasten komen. Ik heb gewoon veel ruimte nodig voor al mijn troep. Daarnaast dient het als een scheiding tussen de woonkamer ende keuken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wat is het verschil? |
|
quote: Vanaf foto beoordelen is stukken lastiger dan wanneer je daadwerkelijk in de ruimte staat ja. Ik kom wel een keer een fles champagne tegen je kastjes kapot smijten quote: Ja maar.. ja maar... ja maaaaaaaaarrrrr.... Ach, praktisch nut wint het bijna altijd van de esthetica Maar, hebben die homo's je lade al gebracht?? |
|
Nee man. Dat duurt nog een paar weken. Die dingen komen uit Duitsland en worden FIFO verwerkt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Altijd hetzelfde met die keukenkneuzen.. |
|
quote: idd |
|
ik vind mijn kamer heersender.. er staat nu trouwes ook een compu met heeeeeel veel leuks er bij "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Haha in zo'n kamer kan ik me ook goed vermaken ja Cool voor mekaar daar, dude |
|
quote: Waar zijn de oliebollen?? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |