![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.orkz.nl/plaatjes/rkz79.jpg = plaatje van m'n 'huis.' Het middenstuk van het voorste bouwdeel (onder die puntkap, zeg maar) da's helemaal mijn kamer! Heb nog geen foto's van de binnenkant. Touché, pussycat! ![]() |
|
keer je kleerkast uit op mijn vloer en leeg een hele vuilniskar papieren op mijn miniem bureautje en dan krijg je het effect van hoe het er nu aan toe is in mijn kamer...ik hoop om dit jaar nog mijn vloer eens terug te vinden en als het mogelijk is mijn bureau ook ![]() valt het op dat ik een BEETJE overdreven heb??? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door TwiSsTeD FaiTh op 31-05-2002 20:16] ![]() |
|
quote: Heb je het alleen over deze post? ![]() ![]() |
|
we leven in een vrij land en sorry als ik je dan maar ergens gekwetst heb door mijn mening te zeggen! nu goed?! ![]() |
|
quote: Het heeft niks met je mening te maken hoor! Ik ben gewoon vriendelijk! ![]() |
|
leeg alles is ingepakt ![]() |
|
Schoon, vriendinnetje komt zo, duis moet het schoon zijn he ![]() |
|
Eindelijk eens een opgeruimde kamer ![]() ![]() close up wegens de layout ff linkje van gemaakt http://www.lost-forest.com/closeupmypc.jpg Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
computer/studeerkamer:; -puinzooi -gitaar&co -computer -stereo -boeken -tekenspullen wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: lol precies hetzelfde als bij mij Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Nou ja, mijn kamer, op de muur een poster van Hellraiser met Pinhead erop "Demon to some, Angel to others". Een gothic poster van een gothic-dame die in de spiegel kijkt en dan haar eigen skelet ziet. Een postertje van COF, met een naakte dame erop Hell is what you make of it. Een hele grote stereo-installatie+tv+ stevige bassboxen. Een overgeschreven tekstje van Marduk, het bekende nummer Opus Nocturne in sierletters aan de muur. Een silhouette-knipsel van mij en mijn geliefde + verschillende foto's. Over heel mijn kamer hangen slipcases van mijn favoriete bands. op mijn kast hangt een in tweeen geknipte slipcase van de laatste cd van Enthroned carnage in worlds beyond, waar een soort poort op afgebeeld staat, deze hangt op een dusdanige manier dat als ik mijn kast open doe, deze poort ook open gaat. Tot slot, aan de zijkant van mijn kast hangt de welbekende Norwegian Black Metal lijst, waar de blackbands uit Noorwegen op staan met verwijzingen van onderlinge verschuivingen van bandleden. Natuurlijk 2 opbergkasten voor al mijn cd'tjes Black, death, gothic, enzo Dat was mijn kamer....... [Dit bericht is gewijzigd door Dark incarnation op 21-05-2003 23:02] an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: UPDATE ! euhm shit .. maar 2 dingen veranderen .. bankje is pleite, is nu een zwarte stellingkast met boeken en troep en bed is nu 2persoonsbed ... Damn I gotta get me another place to live .. ![]() |
|
ik heb mijn bank er ook uit gekickt. Zat toch voor geen meter. Hopelijk komt er binnenkort een kledingkast...... zou tijd worden ![]() |
|
huiskamer: pc, 2 en 3 zitter, salontafel, veel planten, erkertje, ingebouwde open kast met cd's, laag dressoir met smalle hoge kast aan de zijkant (cd's, stero, dvd speler, tv en boeken), Wat muziekzooi, schouw (helaas zonder open haard en met grote spiegel erboven ![]() I practice reversed alchemy: I turn money into crap ![]() |
|
Mijn kamer bevat: zwart tapijt 2 zwarte muren 2 paarse muren zwart plafond zwarte ventilator zwart nachtkastje zwarte vitrinekast met grijze drakenbeelden erin en groene elfjes kleine zwarte kast 2 gothicposters(in searh of the black rose en nog eentje met een vrouw in een gele jurk, ergens al beschreven door iemand) een stuk of 4 fantasyschilderijtjes zwart/paars bureau zwart/paarse make-uptafel zwarte kruk elektrische gitaar zelf in elkaar geknutselde spiegellijst met een mozaik van tegelstukjes en er zitten lampjes in 2 persoons bed, roestachtige kleur met versiersels en gouden ballen erop, jaja een uh roze bureaustoel Zo, boeiend hè... Edit: Jaja, ook lampen: zwarte staande lamp, zwart bureaulampje en een stuk of 4 spotjes die aan een lijn hangen [Dit bericht is gewijzigd door Black Lily op 22-05-2003 10:34] "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) ![]() |
|
Geen lamp? Met al dat zwart lijkt me dat best handig ... ![]() |
|
volgens mij heeft iedereen die (houd je bek over de) achtergrond nou wel gezien ![]() ![]() |
|
quote:dat schept een band wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Een band scheppen, is dat als je bijvoorbeeld die lui van Slayer met z'n vieren tegelijk aanrijdt met je auto terwijl ze over de stoep lopen? ![]() I practice reversed alchemy: I turn money into crap ![]() |
|
Momenteel is het wel toe aan een opruim beurt ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() I practice reversed alchemy: I turn money into crap ![]() |
|
quote: 1001 Metalplaatjes/posters, leuke kaarten en flyers aan de muur. En overal kerstverlichting. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |