![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De huiskamer ![]() ![]() ![]() Gameroom: ![]() "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
Wat gaaf, die kleuren ![]() ![]() |
|
Doe je goed! ![]() Binnenkort foto's van mijn optrekje ![]() ![]() |
|
Teeeeeeering! ![]() Ik weet nog niet zo goed of ik het heel gaaf moet vinden of heel kitscherig. Gameroom is iig gaaaf ![]() ![]() |
|
quote: Ik hoorde al op een ander forum dat we last van wansmaak hadden, dus ik kan alles hebben ![]() Ik vind het ook niet erg als je 't niet mooi vindt, het is wel erg uitgesproken, geloof ik. Daar moet je ook maar van houden... "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
Ik vind dat neon-ding aan de muur in de woonkamer iig niet mooi. Het is wel zo dat het een huis met sfeer is, das al knap genoeg ![]() ![]() |
|
Oh en de slaapkamer (afgelopen zomer verbouwd). En dan heb ik weer genoeg gepost ![]() ![]() "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
quote: Die staat ook niet zo heel vaak aan, omdat het licht nogal dominant is. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman ![]() |
|
Speciaal de kaarsen aangestoken voor de foto neem ik aan? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Even een voorbeeld voor jezelf Fotosoepen? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Is die boekenkast niet nogal lastig zo? De onderkant lijkt me redelijk moeilijk te bereiken zo. (dit brengt me dan weer wel op een idee voor mijn slaapzimmert..... ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Ik heb gisteren mijn werkkamer maar eens voorzien van een fris behangetje. En ik moet zeggen, het werkt: Ik kan me een stuk beter concentreren nu. ![]() ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Je gaat er beter door schijten? Gaaf behangetje ![]() En SoM : wow geweldig!! ![]() |
|
quote: Labwerk? Dat is de keuken van het locale dakloze centrum joh. ![]() |
|
quote: Mooi! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Ik vind het mooi. ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Gaaaaaaaf!!! Geen boekjes meer nodig op de wc, gewoon naar de muur kijken. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
een mini stukje van m'n casa ![]() ![]() |
|
Tsja, jouw kamer is natuurlijk een kantoor. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: wás een kantoor...puh! ![]() |
|
Gordijntjes zijn wel beetje erg pauper he ... ![]() |
|
Ik zie gewichten en een buikspierding. Sportief hoor! ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: dat krijg je zonder gordijnrails. en het verbod op boren... en zo pauper zijn ze niet ![]() |
|
Ohja, Len, in het hoekje van dat gordijn bij dat lampje he, volgens mij zit daar een spiekgaatje. Subtiel kamerolifantje ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |