|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:HJ Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Gave kamer! Coole HJ vlag ook zo kan ie wel weer |
|
quote: Ik dacht eerst dat het wat met the Blair With project te maken had, was al helemaal bang. Maar het behang stelde me gerust en toen dacht ik dat die egel een haan from hellllll was. |
|
quote:Dat gruwelijk lelijke behang was voor mij ook de reden om er iets overheen te laten zetten. En de plaatjes staan verder allemaal nogal los van elkaar, het is geen stripverhaal hoor |
|
quote: Oh in dat geval vind ik die haan uit de hel wel leuk. |
|
Kom net nog een close-up van het raam tegen, ook wel aan vervanging toe |
|
Het mooiste gedeelte van mijn kamer: Rot op trut, ik sta te heerschen. |
|
Gaaf! Verval had zijn Noorse vlag ook zo hangen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
|
|
Hoe kan je daar wakker blijven? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: lol, helaas word ik daar wakker gehouden |
|
quote: Goh, jij bent netjes "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Jezus Jorna, die kamer past wel bij je. |
|
quote: Ai.. zijn ze op je werk blijven hangen in de jaren zeventig ofzo??? |
|
quote: Ik vind het wel meevallen hoor.... maar dat zegt dan wellicht ook iets over de ouderwetsheid van de inrichting van ons kantoor. Maar eh, bij mijn vorige werkgever zag het er ook zo soortgelijk uit, met eh tja, van die stoelen, bureau's, monitors.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Op z'n minst flatscreens toch? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee, en dat is een groot gemis. Ik zit daar al tijden om te zeuren, niet dat mijn afdeling ook maar iets kan uitrichten inzake ICT-budgetten, maar toch.... Een flatscreen zou wel zooooo fijn zijn Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Idd; scheelt weer ruimte; op die foto zie ik ook stoelen zonder armleuningen; dat vraagt toch om muisarmen ed? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Tsja.. het valt misschien ook wel mee ja, bij ons op kantoor zijn ze gewoon erg modern , maarja, mijn baas hoeft ook maar voor 6 werkplekken te zorgen, dan is de drempel om er iets leuks van te maken ook wat lager.. Maar vooral het bureau is nogal jaren 70/80 denk ik.. met de huidige arbo-meuk kan je volgens mij echt niet meer aankomen met een niet-in-hoogte-verstelbaar bureau, al lijkt de RSI golf inmiddels ook wel weer een beetje voorbij .. |
|
ja tegenwoordig hebben we ook allemaal een flatscreen. De foto was redelijk verouderd. Het bureau is nog steeds hetzelfde, maar dat boeit niet. Het gaat me om de ruimte, en dat is er genoeg. |
|
mijn nederige stulpje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hahahaha jij woont in een tuinhuisje? heersend! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hehehe bob the builder. Gave hond. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-04-2005 0:00] |
|
hehe je moet toch iets ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |